راهنمای خرید: کدام ظروف برای شما بهترین است؟

راهنمای خرید: کدام ظروف برای شما بهترین است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
dina karami

دانستن نحوه انتخاب بهترین ظروف می تواند چالش برانگیز باشد. با صدها گزینه برای انتخاب، به راحتی می توانید غرق شوید. ما یک راهنمای مفید برای کمک به شما در انتخاب آگاهانه‌تر گردآوری کرده‌ایم، زیرا اگر چیزی وجود دارد که ما آن را جدی می‌گیریم، آن تهیه غذا و لذت بردن است. خرید تلویزیون mgs و استعلام قیمت قابلمه mgs و همینطور خرید سرویس قاشق چنگال از سایت ام جی اس امکان پذیر است.

 

به کدام ظروف آشپزی نیاز دارم؟

قبل از اینکه به مزایا و معایب ظروف نچسب در مقابل ظروف سرامیکی بپردازیم، بیایید نگاهی به انواع ظروف آشپزی موجود در مجموعه خود بیاندازیم.

 

مجموعه ما شامل تمام موارد دلخواه شما است:

قابلمه ها

ماهیتابه

گلدان های استوک

فرهای هلندی

تابه های گریل

کباب ظروف

چند پز

زودپز

واکس

بخارپزها

برخی از مردم دوست دارند همه این موارد را در آشپزخانه داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است ترجیح دهند آن را ساده نگه دارند. اما صرف نظر از ترجیحات آشپزی شما، کباب کردن، پختن، کباب کردن و سرخ کردن، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین مجموعه ظروف آشپزی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. مجموعه آشپزخانه خود را با طیف وسیعی از لوازم برقی آشپزخانه، ظروف غذاخوری، کارد و چنگال و ظروف پخت و پز ما تکمیل کنید.

 

انواع ظروف آشپزی موجود کدامند؟

ما گزینه های مختلفی را برای مطابقت با نیازهای هر سرآشپز خانه در اختیار داریم، اما قبل از شروع، توصیه می کنیم با مواد و سبک های مختلف موجود آشنا شوید.

 

ظروف نچسب

اگر به دنبال سهولت استفاده هستید و می خواهید با حداقل روغن پخت و پز کنید، بهتر است یک ماهیتابه نچسب را انتخاب کنید. روکش به این معنی است که برگرداندن پنکیک و سرخ کردن تخم مرغ بسیار راحت است و فرآیند تمیز کردن سریع و آسان است.

فولاد ضد زنگ

همه کاره ترین مواد ظروف پخت و پز، فولاد ضد زنگ است که با اجاق گاز، برق و القایی سازگار است. اگر دسته های پلاستیکی یا لاستیکی نداشته باشد، رفتن در فر نیز خوب است. ظروف استیل ضد زنگ نیز نسبتاً مقرون به صرفه است و یکی از غیر سمی ترین گزینه های موجود است.

چدن

مورد علاقه طرفداران! اگر به دنبال دوام هستید، چدن به طور کلی بهترین ماده برای قابلمه و تابه در نظر گرفته می شود. با درمان صحیح، می‌تواند برای نسل‌ها باقی بماند

آلومینیوم

اگر به دنبال گزینه ای سبک وزن و مقرون به صرفه هستید، آلومینیوم عالی است. تمیز کردن آن آسان است و در صورت مراقبت صحیح دوام خوبی دارد.

سرامیک

ظروف سرامیکی نسبتاً جدید در بازار هستند و به دلیل زیبایی ظاهری خود محبوب هستند. همچنین دارای خواص نچسب عالی است.

در ظروف آشپزی باید به دنبال چه چیزی بگردم؟

برای اینکه بفهمید چگونه بهترین تابه، قابلمه و ظروف پخت و پز را انتخاب کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که تمایل دارید در خانه بپزید، در نظر بگیرید. به این فکر کنید که چگونه از آشپزخانه خود استفاده می کنید، چه نوع فضای ذخیره سازی در دسترس دارید و چه نوع ظروفی برای شما راحت تر است.

 

وقتی تصمیم می گیرید، به این فکر کنید:

چه اندازه هایی نیاز دارید؟

آیا آنها را در بالا ذخیره می کنید؟ آیا آنها باید سبک باشند؟

چه ماده ای را ترجیح می دهید؟ فولاد ضد زنگ؟ سرامیک؟

چه نوع اجاق گاز دارید؟

میخوای ببینی چی درست میکنی؟ نکته: درب های شیشه ای عالی هستند

چه غذاهایی را دوست دارید بپزید؟ آیا به وک نیاز دارید؟ یا ظروف غذاخوری؟

به خاطر داشته باشید که برخی از اجاق‌های القایی ممکن است با همه انواع ظروف سازگار نباشند، بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید آن را بررسی کنید. در حالی که قابلمه های چدنی ممکن است در صورت پر شدن سنگین شوند، اما ماندگاری دارند و می توانند به مرور زمان از تعویض ظروف جلوگیری کنند.

 

اگر عاشق ظروف آشپزی هستید که از اجاقی به میز دیگر می روند و از رنگ های مختلف لذت می برید، S&N Baker ما به رنگ زرد عالی است و اگر می‌خواهید مجموعه‌ای را از ابتدا شروع کنید، یا ظروف آشپزی فعلی‌تان وضعیت خوبی ندارند، یک مجموعه ظروف آشپزی همسان را در نظر بگیرید تا به آشپزخانه‌تان یک تم مکمل بدهد. طیف کاملی از گزینه‌های آشپزخانه و ناهارخوری ما را خریداری کنید تا امروز بهترین قابلمه‌ها را برای خود پیدا کنید.

 

نحوه مراقبت از ظروف آشپزی

برای اطمینان از اینکه ظروف آشپزی شما در شرایط خوبی باقی می مانند و غذای شما را به طور یکنواخت می پزد، باید با نحوه مراقبت از آن آشنا شوید.همه ظروف قابل شستشو با ماشین ظرفشویی نیستند و برخی مانند چدن قبل از استفاده نیاز به چاشنی دارند. مس نیاز به پرداخت منظم دارد و حتی بهترین ظروف سرامیکی در صورت گرم شدن در حالت خالی آسیب می بینند. استفاده از ظروف مناسب به شما کمک می کند تا تابه شما بدون خش باشد و از پوشش نچسب آن محافظت کند.

مهم است که قبل از خرید با دستورالعمل های مراقبت از ظروف آشپزی خود آشنا شوید، زیرا ممکن است به شما در تصمیم گیری بهترین گزینه برای شما کمک کند. خورش ها و سوپ ها به طور معروف در قابلمه های چدنی درست می شوند، اما چدن نیاز به شستن دستی دارد و می تواند سنگین شود. اگر گزینه سبک‌تری را ترجیح می‌دهید، از ظروف نچسب یا استیل ضد زنگ ما استفاده کنید. توصیه می‌کنیم یک کپی از دستورالعمل‌های مراقبت از ظروف آشپزی خود را در دسترس داشته باشید تا بهترین استفاده را از خرید خود ببرید.

 

منبع: https://www.harrisscarfe.com.au/

برچسب ها
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر