سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در سایت مهارتخانه طلاب حوزه علمیه دوره های مختلفی بارگزاری شده که طلاب می تونن با ورود به این سامانه در هر دوره ای که علاقه دارن به طور رایگان شرکت کنن و مهارت خودشون رو افزایش بدن.






آموختن مهارت از اساتید مطرح داخل کشور برای طلاب یک فرصت استثناییه که خوشبختانه با وجود سامانه مهارت خانه طلاب این فرصت برای اونا فراهم شده. مهارت خانه طلاب یک سامانه یکپارچه و جدیدی هست که در اوایل سال 1399 راه اندازی شده.

طلاب می تونن با ورود به این سامانه، از دوره هایی مختلفی که در سایت برای آموزش طلاب بارگذاری شده به صورت کاملا رایگان استفاده کنن. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم در رابطه با سامانه مهارت خانه طلاب صحبت کنیم و نحوه ورود به این سامانه رو برای طلبه ها در سراسر کشور توضیح بدیم.



معرفی سامانه مهارت خانه طلاب
در سال های گذشته، بستری مناسب برای آموزش های غیر حضوری به طلاب وجود نداشت؛ به همین خاطر امکان مهارت آموزی به طلاب از طریق اساتید مطرح طلبه کشور برای افراد وجود نداشت و طلاب هم نمی تونستن از آموزه های علمی این اساتید بهره مند بشن؛ اما در سال 1399، سامانه ای به نام سامانه مهارت خانه طلاب راه اندازی شد که این بستر مناسب را برای آموزش های غیر حضوری به طلاب در سراسر کشور فراهم کرد.

طلاب خواهر و برادر در تمامی شهرهای کشور ایران، می تونن با مراجعه به سایت مهارت خانه طلاب حوزه علمیه از تمامی دوره های بارگذاری شده در سایت استفاده کنن و در این فرصت استثنایی تمامی مهارت های مورد نیاز خودشون رو در راستای تقویت علم خودشون به کار بگیرن. دوره های مختلف این سامانه شامل سرفصل های مختلف و حاصل علم اساتید مطرح کشور مانند حجت الاسلام والمسلمین راستگو، حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر تهیه هستن.

ذکر این نکته لازمه که تمامی دوره های این سامانه، به صورت رایگان به افراد ارائه میشه و طلاب در سراسر کشور نیازی به پرداخت هزینه ای برای استفاده از سرفصل های آموزشی سامانه مهارت خانه طلاب ندارن.



بری ورود به سایت مدرس حوزه علمیه می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس


ورود به سامانه مهارت خانه طلاب
برای ورود به مهارت خانه طلاب حوزه علمیه و استفاده از امکانات این سامانه لازمه که ابتدا به سایت اصلی این سامانه به آدرس karbordi.ismc.ir وارد بشین و سپس از زیر مجموعه های مربوط به این سامانه استفاده کنین.



ورود به سامانه مهارت خانه طلاب



ابتدا یکی از مرورگرهای گوشی هوشمند خودتون و یا لپ تاپ رو باز کنین و در فیلد جستجوی گوگل عبارت «سایت مهارت خانه طلاب» رو جستجو کنین.

برای ورود به این سامانه و استفاده از دوره های آموزشی مختلف بهتره که از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده کنین.

اولین سایتی که گوگل برای شما جستجو می کنه، سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir هست که برای ورود به این سایت روی اون کلیک کنین. 

به محض ورود شما به این سامانه، امکانات مختلفی رو در بالای صفحه مشاهده میکنین. برای دسترسی به دوره های آموزشی باید بر روی گزینه «درختنامه مهارتی» در بالای صفحه کلیک کنین و تمامی دوره های آموزشی موجود رو مشاهده کنین.



نکته: برای استفاده از دوره های آموزشی و مشاهده آن ها باید در سامانه مهارت های کاربری طلاب ثبت نام کنین. برای این کار می تونین بر روی گزینه «ورود و ثبت نام» در بالای صفحه سایت کلیک کنین و ثبت نام خودتون رو در این سامانه انجام بدین.





برای ورود به سامانه مهارتخانه طلاب کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه نجاح حوزه علمیه، خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: سامانه نجاح


دوره های موجود در مهارت خانه طلاب
سامانه مهارت های کاربردی طلاب یک سایت به روز هست که هر روزه به دوره های مختلف این سامانه اضافه میشه. شاید از ابتدای ورود این سامانه به کشور تا به حال صدها دوره و محتوای آموزشی مختلف برای طلاب برادر و خواهر در سراسر کشور در این سایت بارگذاری شده باشه.

مهارت های مختلف این سامانه در عرصه های مختلفی مانند عرصه های آموزشی، عرصه های پژوهشی، عرصه هنر و رسانه، عرصه های عمومی، عرصه های اجتماعی و ... وجود دارن.

دوره های مختلف سامانه مهارت آموزشی طلاب، توسط اساتید خبره و مطرح کشور آموزش داده شده و از این جهت یک فرصت بسیار خوب برای کسب مهارت لازم برای طلاب به شمار میره. بعضی از دوره هایی که در سامانه مهارت خانه طلاب بارگذاری شدن، موارد زیر هستن.

دوره نقش ورزش در تربیت دینی توسط حجت الاسلام والمسلمین نصیری

دوره مربی گری عرصه های مهارتی توسط حجت الاسلام والمسلمین حسینی سیرت

دوره روش تبلیغ در مدارس توسط حجت الاسلام والمسلمین تقدیری

دوره مخاطب شناسی نوجوان ها توسط حجت الاسلام والمسلمین توکلی

دوره ویژگی های نوجوان امروزی توسط حجت الاسلام والمسلمین توکلی

دوره مراحل تربیت دانش آموزان توسط حجت الاسلام والمسلمین خسروی

دوره تکنولوژی آموزشی توسط جناب آقای رحمانی

دوره روش کلاسداری توسط حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص مهارتخانه طلاب پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: سایت سخا



سوالات متداول


1- هدف از ایجاد سامانه مهارتخانه طلاب چیه ؟
همونطور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه ارائه دوره های آنلاین برای طلاب می باشد.


2- آدرس سایت مهارت خانه طلاب چیه ؟
  آدرس سایت این مرکز karbordi.ismc.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.


3- در مهارت خانه طلاب چه دوره هایی برگزار میشه ؟
از جمله دوره های این مهارت خانه، دوره تکنولوژی آموزشی می باشد که بقیه دوره ها در این مقاله گفته شده.

منبع : سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yKR7
نظرتان را بنویسید