سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیانی که در انتخاب رشته دکتری دانشگاه پیام نور 1400 پذیرفته شده اند، می بایست از 30 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه جهت ثبت نام در مصاحبه به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور به نشانی madad.pnu.ac.ir مراجعه و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را در این سامانه بارگذاری نمایند.




پذیرش در آزمون دکتری به جهت داشتن مصاحبه شفاهی کمی متفاوت تر از سایر آزمون های سراسری کشور است. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور را دارند باید پس از مشخص شدن نتایج انتخاب رشته دکتری پیام نور به سایت ثبت نام مصاحبه این دانشگاه مراجعه کرده و با استفاده از کد ملی و رمز کاربری خود به نام نویسی در این سامانه و حضور در جلسه مصاحبه بپردازند.

دانشگاه پیام نور برای ثبت نام مصاحبه داوطلبان پذیرفته شده دکتری، سامانه ای را به نشانی madad.pnu.ac.ir معرفی کرده تا متقاضیان جهت ثبت نام در مصاحبه مجازی دکتری 1400 به سایت مذکور مراجعه و مراحل نام نویسی خود را در آن تکمیل نمایند. از آنجایی که عدم ثبت نام و حضور به موقع در جلسه مصاحبه دکتری به معنای لغو قبولی تلقی می شود. در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir و نحوه ثبت نام در آن بپردازیم.



سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir
با توجه به این که پذیرش قطعی در آزمون دکتری منوط به شرکت در جلسه مصاحبه دکتری و قبولی در آن است، هر یک از دانشگاه های کشور اقدام به ثبت نام داوطلبان متقاضی حضور در جلسه مصاحبه می نماید. دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای متقاضیان علاقه مند به شرکت در مصاحبه دانشگاه پیام نور 1400 فرصتی را در نظر گرفته تا با مراجعه به سایت این دانشگاه به ثبت نام خود بپردازند.



پذیرفته شدگان انتخاب رشته دکتری 1400 برای شرکت در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور باید به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور به نشانی madad.pnu.ac.ir مراجعه کرده و با درج اطلاعات خواسته شده که شامل کدملی و شماره داوطلبی است اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایند.







برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور کلیک کنید



با توجه به این که حضور در جلسات مصاحبه دکتری 1400 به علت شیوع کرونا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود، داوطلبان می بایست برنامه ادوبی کانکت را در کامپیوتر و یا گوشی همراه خود نصب کرده و از طریق آن در جلسه مصاحبه آزمون دکتری پیام نور حضور داشته باشند.



بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری پیام نور





نحوه ورود به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir
برای ثبت نام در سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1400 ابتدا باید از زمان ثبت نام مصاحبه دکتری و فعال شدن لینک ثبت نام اطلاع داشته باشید. بر اساس اعلام سایت دانشگاه پیام نور، داوطلبان آزمون دکتری از 30 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه می توانند برای شرکت در جلسه مصاحبه شفاهی دکتری به سایت این دانشگاه به نشانی madad.pnu.ac.ir رفته و اقدامات لازم جهت نام نویسی خود را مانند راهنمای تصویری زیر انجام دهند.



1ابتدا به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir مراجعه کرده تا صفحه اصلی سامانه مصاحبه برای شما به نمایش درآید.







2بر روی گزینه اول کلیک کرده و نقش خود را به عنوان "داوطلب" انتخاب کنید. سپس کدملی و شماره داوطلبی خود را ثبت کرده تا بتوانید وارد سایت شوید.







3در این بخش می بایست وارد هر یک از سر تیترهای "تکمیل مشخصات فردی"، "ثبت سوابق پژوهشی"، "ثبت سوابق آموزشی" شده و اطلاعات خود را وارد کنید. در آخر گزینه "پرداخت هزینه مصاحبه دکتری پیام نور" را انتخاب کرده تا به درگاه بانک جهت پرداخت متصل شوید.







4در آخر مجددا به صفحه اصلی سامانه مصاحبه دکتری پیام نور مراجعه کرده و گزینه "پایان ثبت اطلاعات و درخواست تعیین وقت مصاحبه" را کلیک کنید.







داوطلبان مصاحبه دکتری می توانند با مطالعه مقاله زیر به آشنایی با حداقل مدارکی که باید در سامانه بارگذاری کرده و یا به همراه خود داشته باشند، پرداخته و قبل از زمان مصاحبه دکتری خود به تهیه مداک لازم بپردازند.



بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای مصاحبه دکتری









مشاوره سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir
داوطلبان پذیرفته شده انتخاب رشته دکتری توجه داشته باشند که در زمان مصاحبه دکتری به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند. چرا که این زمان محدود بوده و ممکن است مراجعه دیر هنگام به سامانه به علت شلوغی سایت در آخرین روزهای ثبت نام باعث کندی فرآیند ثبت نام مصاحبه دکتری پیام نور 1400 شود.



متقاضیان پیش از حضور در جلسه دکتری پیام نور بهتر است با سوالات مصاحبه دکتری آشنایی داشته باشند. بخشی از این سوالات در خصوص مشخصات شخصی داوطلب بوده و سایر سوالات در خصوص انواع پژوهش ها و مقالاتی می باشد که فرد در دوران تحصیل خود انجام داده است. برای اطلاع از سوالات تخصصی مصاحبه دکتری نیز می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام در سایت مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را برای ثبت نام در madad.pnu.ac.ir از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی دکتری می توانید از اخبار این حوزه در اسرع وقت مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: سوالات مصاحبه دکتری









سوالات متداول


1- سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور چیست ؟
سایت مصاحبه دکتری پیام نور به نشانی madad.pnu.ac.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله موجود است.




2- نحوه ثبت نام در سایت مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه پیام نور چگونه است ؟
راهنمای تصویری ثبت نام در سایت مصاحبه دکتری پیام نور در متن مقاله موجود است. پس از مراجعه به سایت مصاحبه پیام نور می بایست هزینه مصاحبه را پرداخت نمایید.




3- نحوه بارگذاری سوابق پژوهشی و آموزشی در سایت ثبت نام مصاحبه دکتری پیام نور چیست ؟
برای بارگذاری اطلاعات خود می بایست به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری پیام نور مراجعه کرده و مانند راهنمای تصویری متن مقاله گزینه سوابق آموزشی را انتخاب کنید.

منبع : سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور madad.pnu.ac.ir 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mDXG
نظرتان را بنویسید