دانستنی های تولید لیوان کاغذی

دانستنی های تولید لیوان کاغذی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
SabzCup

تولید لیوان کاغذی از آن دسته کسب و کارهایی است که برخلاف آنچه ظاهرش نشان می‌دهد. یکی از شغل های درآمد زا است که سود خوبی دارد. از طرفی هزینه راه اندازی این کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها، بسیار کم است و شما می توانید به راحتی آن را راه اندازی کنید . از دیگر مزایای این کسب و کار این است که نیاز به تخصص خاصی ندارد.

اگر بخواهید به صورت عمده فعالیت کنید می توانید هر لیوان را به قیمت ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان به فروش برسانید و قیمت فروش عمده آن هم کمی پایین تر از این مقدار است. همانطور که روز به روز از محبوبیت لیوان پلاستیکی به دلیل سرطان زا بودن و آسیب به محیط زیست کم می شود، به محبوبیت لیوان های کاغذی اضافه می شود. در ادامه به معرفی صفر تا صد کسب و کار لیوان کاغذی می پردازیم.

کسب و کار تولید لیوان کاغذی در فضاهای مختلف و به شکل های مختلف استفاده می شود، به این صورت که هم می توانید لیوان کاغذی و هم بشقاب کاغذی تولید کنید. تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف زمانی که اعلام کردند لیوان های پلاستیکی سرطان زا هستند، خیلی رونق گرفت. میزان سرمایه اولیه برای شروع این کسب و کار، اگه بخواهید از دستگاه استوک استفاده کنید می تواند از 70 تا 80 میلیون تومان باشد. این دستگاه ها بین 2300 تا 2500 عدد در ساعت تولید می کنند.

میزان هزینه تولید لیوان دانه ای 200 تومان با احتساب کلیه هزینه های برق و اپراتور می باشد که شما می توانید، آن را در بازار با قیمت 350 تومان بفروشید. این دستگاه به طور متوسط می تواند 2 شیفت کاری کار کند و میزان کمترین درآمد در یک شیفت بین 345 تا 375 هزار تومان به صورت روزانه می باشد. 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RR0L
نظرتان را بنویسید