کنکور 1400 و سختی های خاص خودش

کنکور 1400 و سختی های خاص خودش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
درجه سختی کنکور 1400
مهم ترین زمان درس خواندن برای کنکور 1400 و موفقیت در کنکور آمادگی از پایه دهم و به ویژه پایه یازدهم می باشد. برای برنامه ریزی از تابستان 99 شروع کنید و دروس پایه دهم و یازدهم را به صورت همزمان و موازی در برنامه ریزی خود قرار دهید ، زیرا با شروع سال دوازدهم تنها 9 ماه برای مرور و جمع بندی دروس پایه ، دروس سال دوازدهم و هم چنین امتحانات نهایی فرصت خواهید داشت.
برنامه ریزی کردن دارای اصولی است که بهتر است از تابستان یاد بگیرید تا در سال کنکور فرصت کافی برای آشنایی با شیوه های تست زنی و جمع بندی دروس را داشته باشید.
درجه سختی کنکور 1400 – اهمیت برنامه ریزی صحیح
با توجه به اهمیت آزمون سراسری و درجه سختی کنکور 1400 ، برای موفقیت در کنکور و رسیدن به نتیجه دلخواه خود نیاز به یک برنامه ریزی استاندارد و اصولی خواهید داشت تا بتوانید همه ی مطالب درسی را مرور و جمع بندی کنید. در ادامه این مطلب نکاتی در رابطه با برنامه ریزی در اختیار داوطلبان کنکور 1400 قرار خواهیم داد.
شروع مطالعه از تابستان
بهترین زمان برنامه ریزی برای کنکور 1400 از تابستان است. با یک برنامه ریزی منظم می توانید دروس پایه دهم و یازدهم که 50 درصد سوالات کنکور را شامل می شوند ، در تابستان جمع بندی کنید و با شروع مدارس زمان کافی برای مطالعه دروس پایه دوازدهم داشته باشید.
شرکت در آزمون های آزمایشی
برای شروع مطالعه بهتر است در یک آزمون آزمایشی شرکت کنید و میزان تسلط خود را بر دروس عمومی و اختصاصی ارزیابی کنید و پس از هر آزمون نقاط ضعف خود را به مرور تقویت کنید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/A0BP
نظرتان را بنویسید