تعمیر کولر گازی ال جی در تهران

تعمیر کولر گازی ال جی در تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تهران سرویس آنلاین ، نمایندگی تعمیرات کولرگازی ال جی LG در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با بیش از نیم قرن تجربه و برخورداری از تکنسین های مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیر کولر گازی ال جی جزء بهترین ها در این عرصه می باشد. نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری به عیب یابی و تعمیر انواع کولرگازی های خانگی، ایستاده و … می پردازد.

https://www.tehranservic.com/lg-air-conditioner-repair/

تعمیرات کولر گازی ال جی توسط متخصصین تهران سرویس آنلاین :

ال جی یکی از برندهای گران قیمت است که با توجه به شرایط اخیر اقتصادی، هزینه تعمیرات کولر گازی ال جی افزایش یافته است، همچنین قطعات یدکی اورجینال این برند نیز در بازار کمتر یافت می شود. از سویی سرویس و تعمیرات این برند کره ای، نیازمند داشتن تخصص و تسلط بر نحوه کار اجزای آن، بخصوص مدل های دارای کمپرسور اینورتر می باشد. بنابراین، در هیچ حالتی نباید تعمیر کولر گازی خود را به افراد غیرمتخصص و یا تکنسین برندهای دیگر کولر گازی بسپارید تا خسارات احتمالی ناشی از آن را متحمل نشوید. ممکن است مشکل دستگاه شما تشدید شده و یا مشکلات دیگر بروز نماید و به دستگاه آسیبی وارد شود. در بهترین حالت نیز به صورت موقتی مشکل کولر گازی برطرف می شود.

متخصصان سرویس کولر گازی ال جی در این مرکز، با بیش از سالها تجربه، هزاران تعمیرات موفق بر روی انواع کولر گازی الجی را به ثبت رسانده اند و بهترین انتخاب شما جهت انجام خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی هستند. هرگونه نشت یابی و شارژ گاز مجدد کولر گازی شما و یا خدمات دیگر، بر اساس استانداردهای ال جی، توسط متخصصین باتجربه ما و با اعطای گارانتی معتبر چند ماهه در پایان تعمیرات انجام می شود.

سرویس کولر گازی ال جی

 

مشکلات متداول در تعمیرات کولر گازی ال جی :

  • خاموش شدن کولر و یا طبق برنامه نبودن عملکرد دستگاه به دلیل خراب شدن برد اصلی
  • خاموش و روشن شدن گهگاهی دستگاه به دلیل مشکل در سیم کشی و بالا آمدن آمپر
  • وجود برفک روی لوله ها یا کندانسور به دلیل کاهش میزان شارژ گاز و یا کثیف بودن فیلترها
  • صدای غیر عادی یا لرزش به دلیل مشکل در برد اصلی، کندانسور و یا فن کولر
  • کار نکردن فن پنل داخلی
  • کار نکردن فن پنل داخلی به دلیل مسدود شدن یا کثیف شدن فیلتر
  • سر و صدای زیاد کولر گازی ال جی
  • نشت آب از پنل داخلی کولر گازی اسپیلت
  • کولر گازی اسپیلت ال جی خاموش نمی شود
  • کولر گازی اسپیلت ال جی هوای خنک پرتاب نمی کند
  • نشت گاز مبرد کولر گازی اسپیلت ال جی

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر کولر گازی LG:

از آنجا که استفاده از این دستگاه در فصل بهار و تابستان بیشتر می شود، باید هر سال در فصل بهار سرویس شود، اما اگر که از کولرگازی زیاد استفاده نمی‌کنید، حداکثر هر ۲ سال یکبار باید کولرگازی سرویس شود و تست گاز از آن گرفته شود.

در تعمیر کولرگازی LG توجه به ایراداتی نظیر صداهای عجیب و غریب، خاموشی مداوم و بی دلیل، باد گرم ،اتصالی در بدنه، نشتی آب، سرمای بیش از حد، پریدن فیوز، کارکردن بدون استفاده از فن و … توجه نمود و در صورت مواجه شدن با هر یک از این مشکلات به سرعت برای تعمیر کولرگازی lg وارد عمل شد. تاکید شَدید داریم که هرگز خودسرانه اقدام به اجرای تعمیرات نکنید. این دستگاه حساسیت های بسیار زیادی دارد که هر گونه عمل ناشیانه می تواند صدمات جبران ناپذیری در این دستگاه به جا بگذارد که تاوان سنگینی خواهد داشت.

خدمات تعمیر کولر گازی ال جی

  1. شارژ گاز کولر گازی ال جی
  2. سرویس کولر گازی ال جی
  3. تعمیر شیر برقی کولر گازی ال جی
  4. تعمیر برد کولر گازی ال جی
  5. تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی ال جی
  6. لوله‌کشی توکار جهت نصب کولر گازی ال جی
  7. تعمیر موتور کولر گازی ال جی
  8. تعمیر ترموستات کولر گازی ال جی
  9. نشت‌یابی و شارژ گاز کولرگازی ال جی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولرگازی ال جی

سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در تهران :

سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی با در نظر گرفتن فناوری پیشرفته این برند، ضروری به نظر می‌رسد. کولر گازی برند ال جی در سال‌های اخیر جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرده است. در واقع می‌توان گفت این برند از جمله محبوب‌ترین برندها در زمینه لوازم خانگی است. با گذشت زمان برند ال جی نیز تغییرات زیادی را در فناوری محصولات خود اعمال کرده است. بنابراین اهمیت زیادی دارد که همه خدمات مربوط به کولر گازی ال جی، توسط افرادی انجام شود که شناخت کافی نسبت به ساختار این محصول دارند. خوشبختانه کاراباما تسهیلات مناسبی را برای سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در تهران فراهم کرده است. تمامی تعمیرکاران این مجموعه در حوزه تعمیر، نصب و سرویس کولر گازی ال جی به خوبی آموزش دیده اند و می‌توانند خدمات مورد نظر شما را در مدت کوتاهی به انجام برسانند.

تعمیر کولر گازی ال جی

 

سوالات متداول مشتریان درباره عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی (LG)

چرا کولر گازی باد گرم می‌زند؟

در جواب به این سوال چند پاسخ متفاوت وجود دارد:

1. برد دستگاه دچار اختلال شده است و نیاز به تعمیر کولر گازی ال جی می‌باشد.

2. شارژ گاز کولر گازی باید انجام شود در صورتی که گاز آن به اتمام رسیده باشد.

3. کمپرسور خراب شده است.

علت چکه کردن آب از دستگاه چیست؟

سوراخ بودن و یا نشتی لوله‌های ارتباط یونیت داخلی و یونیت خارجی از علت‌های چکه کردن آب است.

همچنین از دیگر علت‌های آن کم بودن گاز است که باعث یخ زدگی می‌شود و به همراه باد فن به بیرون پرتاب شده و آب می‌شوند.

برای تعمیر کولر گازی ال جی در این حالت باید لوله‌ها را تعویض کرده و یا شارژ گاز کولر گازی را انجام دهید.

چرا دمای هوا بیشتر از حد تنظیم شده است؟

ترموستات دچار اختلال شده است و به درستی دمای هوا را تشخیص نمی‌دهد و همین امر باعث بروز این اتفاق خواهد شد.

برای تعمیر کولر گازی ال جی باید ترموستات را تعویض کنید.

هزینه عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی :

درباره هزینه عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی باید بگویم که تهران سرویس آنلاین در مقایسه با سایر رقبای خود اجرت کمتری بابت خدمات خود دریافت می‌کند.

برای استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین می‌توانید هم اکنون سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا تعمیر کارارن ما در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی شما را انجام دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره هزینه عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی با شماره تلفن های :

021-66593368

021-44284743

021-55795334

021-22669196

021-77241505

تعمیرکار کولر گازی ال جی

از با کیفیت ترین کولرگازی های موجود در بازار می توان به کولر گازی ال جی اشاره کرد، این وسیله از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به ندرت به تعمیر کولر گازی ال جی احتیاج پیدا میکنیم. اما اگر به هر دلیلی در عملکرد دستگاه شماه خللی به وجود آمده و یا نیازمند تعمیرات کولر گازی ال جی هستید، مجموعه تهران سرویس آنلاین با در اختیار داشتن کادری از تعمیرکار,سرویسکار کولر گازی ال جی مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی در تمام نقاط تهران می باشدکلیه تعمیرکاران مرکز مجاز سرویس,تعمیر کولر گازی ال جی از دانش روز دنیا جهت عیب یابی کولر گازی‌های مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

تعمیر اسپیلت ال جی بصرفه است یا خرید اسپیلت ال جی؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس آنلاین با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض کولر گازی ال جی به‌ صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

سرویس کولر گازی ال جی هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد! چرا؟ اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی کولر گازی به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی کولر گازی به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود.

در چه مواقعی کولر گازی ال جی نیاز به شارژ گاز دارد:

به طور کلی کولر گازی شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
  3. دستگاه احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی ال جی :

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

 

شارژ گاز کولر گازی ال جی

 

تعمیرات کولر گازی ال جی در محل :

تعمیرات کولر گازی از هر برندی که باشد، باید در محل نصب دستگاه انجام شود. تصور کنید بخواهید پنل های کولر یا اسپلیت تان را باز کرده و به تعمیرگاه ببرید. چنین کاری عملا امکان پذیر نیست و دردسرهای زیادی به همراه دارد. برای کاستن از هزینه ها و زحمات شما عزیزان و نیز با هدف ارائه با کیفیت ترین سرویس های تعمیراتی، طرح تعمیرات کولر گازی ال جی در محل را راه اندازی کرده ایم.

  • این سرویس موجب راحتی کاربران و حذف دردسرهای جابجایی کولر می شود و به شما کمک می کند که شاهد ترمیم کولر خود در اسرع وقت باشید. پس از این که با نمایندگی رسمی ال جی تماس گرفته و مشکل دستگاه را گزارش دادید، همکاران ما در قالب تیم تعمیرات به آدرس شما اعزام شده و خدمات لازم را ارائه می دهند. تعمیرکاران پس از وارسی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، از تجربه و مهارت مثال زدنی خود استفاده کرده و کولر lg شما را به حرفه ای ترین شکل ترمیم خواهند کرد.

مجموعه ما برای تعمیر و سرویس کولرهای گازی ال جی چه مناطقی را تحت پوشش خود قرار داده است؟

مجموعه ما برای بالا بردن سرعت در برطرف کردن مشکلات دستگاه شما و دشوار بودن اعزام تعمیرکار از یک نقطه به نقطه دیگر، تمام نیروهای متخصص خود را در 4 ناحیه مختلف ( غرب، شمال، شرق، جنوب) مستقرکرده است، تا در صورت تماس با این مجموعه و ثبت درخواست اعزام تعمیرکار جهت تعمیر کولر گازی ال جی، تکنسین ها در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت در محل مورد نظر حضور یابند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MLMG
نظرتان را بنویسید