عمده فروشی اینترنتی چیست و معرفی معروف ترین فروشگاه های عمده فروشی کالای دیجیتال

عمده فروشی اینترنتی چیست و معرفی معروف ترین فروشگاه های عمده فروشی کالای دیجیتال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Sara Nedae

خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی مطمئن در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی است که به خرید اینترنتی علاقه دارند و امروزه مردم ترجیح می­دهند برای خرید، از فروشگاه های اینترنتی استفاده کنند.

از سوی دیگر خرید و تأمین محصولات با قیمت و کیفیت مناسب برای فروش به یکی از کارهای حساس و زمان‌بر برای هر مغازه‌داری تبدیل شده است؛ از‌این‌رو، خرید کالای بی‌کیفیت یا گران قیمت باعث ایجاد دپو کالای فروش‌نرفته در مغازه یا نارضایتی مشتری خواهد شد.

علاوه بر این، نوسان‌های ارزی و مشکلات واردات کالا باعث شده است محصولات و موجودی اکثر مغازه‌ها و مراکز پخش کامل نباشد. افزایش هزینه‌های حمل‌و‌نقل و محدودیت‌های کرونایی و... همه‌و‌همه خرید عمده محصولات برای مغازه را سخت‌تر از قبل کرده است؛ اما همیشه راه ساده‌تری هم وجود دارد!

عمده فروشی اینترنتی چیست؟


عمده فروشی به نوعی از تجارت گفته می شود که مقادیر زیادی کالا از تولید و پخش کننده به شرکت ها و صاحبان کسب و کار برای راه اندازی خرده فروشی ارائه می شود.


هر چند عمده فروشی سنتی هنوز بازار کار خود را دارد اما با توجه به نقش اینترنت در همه جوانب زندگی شخصی و اجتماعی، کسب و کارها هم کاملا تحت تاثیر آن بوده اند؛ به گونه ای که بسیاری از عمده فروشان مطرح به سمت فروش انبوه اینترنتی محصولات خود روی آورده اند.

اما چرا باید فروش عمده را به صورت اینترنتی انجام داد؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار از خود می پرسند. کسانی که اعتقاد دارند باید حضوری خرید و فروش خود را انجام دهند و به نظر آنها ابتدا باید کالا را دید و سپس خریداری کرد.

در ادامه با توجه به برشمردن مزایای عمده فروشی اینترنتی گفته می شود که شرکت ها و پخش کنندگان باید برای حضور در بازار رقابتی، به سمت فروش آنلاین بروند.

مزایای خرید و فروش انبوه اینترنتی


شاید بتوان مزایای زیادی برای عمده فروشی اینترنتی برشمرد اما سه مورد زیر می تواند دلایل اصلی تصمیم بسیاری از کسب و کارها برای فروش عمده محصولات خود باشد.

1- دسترسی به مشتریان بالقوه بیشتر


حوزه فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان و پخش کنندگان محدود به منطقه جغرافیایی خودشان است و معمولا برای خدمات رسانی وسیع تر دچار مشکل می شوند؛ ولی با وجود بستر اینترنت و راه اندازی خرید و فروش اینترنتی می توانند به مشتریان بیشتری از سراسر کشور و جهان دسترسی داشته باشند و آن ها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل کنند.

2- توسعه کسب و کار


اگر بتوان با راه اندازی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی، مشتریان بیشتری را جذب کرد، پس می توان کسب و کار خود را روز به روز گسترش داد؛ زیرا با وجود مشتری های جدید و نیاز های آنان می توان در راستای اهداف خود، به گسترش حوزه کاری اندیشید.

3- امنیت پرداخت در معاملات


از دیگر ویژگی بارز در این روش حذف روش های معاملاتی سنتی و پر ریسک مانند پرداخت با چک است. در این روش پرداخت ها به صورت آنلاین و ایمن انجام می شود. این موضوع باعث شده تا تامین کنندگان شرایط‌های ویژه ای را در فروش عمده اینترنتی خود در نظر بگیرند و محصولات خود را با تخفیف های ویژه به فروشی برسانند.

حال اگر بخواهیم از نگاه خریدار عمده هم ببینیم، مهمترین نکته، دسترسی به تنوع محصولات عمده با قیمت مناسب است؛ زیرا به صورت آنلاین و با چند کلیک می توان محصولات بسیاری از فروشگاه ها را با یکدیگر مقایسه و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد.

معروف ترین فروشگاه های عمده فروشی کالای دیجیتال در ایران


هم اکنون فروشگاه های عمده فروشی متعددی در ایران وجود دارند که به صورت آنلاین و با شرایط مطلوبی کالاهای خود را به فروش می‌رسانند. نکته جالب اینجاست که بیشتر این فروشگاه های عمده فروشی کالای دیجیتال، گمنام هستند و کمتر مغازه‌داری با نام و خدمات ویژه‌ی آن‌ها آشنایی دارد.

در ادامه قصد دارم 3 فروشگاه عمده فروشی کالای دیجیتال (لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر) برتر در ایران را به شما معرفی کنم و خدمات آنها را با یکدیگر بسنجیم.

1- فروشگاه اینترنتی تکنوسان؛ بزرگترین سایت خرید عمده

تکنوسان به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در ایران با تنوع بیش از 20000 قلم کالا و ارسال به سراسر ایران نامی شناخته شده در بازار آی تی کشور می باشد.

مرکز پخش تکنوسان بستری فراهم کرده است تا تمام مغازه‌داران، مراکز پخش، فروشگاه‌های اینترنتی و دیگر فروشندگانی که قصد دارند محصولات لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار، برق و الکتریک، لوازم و ابزار‌آلات و... را بخرند، به راحتی بتوانند مراحل خرید عمده محصولات خود را دنبال کنند و از خریدی مطمئن لذت ببرند.

مزایای خرید عمده از فروشگاه اینترنتی تکنوسان:

نیاز نداشتن به استعلام حضوری یا تلفنی
مشاهده مشخصات کامل محصول
تنوع فراوان محصولات
جشنواره‌های فروش
خرید با اطمینان
نمایش‌ندادن قیمت همکاری
توسعه کسب‌و‌کار خود


2- فروشگاه دیجی پخش

یکی دیگر از سایت‌های موفق در زمینه فروش عمده محصولات دیجیتال، فروشگاه دیجی پخش است. این فروشگاه اینترنتی هم مانند فروشگاه پلازا اقدام به فروش کالاهای دیجیتال نظیر لوازم جانبی موبایل کرده است. البته تنوع محصولات دیجی پخش محدود است و دسته لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی کامپیوتر را در بر نمی‌گیرد. اما به دلیل امکاناتی که برای خریداران عمده فراهم کرده یکی از بهترین فروشگاه های عمده فروشی کالای دیجیتال در ایران به حساب می‌آید.

مغازه‌داران می‌توانند اجناس خود را از طریق وبسایت یا اپلیکیشن دیجی پخش خریداری کنند. اگرچه رابط کاربری اپلیکیشن دیجی پخش در حد مطلوب نیست اما مغازه‌داران و ویزیتورها می‌توانند از آن استفاده کنند. ارسال در محل مورد نظر و امکان مرجوعی برای کالاهای معیوب از دیگر ویژگی‌هایی است که این فروشگاه عمده فروشی در اختیار مشتریان قرار داده است.

مزایای خرید عمده از دیجی پخش:

ارسال در محل مورد نظر
اپلیکیشن اختصاصی (اندروید و iOS)
امکان مرجوعی کالا
پرداخت پس از تحویل کالا


3- فروشگاه آفرپخش

اگر فقط به دنبال لوازم جانبی موبایل هستید، فروشگاه آفرپخش یکی از بهترین گزینه‌هاست. این فروشگاه اینترنتی کالاهای دیجیتال در دسته لوازم جانبی موبایل را با قیمت عمده به فروش می‌رساند. بر خلاف وبسایت پلازا و دیجی پخش، این وبسایت اپلیکیشن اختصاصی iOS ندارد اما برای مغازه‌داران و ویزیتورهایی که قیمت ارزان کالا برای آنها اهمیت بیشتری دارد، فروشگاه آفرپخش می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

آفرپخش از سال 97 کار خود را شروع کرده و محصولاتی که به صورت عمده به فروش می‌رساند در سه کیفیت اورجینال، های کپی و کپی دسته‌بندی می‌شوند. ضمانت تعویض یا تست کالا با توجه به نوع کالا متفاوت است و قیمت محصولات این فروشگاه کاملا متناسب با مغازه‌داران در نظر گرفته شده است. البته برای مرجوع کردن کالا باید حداقل قیمت اجناسی که قصد برگشت دادن آن‌ها را دارید به 100 هزار تومان برسد. با این وجود، می‌توان آفرپخش را هم یکی از فروشگاه های عمده فروشی قابل اعتماد در ایران به شمار آورد.

مزایای خرید عمده از آفر پخش

قیمت مناسب
دسته کالاهای متنوع
ضمانت کالا
مهلت تست همکار
دارای اپلیکیشن اندروید


جمع بندی

در انتها باید اشاره کنم که با‌توجه‌ به وجود محصولات تقلبی بسیار زیاد در بازار لوازم و کالاهای دیجیتال، نکته بسیار مهم در خرید از فروشگاه‌های عمده، اعتبار فروشگاه و کیفیت محصولات آن است. فروشگاه اینترنتی معرفی شده با تضمین اصالت کالاهایش و پشتیبانی آنلاین هرگونه نگرانی را از خریداران خود سلب می‌کنند.

نظرتان را بنویسید