استایل عینک آفتابی مناسب کودکان

استایل عینک آفتابی مناسب کودکان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
electronic-panel

امروزه عینک آفتابی به یک اکسسوری محبوب تبدیل شده است که اکثر افراد، چه خانم و چه آقا از آن استفاده می‌کنند، زیرا می‌دانند که اشعه‌های مضر می‌توانند به چشم‌ها آسیب‌های جدی وارد کنند. اما با این حال هنوز استفاده از عینک آفتابی برای کودکان جا نیفتاده است و تعداد کودکانی که از عینک آفتابی استفاده می‌کنند، کم به‌نظر می‌رسد. توجه داشته باشید چشم‌های کودکان بسیار حساس هستند و اشعه فرابنفش خورشید علاوه‌بر پوست، به چشم‌های آن‌ها نیز آسیب می‌رساند. از همین رو توصیه می‌شود برای فرزند خود عینک مناسبی انتخاب کنید تا محافظت از چشم‌ها به‌خوبی انجام شود. در ادامه مقاله به معرفی برخی از مدل‌های عینک آفتابی مناسب کودکان می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

مدل‌های محبوب عینک آفتابی برای کودکان
عینک آفتابی کودکان نیز مانند عینک آفتابی مناسب مردان، باید منحصر به فرد و زیبا باشد. از آنجایی که کودکان نسبت به هرچیز اضافه روی صورت خود واکنش نشان می‌دهند، شما باید انتخاب مناسبی داشته باشید تا فرزندتان اذیت نشود و عینک را از روی صورت خود برندارد. به همین دلیل در ادامه برخی از مدل‌های محبوب عینک آفتابی برای کودکان را معرفی می‌کنیم. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که عینک آفتابی مناسب کودکان باید حتماً 100 درصد UV باشد تا بتواند به‌طورکامل از چشم‌ها محافظت کند.

عینک آفتابی رفلکس‌دار
یکی از محبوب‌ترین مدل‌های عینک آفتابی برای کودکان، مدل رفلکس‌دار است که این روزها بسیارترند شده و اکثراً کودکان بین 2 تا 8 سال از آن استفاده می‌کنند. دقت داشته باشید که اصل بودن این مدل از عینک آفتابی بسیار اهمیت دارد، زیرا اگر شما یک انتخاب باکیفیت نداشته باشید، چشم‌های فرزند شما نه‌تنها در برابر اشعه محافظت نمی‌شود، بلکه به‌دلیل کیفیت پایین، چشم‌ها آسیب بیشتری نیز می‌بینند.

عینک آفتابی با شیشه رنگی
مدل‌های محبوب عینک آفتابی برای کودکان
یکی از مدل‌های عینک آفتابی مناسب کودکان، عینک با شیشه‌های رنگی است، زیرا این انتخاب می‌تواند کودک شما را هیجان‌زده کند و باعث شود که کودک نسبت به استفاده از عینک ترغیب شود. شیشه‌های رنگی معمولاً در قالب‌هایی به جنس آکریلیک و تیتانیوم استفاده می‌شوند و علاوه‌بر ظاهر زیبایی که دارند، کیفیت بالایی نیز خواهند داشت. برای مثال عینک‌هایی که رنگ شیشه‌های آن‌ها قرمز است در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و یک انتخاب مناسب برای کودکان به‌شمار می‌آیند.

عینک آفتابی خلبانی
عینک خلبانی از جمله مدل‌های عینک آفتابی است که سال‌ها از آن استفاده شده و اکنون نیز قصد از مد افتادن ندارد. حال نکته جالبی که وجود دارد این است که عینک خلبانی علاوه‌برآنکه برای بزرگسالان طراحی می‌شود، برای کودکان نیز وجود دارد و هر ساله مدل‌های مختلفی از آن به بازار معرفی می‌شود. البته نکته‌ای که باید دربارهٔ این عینک بدانید این است که عینک‌های خلبانی نسبت به سایر مدل‌های عینک آفتابی مناسب کودکان وزن بیشتری دارند و همین موضوع ممکن است استفاده از این عینک را برای کودک شما سخت کند. بنابراین حتماً پیش از خرید مطمئن شوید که استفاده از عینک برای فرزند شما سخت نیست.

همچنین اگر تصمیم به خرید عینک آفتابی در مشهد دارید، می‌توانید به‌صورت حضوری به فروشگاه فراشاد مراجعه کنید و محصولات این فروشگاه را ببینید و امتحان کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. البته این فروشگاه شرایط خرید آنلاین را نیز فراهم کرده است و شما می‌توانید پس از مشاوره رایگان، بهترین عینک را انتخاب کنید و سفارش دهید و بدون هیچ نگرانی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

عینک آفتابی چشم گربه‌ای
یکی از مدل‌های عینک آفتابی مناسب کودکان که به‌نظر می‌رسد امسال به یکی از ترندهای اصلی تبدیل شود، عینک آفتابی چشم گربه‌ای است. اگر کودک شما صورتی به فرم گرد یا بیضی دارد، می‌توانید از این مدل عینک استفاده کنید. دقت داشته باشید که این مدل عینک بیشتر برای دخترها استفاده می‌شود و با این انتخاب می‌توانید یک استایل کژوال برای فرزند خود بسازید.

عینک آفتابی Savannah Kids Designer
اگر کودکی شیطان و پرجنب‌وجوش دارید، باید یک عینک مقاوم و مستحکم تهیه کنید تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشود. از همین رو پیشنهاد ما به شما عینک‌های آفتابی Savannah Kids Designer است، زیرا عینک‌های این برند پوشش لاستیکی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های آبی، صورتی و نارنجی تهیه کنید. همچنین باید متذکر شد این مدل عینک آفتابی مناسب کودکان می‌تواند از نفوذ نور خورشید به چشم‌های فرزند شما به‌طورکامل جلوگیری کند و به‌همین‌دلیل یک انتخاب مناسب و حرفه‌ای خواهد بود.

عینک آفتابی Ray Ban
عینک آفتابی Ray Ban برای بچه‌هایی که به‌دنبال یک استایل شیک هستند بهترین انتخاب خواهد بود. مسلماً برند ریبن یک برند شناخته شده به شمار می‌آید و یک انتخاب مناسب برای تمام سنین و جنسیت‌ها خواهد بود. بنابراین اگر یک عینک شیک برای فرزندتان می‌خواهید، ریبن گزینه مناسبی خواهد بود. البته این عینک کمی گران‌قیمت‌تر از سایر مدل‌ها است، اما از آنجایی که کیفیت بالایی دارد، می‌تواند در صورت نگهداری درست سال‌ها برای شما کار کند. دقت داشته باشید که عینک خود را از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده مانند فروشگاه عینک فراشاد انجام دهید تا از کیفیت و اصل بودن کالا مطمئن باشید. این فروشگاه شرایط خرید حضوری و آنلاین را برای شما فراهم کرده است و شما می‌توانید با مشاورین این مجموعه صحبت کنید و سپس خرید مناسبی را انجام دهید.


عینک آفتابی با فریم هندسی
در چند سال اخیر عینک‌های آفتابی با فریم هندسی بسیار موردتوجه واقع شده‌اند و بسیاری از کودکان از آن‌ها استقبال کرده‌اند و شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از این عینک را که در رنگ و طرح‌های مختلف موجود است تهیه کنید. از محبوب‌ترین مدل‌های این عینک می‌توان به عینک‌های زاویه‌دار که در رنگ‌های صورتی، آبی و … موجود است اشاره کرد.

عینک آفتابی با قاب تیتانیوم
عینک آفتابی با قاب تیتانیوم دیگر عینک آفتابی مناسب کودکان است که هنگام ساخت آن از تیتانیوم استفاده شده است؛ بنابراین استحکام بالایی دارد و ضدخش است. از همین رو می‌توان آن را یک انتخاب مناسب برای کودکانی که فعالیت بالایی دارند در نظر گرفت. البته باید متذکر شد که این مدل عینک آفتابی هزینه‌ای بالایی دارد، اما از طرفی به‌دلیل آنکه مقاوم است، به‌ندرت خراب می‌شود و دیگر نیازی به هزینه کردن مجدد نخواهد بود.

جمع‌بندی

همان‌طورکه گفته شد، عینک آفتابی یک اکسسوری مهم و تاثیرگذار است، زیرا علاوه‌بر آنکه باعث زیبایی استایل می‌شود، از چشم‌ها نیز دربرابر اشعه خورشید محافظت می‌کند. بنابراین لازم است که کودکان نیز از چنین محصولی استفاده کنند. از همین رو در این مقاله مدل‌های مختلفی از عینک آفتابی مناسب کودکان را معرفی کردیم تا بتوانید براساس سلیقه و نیاز فرزند خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظرتان را بنویسید