سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

سایت بیمه آسماری، توسط شرکت بیمه آسماری، جهت ارائه خدمات الکترونیکی در زمینه بیمه ای، طراحی و راه اندازی شده است. برای عضویت در این سایت، می توان با ورود به سامانه asmari-insurance.com، بخش خدمات آنلاین اقدام کرد. همچنین، دریافت مشاوره خرید انواع بیمه نامه ها، در صفحه اصلی این سایت و با انتخاب گزینه بیمه نامه مورد نظر، امکان پذیر می باشد.

 

کلیه اشخاص، می بایست پیش از رخداد حادثه هایی که خسارت به بار می آوردند، جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های بسیار زیاد خسارت که عمدتا، در زمان وقوع یک حادثه پیش بینی نشده، به جای می مانند، تحت پوشش بیمه نامه های مختلف، قرار بگیرند.

بهتر است، بیمه گذاران، جهت دریافت بیمه نامه های مختلف، از طریق شرکت های معتبر بیمه گر، اقدام نمایند که شرکت بیمه آسماری نیز یکی از معتبر ترین شرکت های بیمه ای شناخته شده است. این شرکت بیمه گر، در سال های اخیر، برای ارائه خدمات بیمه ای خود، به صورت الکترونیکی، سایت بیمه آسماری، به نشانی asmari-insurance.com، را طراحی و راه اندازی نموده است.

با توجه به اینکه شرکت بیمه آسماری، جزو معتبر ترین شرکت های بیمه ای می باشد و خدمات بیمه ای را به صورت الکترونیک، به مشتریان خود ارائه می نماید، در ادامه، در رابطه با معرفی سایت بیمه آسماری، ورود به سامانه asmari-insurance.com، نحوه عضویت در این سایت، خرید بیمه از طریق پلتفرم این شرکت بیمه گر و همچنین، خدمات آن، مطالبی آورده شده است.

 

برای ورود به سایت بیمه آسماری کلیک کنید.

 

سایت بیمه آسماری

 

 

کاربران برای ورود به سایت بیمه آسماری باید به آدرس asmari-insurance.com مراجعه کنند.



 

معرفی سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

شرکت بیمه آسماری، در تاریخ 1391/11/16، با اخذ مجوز رسمی از سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به شماره ثبتی 9655، در کیش، تاسیس گردید. از عوامل موثر، در تاسیس شرکت بیمه آسماری، نیاز بازار بیمه ای ایران، به ویژه در مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی، به خدمات بیمه ای در سطح بین المللی بوده است.

 

افرادی که قصد دارند، تحت پوشش بیمه تکمیلی انفرادی قرار بگیرند، می توانند از طریق سایت های فروش اینترنتی بیمه ای، به صورت غیر حضوری، برای دریافت این بیمه نامه، اقدام نمایند.

 

بیمه آسماری، در سال های اخیر، خدمات متنوع بیمه بازرگانی، در رشته های اموال و اشخاص را ارائه نموده و همچنین، این شرکت بیمه گر، جهت تسهیل استفاده از خدمات بیمه ای به صورت الکترونیکی، سایت بیمه آسماری، به نشانی اینترنتی asmari-insurance.com، را نیز تاسیس و راه اندازی کرده است.

در سایت بیمه آسماری، خدمات بیمه ای، به صورت آنلاین و غیر حضوری، برای کاربران این سایت، ارائه گردیده؛ همچنین، در این پلتفرم، شبکه فروش بیمه ای شرکت بیمه آسماری، به صورت آنلاین، در اختیار متقاضیان دریافت بیمه نامه های مختلف، قرار گرفته است.

 

افرادی که قصد دارند، از خدمات الکترونیکی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بهره مند شوند، می توانند از طریق مراجعه به سایت این سازمان، به نشانی centinsur.ir، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه استفاده از خدمات الکترونیکی سایت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

حتما بخوانید: سایت بیمه مرکزی

 

نحوه عضویت در سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

متقاضیان استفاده از خدمات بیمه ای الکترونیکی شرکت بیمه آسماری، ابتدا، می بایست در سایت بیمه آسماری، به آدرس اینترنتی asmari-insurance.com، اقدام به عضویت نمایند. در صورتی که جزو متقاضیان استفاده از خدمات شرکت بیمه آسماری می باشید، برای عضویت در سایت بیمه آسماری، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

 

متقاضیان دریافت خدمات بیمه تکمیلی درمان، می توانند برای ثبت نام بیمه تکمیلی، از طریق سایت فروش آنلاین بیمه بیمیتو، به نشانی اینترنتی bimito.com، اقدام نمایند.

 

ابتدا، وارد سایت بیمه آسماری، شوید. پس از ورود به سامانه asmari-insurance.com، بر روی گزینه خدمات آنلاین، کلیک نمایید.

 

 

سایت بیمه آسماری

 

سپس، در این مرحله، گزینه پرتال بیمه شدگان درمان را انتخاب نمایید.

 

ورود به سایت asmari-insurance.com

 

در این قسمت، برای عضویت در سایت بیمه آسماری، بر روی گزینه فعالسازی کلیک کنید.

 

عضویت در سایت بیمه آسماری

 

در این مرحله، جهت عضویت در سایت بیمه آسماری، نوع عضویت، کد ملی و نام و نام خانوادگی را وارد نموده و سپس، با وارد نمودن کد امنیتی، گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید.

 

سایت asmari-insurance.com

 

پس از طی نمودن مراحل عضویت در سایت بیمه آسماری، عضویت شما در این سایت، با موفقیت صورت می گیرد.

 

بسیاری از افراد، برای استفاده از خدمات بیمه ای، به صورت غیر حضوری، به دنبال سایت های معتبر که در زمینه بیمه، فعالیت می کنند، می باشند. یکی از سامانه های فعال در حوزه بیمه ای، سامانه بیمه ایران من، می باشد. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ورود به سامانه بیمه ایران من و خدمات این سایت، به لینک زیر مراجعه کنند.

 

بیشتر بخوانید: سامانه بیمه ایران من

 

 

 

نحوه خرید بیمه در سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

شرکت بیمه آسماری، همانند سایر شرکت های بیمه گر، امکان خرید انواع بیمه نامه ها را برای مشتریان خود، فراهم نموده است. متقاضیان، می توانند با توجه به شرایط و نیاز خود، از طریق ورود به سامانه asmari-insurance.com، به صورت غیرحضوری، با دریافت مشاوره از کارشناسان خبره این شرکت، اقدام به خرید بیمه نامه های مختلف نمایند. در ادامه، در رابطه با نحوه خرید بیمه در سایت بیمه آسماری، توضیحات لازم ارائه شده است.

 

افرادی که متقاضی خرید بیمه خودرو می باشند، می توانند به صورت اینترنتی، از طریق سایت فروش آنلاین بیمه بیمیتو، به نشانی اینترنتی bimito.com، اقدام نمایند.

 

ابتدا، به سایت بیمه آسماری، وارد شوید. پس از ورود به سامانه asmari-insurance.com، در صفحه اصلی سایت، برای خرید بیمه نامه های مختلف، در سمت راست صفحه، بر روی گزینه بیمه نامه مد نظر خود، کلیک نمایید.

 

سایت بیمه آسماری

 

در این قسمت، برای مثال، برای خرید بیمه نامه، بیمه اتومبیل را انتخاب نموده ایم.

 

ورود به سایت asmari-insurance.com

 

حال، در این مرحله، می بایست جهت دریافت مشاوره برای خرید بیمه نامه اتومبیل، بر روی گزینه درخواست مشاوره کلیک کنید.

 

عضویت در سایت بیمه آسماری

 

سپس، فرم درخواست مشاوره، بر روی صفحه، نمایش داده خواهد شد.

 

سایت asmari-insurance.com

 

در این مرحله، می بایست فرم درخواست مشاوره را تکمیل نموده و سپس، گزینه ارسال را انتخاب نمایید. پس از ارسال درخواست مشاوره، کارشناسان بیمه آسماری، در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و مشاوره لازم، برای خرید انواع بیمه نامه ها را در اختیار شما قرار می دهند.

 

افرادی که قصد دارند به صورت آنلاین، بیمه نامه مدنظر خود را خریداری نمایند، می توانند از طریق سایت های معتبر فروش اینترنتی بیمه ای، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه خرید بیمه نامه های مختلف، به صورت غیر حضوری، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: خرید بیمه

 

خدمات سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

بیمه آسماری، در سال های فعالیت خود، خدمات متنوعی را در زمینه انواع بیمه نامه، به صورت حضوری و الکترونیکی، به مشتریان خود، ارائه کرده است. در بخش قبل، در رابطه با اصلی ترین خدمت سایت بیمه آسماری، که ارائه مشاوره برای خرید انوع بیمه نامه ها می باشد، توضیح دادیم؛ علاوه بر این، افراد متقاضی، می توانند پس از ورود به سامانه asmari-insurance.com، از دیگر خدمات این سایت، نیز بهره مند شوند. به همین دلیل، در ادامه، شما را با دیگر خدمات سایت بیمه آسماری، آشنا می کنیم.

 

بیمه آسماری، امکان پرداخت حق بیمه، از طریق سایت asmari-insurance.com، را برای کاربران خود، فراهم نموده است.

در سایت بیمه آسماری، یک بخش، جهت ثبت انتقادات و پیشنهادات کاربران، طراحی شده است.

سایت بیمه آسماری، امکان مشاهده لیست مراجع درمانی طرف قرار داد، با شرکت بیمه آسماری را در اختیار کاربران خود، قرار داده است.

سایت بیمه آسماری، امکان مشاهده و راه ارتباطی با مراکز پرداخت خسارت، با شرکت بیمه آسماری را در اختیار کاربران خود، قرار داده است.

در سایت بیمه آسماری، امکان دریافت استعلام صحت بیمه نامه، برای کاربران این سامانه، به صورت آنلاین، وجود دارد.

همچنین، در سایت بیمه آسماری، امکان دریافت استعلام قیمت بیمه شخص ثالث، نیز به صورت آنلاین، فراهم شده است.

متقاضیان، می توانند برای استعلام و چاپ بیمه نامه نیز از طریق سایت asmari-insurance.com، اقدام نمایند.

در سایت بیمه آسماری، امکان دریافت فرم الکترونیک درمان، برای متقاضیان دریافت بیمه نامه درمان تکمیلی، از شرکت بیمه آسماری، نیز وجود دارد.

 

توجه داشته باشید، افرادی که قصد دارند، به صورت آنلاین، بیمه نامه خریداری کنند، می توانند از طریق سایت فروش آنلاین بیمه ازکی، به نشانی اینترنتی azki.com، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه استفاده از خدمات سایت ازکی، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

در ادامه بخوانید: سایت ازکی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمه آسماری ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت بیمه آسماری پاسخ دهند.

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه عضویت در سایت بیمه آسماری به چه صورت می باشد؟

✔️برای عضویت در سایت بیمه آسماری می توان از طریق سایت asmari-insurance.com بخش خدمات آنلاین اقدام کرد که مراحل آن در متن مقاله آورده شده است.

 

2- ✔️خرید بیمه نامه های مختلف در سایت بیمه آسماری چگونه صورت می گیرد؟

✔️خرید بیمه نامه های مختلف در سایت بیمه آسماری از طریق سایت asmari-insurance.com بخش خدمات بیمه انجام می شود که در متن مقاله توضیحات کامل آورده شده است.

 

3- ✔️سایت بیمه آسماری چه خدماتی را ارائه می کند؟

✔️یکی از خدماتی که سایت بیمه آسماری ارائه می کند امکان دریافت مشاوره برای خرید بیمه نامه های مختلف می باشد که در متن مقاله نیز دیگر خدمات این سایت آورده شده است.

منبع : سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOL3
نظرتان را بنویسید