قیمت دوربین مداربسته آنالو چقدر است ؟

قیمت دوربین مداربسته آنالو چقدر است ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

آنالوگ دوربین مداربسته به معنای تحلیل و بررسی تصاویر و ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته است. این فرآیند شامل استخراج اطلاعات مفید، تشخیص الگوها، شناسایی و تحلیل رفتارها و رویدادها در تصاویر است.

با پیشرفت تکنولوژی و پژوهش‌های مرتبط با هوش مصنوعی، آنالوگ دوربین مداربسته توانایی‌های پیشرفته‌تری را پیدا کرده است. برخی از قابلیت‌های آنالوگ دوربین مداربسته عبارتند از

۱. تشخیص حرکت

 دوربین‌های مداربسته با استفاده از آنالوگ دوربین مداربسته قادر به تشخیص حرکت در تصاویر هستند. این قابلیت به مدیران امکان می‌دهد تا رویدادهای مشکوک را تشخیص داده و به طور مثال در صورت شناسایی حرکت در محلی که باید خالی باشد، اعلام خطر را فعال کنند.

۲. تشخیص چهره 

آنالوگ دوربین مداربسته قادر به تشخیص چهره‌ها در تصاویر است. این ویژگی می‌تواند در شناسایی افراد مشکوک یا در ترکیب با سیستم‌های تشخیص چهره مورد استفاده قرار گیرد.

۳. تحلیل ترافیک

 با استفاده از آنالوگ دوربین مداربسته، می‌توان ترافیک را تحلیل کرده و الگوهای جریان ترافیک را شناسایی کرد. این قابلیت به مدیران کمک می‌کند تا در نظارت بر ترافیک شهری و مدیریت بهینه آن مؤثر باشند.

۴. آشکارسازی اشیاء

 آنالوگ دوربین مداربسته می‌تواند اشیاء مختلف را در تصاویر شناسایی کرده و آنها را دسته بندی کند. به عنوان مثال، قادر است تشخیص دهد که چه چیزی در دست یک شخص است یا اگر یک شیء خطرناک مانند یک اسلحه در تصویر حاضر باشد.

۵. تجزیه و تحلیل رفتار

با استفاده از آنالوگ دوربین مداربسته، می‌توان رفتارهای مشکوک را تشخیص داد و آنها را تحلیل کرد. به عنوان مثال، در صورت شناسایی رفتاری ناعادلانه

قیمت دوربین‌های مداربسته آنالوگ متفاوت است و بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله:

رزولوشن

 دوربین‌های مداربسته با رزولوشن بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند. رزولوشن بالاتر به معنای دقت بیشتر در تصاویر است.

نوع دوربین

نوع دوربین مداربسته نیز تأثیر زیادی در قیمت دارد. برخی از انواع دوربین‌های مداربسته شامل دوربین‌های دام، بولت، داخلی و خارجی هستند، هر کدام با قابلیت‌ها و مشخصات خاص خود.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها 

ویژگی‌های اضافی مانند تشخیص حرکت، تشخیص چهره، قابلیت ضبط صدا، قابلیت تعقیب خودکار و غیره نیز می‌توانند قیمت دوربین را تحت تأثیر قرار دهند.

برند

برند دوربین مداربسته نیز تأثیر زیادی در قیمت دوربین مداربسته دارد. برندهای معروف و با کیفیت معمولاً قیمت بالاتری دارند.

 

نظرتان را بنویسید