آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی از آکادمی وبکیما

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی از آکادمی وبکیما
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Nabiadbi
بیاموزید که چگونه از BigCommerce برای وردپرس برای فروش محصولات در سایت خود استفاده کنید

دوره جدید! BigCommerce برای وردپرس

آیا می خواهید بدون احتساب زمان بارگذاری صفحه خود ، یا خریدن ده ها افزودنی گران قیمت ، شروع به فروش محصولات در وب سایت وردپرس خود کنید؟ آیا به دنبال جایگزینی برای WooCommerce هستید؟ در جدیدترین دوره ما ، ما نحوه استفاده از BigCommerce برای وردپرس را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید در حدود 30 دقیقه محصولات خود را در سایت وردپرس خود شروع کنید.

WordPress محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در کره زمین است و روشی خارق العاده برای مدیریت وب سایت شما ارائه می دهد. اما وردپرس برای تجارت الکترونیکی طراحی نشده بود. و با ده ها افزونه تجارت الکترونیکی برای وردپرس موجود است ، از کجا شروع می کنید؟ به راحتی می توانید با تصمیماتی در مورد نحوه مدیریت موجودی خود ، پذیرش پرداخت ، سفارش پردازش ، رسیدگی به حمل و نقل ، امنیت ، میزبانی ، عملکرد و … غرق شوید و لیست ادامه می یابد.

اینجاست که BigCommerce برای وردپرس وارد می شود.

BigCommerce یک بستر تخصصی تجارت الکترونیک است. BigCommerce تمام سنگین وزن را بر عهده دارد ، بنابراین می توانید بر روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. و با BigCommerce برای وردپرس می توانید تمام این قدرت را مستقیماً به سایت وردپرس خود وارد کنید.

پس از نصب افزونه ، BigCommerce از تمامی جنبه های مهم تجارت الکترونیکی برای سایت وردپرس شما مراقبت می کند. درست خارج از جعبه ، شما مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند را برای کمک به شما برای فروش محصولات از سایت خود دریافت می کنید ، بدون اینکه نگران انطباق PCI پیچیده ، پردازش کارت های اعتباری یا کاهش سرعت وب سایت خود باشید!

با استفاده از BigCommerce برای وردپرس ، می توانید بر روی ایجاد محتوا و یک تجربه مشتری ستاره ای تمرکز کنید ، در حالی که BigCommerce در پس زمینه کار می کند ، مطمئن شوید که فروشگاه شما همیشه به بهترین وجه خود را اجرا می کند.

تجارت الکترونیکی سریع که باعث کند شدن سایت شما نمی شود ، چشمگیر است.

نمایش محصولات به بازدید کنندگان سایت و پردازش سفارش های همزمان نباید باعث کند شدن سایت شما شود. اما این مشکل شماره 1 برای دارندگان سایت تجارت الکترونیک است و می تواند پرهزینه باشد. BigCommerce این مشکل را با بارگذاری دقیق ترین مراحل به سرورهای اختصاصی خود ، آزاد کردن منابع سرور وب خود ، حل می کند تا بتوانید بدون داشتن کندتر شدن سایت وردپرس خود ، دارای ترافیک بالا باشید.

با استفاده از BigCommerce برای وردپرس ، یک پلتفرم تجارت الکترونیکی قدرتمند و سازگار با PCI دریافت می کنید که بسیار سریع سرگرم می شود ، خواه در فروش یک محصول - یا هزاران نفر. BigCommerce فرایند پرداخت را کنترل می کند ، بنابراین لازم نیست نگران امنیت یا انطباق PCI باشید.

ما با BigCommerce همکاری کردیم تا این معرفی ساده و 13 قسمتی از BigCommerce را برای وردپرس ایجاد کنیم.

در این دوره آسان و 30 دقیقه ای یاد خواهید گرفت:
چرا BigCommerce بهترین راه حل تجارت الکترونیک "بی هدف" برای وردپرس است.
نحوه بارگیری ، نصب و پیکربندی BigCommerce برای وردپرس.
نحوه اضافه کردن محصولات به فروشگاه BigCommerce خود.
نحوه وارد کردن لیستی از محصولات موجود در BigCommerce.
نحوه نمایش کاتالوگ محصول خود در صفحه یا پست.
نحوه شخصی سازی رنگ ها و چیدمان فروشگاه محصولات.
نحوه ایجاد الگوهای کودک سفارشی برای BigCommerce.
نحوه راه اندازی فروشگاه BigCommerce خود را.
تفاوت های عمده بین WooCommerce و BigCommerce.
نحوه مهاجرت از WooCommerce به BigCommerce.
از کجا می توانید کمک های تخصصی برای BigCommerce دریافت کنید.
به علاوه ، خیلی بیشتر!
فیلم مقدماتی را ببینید ...
از همه مهمتر ، این دوره جدید برای اعضای Pass All-Access رایگان است !

اگر قبلاً Pass-All-Access را دارید ، ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید ، سپس به صفحه توضیحات دوره BigCommerce 101 مراجعه کرده و روی دکمه بزرگ و سبز رنگ کلیک کنید که می گوید: "این دوره را بگیرید". خودشه! نیازی به خرید چیز دیگری نیست. پس از ثبت نام در دوره جدید ، در صفحه "دوره های من" ظاهر می شود.

هنوز گذرنامه دسترسی کامل ندارید؟

امروز یک پاس همه دسترسی بخرید و این دوره جدید را به همراه سایر دوره های دیگر ما دریافت خواهید کرد! علاوه بر اصول اولیه WordPress ، شما همچنین می آموزید که چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید ، محصولاتی را از وب سایت خود بفروشید ، فرم های سفارشی ایجاد کنید و موارد دیگر. بیشتر بیاموزید و Pass All-Access خود را امروز دریافت کنید!

منابع:

آکادمی وبکیما

wp101.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6QAz
نظرتان را بنویسید