کامل ترین لیست مهد کودک های محله خانی آباد تهران + آدرس و شماره تلفن

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب مهد کودک در نزدیکی محل کار و یا محل زندگی والدین ، برای آرامش روانی کودک بسیار موثر است . به همین دلیل به شهروندان محله خانی آباد تهران توصیه می کنیم قبل از ثبت نام از لیست کامل آدرس و شماره تلفن مهد کودک های خانی آباد مطلع شوند . 

خانی آباد محله ای واقع در منطقه 19 شهر تهران است که از شمال به خیابان لطیفی ، از جنوب به بزرگراه آزادگان ، از شرق به بزرگراه شهید تندگویان و از غرب به خیابان کاظمی منتهی می شود .

از آنجاییکه یکی از مهمترین دغدغه های ساکنین محله خانی آباد تهران در انتخاب مهد کودک ، آدرس و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی و یا یا محل کار می باشد ؛ در این مقاله قصد داریم کامل ترین لیست مهد کودک های خانی آباد تهران به همراه آدرس و شماره تلفن که مورد تایید سازمان بهزیستی می باشد را ارائه دهیم .




آدرس مهد کودک های محله خانی آباد تهران
شهروندان تهرانی که ساکن محله خانی آباد هستند می توانند از لیست و آدرس مهد کودک هایی که در جدول زیر ارائه شده برای انتخاب بهترین مهد کودک استفاده کنند .



آدرس و لیست مهد کودک های محله خانی آباد تهران
نام مهد کودک    آدرس    شماره تلفن
راه ایمان    خانی آباد_سه راه شریعتی خیابان شهید صمد ی كوچه 52 پلاک 2    55029945
مهدکودک وپیش دبستانی فیروز    خانی اباد نو-سه راه شریعتی-خیابان صمدی بین کوچه بزرگ عقیده وارایش خواه پلاک 274    55006017
 یاس صورتی    تهران - خانی آباد نو- سه راه شریعتی -خیابان مهران - بلوار مطهری شمالی - تقاطع شهید رزاق چراغی    55834788
آئين مهر    خانی آبادنو_خ میعادشمالی کوچه شهیدترکمانی پ75    55024310


نکات مهم در انتخاب مهد کودک محله خانی آباد تهران
والدین ساکن محله خانی آباد در منطقه نوزده تهران باید در انتخاب مهد کودک برای فرزندشان علاوه بر آدرس و دوری و نزدیکی به محل سکونت یا کار به موارد مهم دیگری نیز از جمله هزینه و شهریه مهد کودک های خانی آباد تهران توجه کنند . همچنین والدین باید به سرویس رفت و آمد مهد کودک ها هم توجه داشته باشند چرا که کوچکترین بی نظمی در این سرویس ها می تواند به لحاظ روانی کودک را تحت تاثیر قرار دهد .

در صورتی که والدین نتوانستند مهد کودک متناسب با معیار های گفته شده در محله خانی آباد تهران انتخاب کنند می توانند از مهد کودک های سایر محله های تهران نیز استفاده نمایند . همچنین کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات شما را در ارتباط با انتخاب مهد کودک و همچنین آدرس سایر مهد کودک های تهران پاسخ دهند .


سوالات متداول

1- لیست مهد کودک های محله خانی آباد تهران مورد تایید کدام ارگان می باشد ؟
 لیست و آدرس مهد کودک هایی که در این مقاله ارائه شده مورد تایید سازمان بهزیستی می باشد .  

2- در انتخاب مهد کودک محله خانی آباد تهران به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
 علاوه بر آدرس مهد کودک عواملی همچون امکانات ، سرویس های رفت و آمد ، روحیه مربیان در این انتخاب موثر هستند که در این مقاله به بررسی این عوامل پرداخته شده است .

3- به چه دلیل باید از مهد کودک استفاده شود ؟
 استفاده از مهد کودک برای آموزش فعالیت ها و روحیه جمعی کودک مفید می باشد که به صورت کامل در این مقاله این موارد تشریح شده است .

منبع : کامل ترین لیست مهد کودک های محله خانی آباد تهران + آدرس و شماره تلفن
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m4m0
نظرتان را بنویسید