روش میکرو بلیدینگ ابرو

روش میکرو بلیدینگ ابرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
nazaninrabani
میکروبلیدینگ، Microblading جدیدترین روش مورد استفاده در سالن های زیبایی و آرایشی است که توسط ابروکارها، برای پر کردن خط ابروها، استفاده می شود.

میکروبلیدینگ، نوعی روش نیمه دائم برای فرم دهی و پررنگ کردن ابروها است.

مدرک فنی حرفه ای میکروبلیدینگ از طریق آکادمی های آرایشگری که مجوز سازمان فنی حرفه ای دارند، به دانش آموختگان اعطا می شود. هزینه مدرک تتو برای ابروکاری، بستگی به روشی دارد که برای یادگیری توسط داوطلب، انتخاب شده است.

یکی از زیرمجموعه های میکروبیلدینگ، فیبروز است، به همین دلیل میکروبلیدینگ فیبروز، اصطلاحی معمول برای این روش می باشد.

میکروبلیدینگ به روش فیبروز در مرکز فیبروز ابرو

میکروبلیدینگ به روش فیبروز در واقع نوعی تتو برای ابروها به حساب می آید که به وسیله تیغ های بسیار ریز، به صورت هاشور، برش هایی سطحی در پوست ایجاد کرده و رنگ را به زیر پوست می فرستد و فیبروز نیز، روشی برای هاشور ابرو که از ترکیب دو واژه Phi+Brows به وجود آمده و به عنوان روشی نوین توسط موسس آکادمی فی، پیشنهاد شده است و در آن، با استفاده از ابزار میکروبلیدینگ فرم طبیعی و زیبایی برای ابروها، ایجاد می کنند.

آموزش فیبروز، با هدف قرینه سازی کامل و منظم ابروها انجام می شود.

آموزش فیبروز با مدرک فنی حرفه ای، در آکادمی های آرایشگری انجام می شود. مدرک فیبروز، می تواند اعتبار جهانی داشته باشد که این مورد، به اعتبار آموزشگاه بستگی دارد. به همین دلیل برای اخذ مدرک بین المللی فیبروز و امکان کار در سایر نقاط جهان، لازم است آموزشگاه فنی و حرفه ای مناسب انتخاب شود.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pyZp
مطلب بعدی
آرایشگر عروس
نظرتان را بنویسید