سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
چند سالی است که ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و کلیه مراحل این فرایند در سایت سازمان سنجش انجام می شود . از این رو کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به این سامانه که به عنوان سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 نیز در نظر گرفته می شود ، مراجعه کرده و فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند . 




کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به منظور راهیابی به مراکز آموزشی تحصیلات تکمیلی باید به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ، خود را برای حضور در جلسه کنکور کارشناسی ارشد آماده نمایند .

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجزا از سایت سازمان سنجش بوده و در خود سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود . دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در همان سامانه منتشر می شود . بنابراین برای آشنایی بیشتر داوطلبان با این سایت ، در ادامه به بررسی سامانه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 می پردازیم .



سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400
با توجه به این که در چند سال اخیر ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و داوطلبان در آزمونی جامع و یکپارچه شرکت می کنند ، سایت سازمان سنجش به عنوان سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 sanjesh.org در نظر گرفته می شود .

به عبارت دیگر کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و سایت جداگانه ای تحت عنوان سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  1400 به متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد اختصاص داده نمی شود .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد





داوطلبانی که در موعد مقرر به سایت مذکور مراجعه کرده و به مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 و تکمیل فرم اینترنتی می پردازند باید برنامه ریزی دقیقی برای مطالعه دروس امتحانی داشته و با شناسایی منابع کنکور کارشناسی ارشد زمان باقی مانده تا آزمون را مدیریت نمایند .

ما نیز به محض آغاز فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 لینک مربوطه را در این قسمت قرار داده و از طریق کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد اطلاع رسانی می کنیم . 



ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 آغاز شد .

لینک مستقیم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400










لازم به ذکر است انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت مجزا و صرفا از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می شود . به عبارت دیگر از مرحله انتخاب رشته به بعد مسیر دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا شده و متقاضیان تحصیل در رشته محل های دانشگاه آزاد برای اولویت بندی انتخاب های خود باید به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مراجعه کنند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند اطلاعات داوطلبان را در سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد درج نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به یاری متقاضیان بپردازند .

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد









سوالات متداول


1- آیا برای اعلام علاقه مندی به رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید فرم جداگانه ای تکمیل کرد ؟
خیر ، کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با تکمیل یک فرم ثبت نام می توانند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند . 




2- آیا دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 نیز در سایت سازمان سنجش منتشر می شود ؟
بله ، شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد یکسان می باشد . 




3- آیا لینک جداگانه ای برای ثبت نام متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 در نظر گرفته می شود ؟
خیر ، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از طریق یک لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و هم متقاضی دانشگاه آزاد و هم سراسری می شوند . 

منبع : سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kqwE
نظرتان را بنویسید