دوربین مداربسته های تکنولوژی جدید چگونه کار می کنند؟

دوربین مداربسته های تکنولوژی جدید چگونه کار می کنند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webbin

دوربین مداربسته های تکنولوژی جدید چگونه کار می کنند؟

شاید برایتان سوال باشد که دوربین مداربسته با تکنولوژی جدید چه تفاوتی با دوربین مداربسته های قدیمی دارد؟

 

وجه تمایز دوربین مداربسته های جدید و قدیمی در  تراشه کوچکی است که دستورات هوش مصنوعی روی آن نوشته شده است.

دوربین مداربسته ها با داشتن بسیاری از قابلیت های که هوش مصنوعی در اختیار آن ها گذاشته است می تواند یک سیستم هوشمند و هوشیار  برای پیاده سازی امنیت در خانه ها و اماکن باشد.

دوربین مداربسته ها با داشتن مواردی مانند تشخیص چهره و تشخیص حرکت می توانند قابلیت های کاربردی را در اختیار صاحبان دوربین مداربسته قرار دهند. با استفاده از این موارد می توان هشدار های به موقع و اعلان های خطر خوبی را از سمت دستگاه ضبط کننده دوربین مداربسته دریافت کرد. 

برای مثال یکی از آپشن های دوربین مداربسته داهوا که قابلیت تشخیص چهره آن است می تواند چهره افراد را به جزییات تفکیک کرده و در دیتا بیس دوربین ذخیره می کند.

برای مثال می توان دوربین مداربسته را جلوی درب ادارات یا شرکت ها نصب کرد . دوربین داهوا با قابلیت تشخیص حرکت می تواند با ذخیره چهره افراد در دیتا بیس خود از حضور همه افراد در محل کار مطلع شود . همینطور با این دوربین مداربسته داهوا می توان لیستی از چهره های افرادی که داخل حضور دارند را تهیه کرد. 

با دوربین مداربسته داهوا تشخیص حرکت قابلیت های از قبیل سرچ ویدیو خواهید داشت. برای مثال می توانید با چهره فردی خاص را در تنظیمات دوربین مداربسته داهوا درج کرده و قسمت های از ویدیو که فرد در آن قرار دارد را به صورت جداگانه بررسی کنید. همین قابلیت تشخیص چهره دوربین مداربسته داهوا می تواند هنگام ورود افراد متفرقه یا ممنوع به شما اطلاع دهد که جمعا دارای ویژگی های کاربردی می باشد.

در جواب این سوال که چه ویژگی دوربین مداربسته های جدید را از قدیمی متمایز می کند انواع مختلف آن در کاربرد های مختلف است برای مثال دوربین خودرو از برند دوربین مدار بسته شیائومی در مدل های مختلف کنار داشبورد ، ماشین و عقب خودرو در نظر گرفته شده این دوربین خودرو شیائومی در جهت کمک به راننده برای رانندگی در نظر گرفته شده است که سنسور های آن به محض تشخیص حرکت فعال شده و در هنگام تصادف و ضربه شروع به ضبط می کند.

دوربین های مدرن در طرح های مختلفی به کاربردی ترین شکل ساخته می شوند و از آن ها در موارد مختلف کمک گرفته می‌شود.

نظرتان را بنویسید