بهترین منابع شیمی کنکور نظام قدیم

بهترین منابع شیمی کنکور نظام قدیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
بهترین منابع شیمی کنکور نظام قدیم
از جمله دغدغه های رایج در میان داوطلبان کنکور علوم تجربی در اختیار داشتن بهترین منابع شیمی کنکور نظام قدیم و یا نظام جدید جهت تقویت هر چه بیشتر نقاط ضعف در این درس است.

به دلیل مشکل بودن درس شیمی وجود بهترین کتاب شیمی کنکور نظام قدیم و یا بهترین کتاب شیمی کنکور نظام جدید برای هر متقاضی ورود به دانشگاه در رشته تجربی و یا ریاضی است.

برای این که به تعدادی از کتب بتوان عنوان بهترین منابع شیمی کنکور را داد باید ویژگی های خاصی داشته باشند و نیازهای درسی فرد را به عنوان بهترین منبع شیمی کنکور نظام جدید و یا قدیم برآورده سازند.


اگر به دنبال شناخت بهترین منابع شیمی کنکور هستید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل






چرا انتخاب بهترین منابع شیمی کنکور ضرورت دارد؟
از جمله مهم ترین دلایل انتخاب بهترین منابع شیمی می توان به این موضوع اشاره کرد که یک داوطلب قرار است یک سال را با این کتاب ها سپری کند و در صورت داشتن انتخابی نادرست از منابع کنکور 99 برای درس شیمی باید انتظار عواقب بدی را داشت.
این گونه هم فرد نتیجه خوب و مطلوبی را در کنکور و در درس شیمی به دست نمی آورد و هم وقت باارزش خود را از دست داده است.
از این رو، باید نهایت دقت و توجه را در انتخاب بهترین منابع شیمی کنکور به خرج داد.


ویژگی های بهترین منابع شیمی کنکور چیست؟
بهترین منابع شیمی کنکور باید ویژگی هایی چند از جمله پاسخنامه کامل و جامع برای سوالات تستی، سطح مناسب سوالات چهارگزینه ای و درسنامه هایی کامل را دارا باشد.
علاوه بر این ها، وجود تعداد کافی و مناسب پرسش های چهارگزینه ای نیز در این کتب ضروری به نظر می رسد. به این معنا که، نه آنقدر تعداد تست ها کم باشد که شما آمادگی کافی را بدست نیاورید و نه آنقدر زیاد باشد که مؤفق به حل تمامی آن ها نشوید.
مورد مهم دیگر در میان ویژگی های این منابع آزمون علوم تجربی 99 و یا ریاضی در درس شیمی انطباق آن ها با آخرین تغییرات به وجود آمده در کتب درسی است که لزوماً باید مورد توجه داوطلبان و متقاضیان کنکور قرار گیرد.





بهترین منبع شیمی کنکور نظام جدید کدامند؟
در این بخش شماری از منابع معمول مورد استفاده به وسیله داوطلبان نظام جدید در درس شیمی را به شما معرفی می کنیم. تشخیص این که آیا این کتب می توانند بهترین کتاب شیمی کنکور نظام جدید باشند یا خیر به شرایط درسی و همین طور نظر مشاور تحصیلی شما بستگی دارد.


اطلاع از بهترین منابع شیمی کنکور می تواند به رؤیای شما برای زدن درصد بالا در درس شیمی جامع عمل بوشاند

کتاب شیمی فار
کتاب شیمی فار را شاید بنا به نظر داوطلبان و یا مشاوران بتوان بهترین کتاب شیمی کنکور نظام جدید نامید. کتابی شامل آزمون های جامع و طبقه بندی شده که مورد استفاده داوطلبان است.
به دلیل وجود تست هایی سخت و مشکل در این کتاب خرید آن به دانش آموزان و داوطلبانی با پایه ضعیف در درس شیمی چندان توصیه نمی شود.
مورد دیگر این که، کتاب فار درسنامه ای ارائه نشده است و تست هایی در قالب آزمون ارائه شده است. آزمون های گنجانده شده در این کتاب شامل آزمون های جامع، دوره ای، آزمون های جمع بندی و همین طور آزمون های مویرگی می شوند.


کتاب شیمی مبتکران (بهمن بازرگانی)
یکی دیگر از منابع مورد استفاده داوطلبان نظام جدید که شاید بتوان آن را در ردیف بهترین منبع شیمی کنکور نظام جدید قرار داد کتاب شیمی مبتکران است.
انتشارات مبتکران 4 نوع کتاب شیمی تکمیلی، فیلی، آموزشی شیمی و کتاب واجب شیمی را برای شیمی منتشر شده است. کتاب فیل شیمی نشر مبتکران کتابی کم حجم حاوی نکات مهم و کلیدی و تست های مطرح شده در کنکورهای سال های اخیر است.
کتاب های واجب شیمی برای هر کدام از پایه ها به صورت جداگانه منتشر شده است. کتاب های واجب نیز شامل درسنامه هایی همراه با سوالات متنوع می شود. کتب تکمیلی مبتکران هم تست های طبقه بندی شده ای را در بر می گیرد.
وجود تست های ویژه نوادگان مندلیف در این کتاب آن را مناسب استفاده افرادی کرده است که در جستجوی تست های مشکل کنکور در درس شیمی هستند.


شیمی خیلی سبز
از جمله ویژگی های کتاب خیلی سبز به عنوان یکی از منابع مطالعه کنکور در درس شیمی بیان روان و شیرین آن است. در واقع همین نگارش روان و دوستانه آن است که دانش آموز را از مطالعه آن خسته نمی کند.
تست های گنجانده شده در این کتاب دو نوع تست سری z و سری A را شامل می شود. تست های سری Z مناسب افرادی است که به دنبال گرفتن درصد بالا در شیمی هستند. اما تست های سری A تست های معمولی را دربر می گیرد.






بهترین منابع شیمی کنکور نظام قدیم کدامند؟
در این قسمت سعی در معرفی شماری از کتب شیمی مربوط به داوطلبان نظام قدیم را برای شما دوستان داوطلب داریم. با تماس با مشاوران ایران تحصیل از بهترین کتاب شیمی کنکور نظام قدیم متناسب با اوضاع و شرایط درسی خود و همین طور بهترین شیوه خواندن شیمی از دیدگاه رتبه برترها مطلع شوید.


زیر ذره بین شیمی
در کتاب زیر ذره بین شیمی متن کتاب درسی همراه با تمامی جداول و شکل ها آورده شده است. بعلاوه، زیر تمامی نکات مهم و کلیدی کتاب نیز خط کشیده شده است.


شیمی نشر الگو
کتاب شیمی نشر الگو برای پایه های مختلف منتشر شده است. کتابی که شاید بعضی آن را جزء بهترین منابع شیمی کنکور نظام قدیم بدانند.
از جمله ویژگی های شیمی پیش دانشگاهی نشر الگو می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد:
. آزمون های جامع تألیفی
. خلاصه مهم ترین نکات شیمی پیش دانشگاهی
. پاسخ های استاندارد تشریحی همراه با نکات کلیدی
اما می رسیم به ویژگی های شیمی پایه نشر الگو که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
. خلاصه نکته های مهم هر یک از فصول همراه با مطالب حفظی در آغاز هر فصل
. آزمون هایی جامع از کتاب شیمی سال دوم و سوم
جهت اطلاع از بهترین منابع شیمی کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


مطالب مرتبط
جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور
دانلود سوالات شیمی کنکور 10 سال اخیر با پاسخنامه تشریحی
مشاوره کنکور آنلاین
بهترین کتاب تست ریاضی تجربی

خلاصه مقاله
در نوشته بالا صحبت هایی در مورد بهترین منابع شیمی کنکور با شما داشتیم و اسامی تعدادی از کتب شیمی که شاید به عقیده شماری از داوطلبان و مشاوران کنکور جزء بهترین منابع شیمی کنکور نظام قدیم و یا نظام جدید باشند را خدمتتان ذکر کردیم.
اما شما دوستان عزیز می توانید از طریق برقراری تماس با مشاوران ایران تحصیل از بهترین کتاب شیمی کنکور نظام قدیم و یا بهترین کتاب شیمی کنکور نظام قدیم موجود در بازار را دقیق بشناسید
منبع : منابع شیمی کنکور نظم قدیم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7rzj
نظرتان را بنویسید