فروش یخچال روباز فروشگاهی

فروش یخچال روباز فروشگاهی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فاطمه نوروزی

یخچال پرده هوا چیست؟

یخچال فروشگاهی جلو باز

امروزه مشتریان در سرتاسر ایران،علاقه مند به خرید در فروشگاهایی می باشند که دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشند.که یخچال های بدون درب طرح پرده هوا با طراحی مدرنی که دارند این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم می کنند که هر کالایی را به وضوح دیده، لمس کرده و به آسانی در سبد فروشگاهی خود قرار دهند، در نتیجه با همین سبک ساده به واسطه‌ی یخچال مدرن پرده هوا ، درصد فروش هر فروشگاهی روزانه به میزان قابل توجهی بالا می رود.

یکی از انواع یخچال های فروشگاهی بدون درب بسیار مهم و کاربردی در هایپر مارکت ها یا فروشگاه های زنجیره‌ای، یخچال پرده هوا  یا یخچال جلو بازمی باشد.

این یخچال های بدون درب با قابلیت منحصر به فردی که دارند سرما و هوا را در طبقات خود پخش نموده و با این کار مواد غذایی را تازه و سالم نگه میدارند.

ابن یخچال ها در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت های بزرگ بسیار کاربردی است و با طراحی منحصر به فرد موجب جذب مشتری بیشتر می شوند.

یخچال ایستاده پرده هوا

یخچال ایستاده پرده هوا یکی از انواع یخچال های صنعتی می باشد که جزو پرکاربردترین یخچال های روباز در اکثر فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها است.یخچال فروشگاهی ایستاده یک ضرورت مهم برای انواع فروشگاه های بزرگ وانواع سوپر مارکت ها می باشد.این یخچال ها علاوه بر اینکه جلوه زیبایی به فروشگاه می دهند و موجب جذب مشتری می شوند به دلیل طراحی ظاهری و قابلیت رو باز بودن نسبت به دیگر یخچال های ایستاده کاربردی تر هستند و همچنین چیدمان محصولات محصولات و دسترسی مشتریان به آن ها آسان تر می شود.

برای نگهداری مواد غذایی از جمله :مواد پروتئینی،انواع نوشیدنی ها،مواد لبنی و... از این یخچال های ایستاده روباز استفاده می شود.این یخچال ها به سفارش شما عزیزان در طرح ها و عمق های مختلف طراحی و تولید می شوند.

ویژگی های یخچال پرده هوا

مصرف و بازدهی انرژی

زمانی می توان گفت که یخچال پرده هوا مناسب و کارآمد است، که کم ترین میزان مصرف انرژی را در عین بازدهی بالای داشته باشد. این نوع از یخچال ها بلافاصله پس از متصل شدن به برق، به دمای تنظیم می رسند، و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

کاور شب

برای این که بتوانیم از هدر رفتن بیش از حد انرژی در این مدل از یخچال ها جلوگیری کنیم، در محیط داخلی یخچال از کاور محافظت کننده در شب استفاده شده است. استفاده از این کاور باعث می شود، زمانی که فروشگاه ها تعطیل می شوند، و از یخچال ها استفاده ای نمی شود، بتوتاند از کارکرد اضافی جلوگیری کند.

ترموستات

به طور کلی از ترموستات دیجیتال برای نمایش دمای کابین با قابلیت برنامه ریزی جهت سیستم مرکزی و انفرادی استفاده شده است.

جنس بدنه

 جنس بدنه ی یخچال بدون شیشه فروشگاهی از نوع گالوانیزه رنگ شده، با رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد.

کمپرسور

مجهز به دو کمپرسور برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کمپرسورها و توقف کامل عملکرد یخچال، یا در صورت بوجود آمدن مشکل در یکی از کمپرسورها، کمپرسور دوم باعث فعال ماندن مدار می شود، تا از خراب شدن محصولات غذایی جلوگیری کند.

مکانیزم گردش سرما

در این گونه از یخچال ها برای این که بتوانید از خراب شدن محصولات غذایی جلوگیری کرد، باید گردش هوا در همه نقاط به صورت یکسان باشد. هوای سیستم به وسیله ی فن هایی که در آن قرار داده شده است، مکش می شود، و هوای سرد از دهانه ی فن به بیرون فرستاده می شود. 

قابلیت جابجایی آسان

برای این که شما بتوانید یخچال های بدون درب را به راحتی جا به جا کنید، آن ها را به صورت چرخ دار به صورت ثابت و متحرک طارحی می شوند.

تابلو برق

تابلو برق دارای کنترل کننده هایی مانند کنترل فاز، بیمتال و… می باشد، که از آسیب رساندن نوسانات برق به یخچال جلوگیری می کند.

ابعاد

با توجه به فضای فروشگاه در رنگ های مختلف و متراژ های مختلف با توجه به سفارش مشتریان طراحی و تولید می شوند.

انواع یخچال پرده هوا

یخچال های روباز با توجه به نوع محصول، ابعاد و ظرفیت در مدل های مختلفی اعم از ایستاده و خوابیده ساخته و با توجه به محل قرار گرفتن موتور به دو نوع یخچال پرده هوا و موتور سرخود تقسیم می شوند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم، به صورت جداگانه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت. فقط توجه داشته باشید، که بعضی از یخچال ها هستند، که فقط طرح پرده هوا هستند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1jZ
نظرتان را بنویسید