دانلود کتاب درس جامعه شناسی پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان و والدین می توانند با دانلود نسخه الکترونیک کتاب درس جامعه شناسی 2 یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم 99 - 1400 علاوه بر مطلع شدن از محتویات این کتاب و تغییرات نسبت به سال گذشته ، همیشه و همه جا به محتویات کتاب های درسی دسترسی داشته باشند .




بسیاری از والدین و دانش آموزان تمایل دارند علاوه بر نسخه کاغذی هر کتاب ، نسخه الکترونیکی یا PDF آن را نیز در اختیار داشته باشند . لذا وزارت آموزش و پرورش هر ساله علاوه بر انتشار نسخه کاغذی کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم ، نسخه PDF آن را نیز به صورت رایگان در پایگاه کتاب های درسی منتشر می کند . 

والدین و دانش آموزان پایه یازدهم رشته علوم انسانی ​متوسطه دوم سال تحصیلی 99 - 1400 برای آگاهی از محتوای کتاب درسی جامعه شناسی 2 یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم و آشنایی با بخش های مختلف آن می توانند نسخه pdf آن را در این مقاله دانلود و مطالعه نمایند .

همچنین جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم در امتحانات دی ماه و خرداد ماه ، روش های برنامه ریزی تحصیلی و مطالعه دروس را برای دانش آموزان یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم شرح داده و در ادامه این مقاله فایل دانلود کتاب درس جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم 99 - 1400 به همراه نمونه سوالات این درس ارائه شده است .



دانلود کتاب درس جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم 99 - 1400
جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم با محتوای کتاب درس جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم سال تحصیلی 99 - 1400 ، فایل pdf این کتاب را در این قسمت ارائه داده ایم . دانش آموزان با کلیک روی لینک زیر می توانند فایل pdf کتاب جامعه شناسی 2 را به صورت رایگان دریافت نمایند .



دانلود کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی متوسطه دوم 99 - 1400


بیشتر بخوانید: دانلود کتاب های درسی پایه یازدهم انسانی متوسطه دوم










نحوه مطالعه کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم 99 - 1400
برنامه ریزی درسی و روش صحیح کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم ، نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت تحصیلی دانش آموز ایفا کرده و می تواند موفقیت در امتحانات و مقاطع تحصیلی بالاتر را تضمین نماید . بنابراین در ادامه سعی کرده ایم به نکات مهم درباره مطالعه کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم بپردازیم .



  فواصل زمانی کوتاه اما پیوسته
خواندن کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم می بایست به صورت پیوسته اما در فواصل زمانی کوتاه باشد چرا که مطالعه دروس به صورت متوالی و بدون استراحت بسیار خسته کننده خواهد بود . بنابراین سعی کنید در فواصل زمانی کوتاه ( حتی 10 دقیقه ) اما به صورت پیوسته درس بخوانید .



 استراحت فراموش نشود .

ذهن انسان پس از کار و مطالعه طولانی در بازه های زمانی طولانی مدت و بدون استراحت ، تحت فشار قرار گرفته و دچار استرس می شود . تحقیقات ثابت کرده که در حالت استرس مغز اطلاعات جدید را جذب نکرده و این اطلاعات جدید معمولا به راحتی فراموش می شوند . پس بهتر است به منظور بالا بردن کارایی و یادگیری زمان هایی را برای استراحت در نظر گرفته و کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را برای مدت کوتاهی هم که شده به کل کنار بگذارید .



 اهمیت وضعیت جسمانی و سلامت

ذهن انسان در حالت آرامش قدرت یادگیری بسیار بالاتری دارد و در حالت هایی مانند خستگی ، عصبانیت و احساسات منفی دیگر ، حواس پرت و شتاب زده عمل می کند . بنابراین هر وقت که در وضعیت روحی یا جسمانی مناسبی نبوده و یا ذهنتان درگیر افکار دیگری است ، سمت یادگیری مباحث جدید کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم نروید .



  مرور درس ها در همان روز یادگیری

نکات مهم کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را که یاد گرفته اید در همان روز مرور کنید و نگذارید مدتی از زمان یادگیری شما بگذرد چرا که خیلی از مباحثی که یاد گرفته اید در حافظه کوتاه مدت شما بوده و با مرور نکردن در همان روز ، به کل از یادتان خواهد رفت . بنابراین با مرور هر درس بلافاصله پس از یادگیری ، نکات مهم هر درس کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را در حافظه بلند مدت خود ثبت خواهید کرد .



محیطی مناسب درس خواندن

فراهم کردن محلی مخصوص مطالعه که از آرامش ، سکوت و نور کافی برخوردار باشد ، برای بالا بردن قدرت یادگیری بسیار ضروری است . هم چنین قبل از شروع به مطالعه تمام وسایلی را که برای خواندن کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم نیاز دارید اعم از کتاب ، دفتر ، ماژیک هایلایت ، جزوات درسی و غیره را در دسترس خود قرار دهید .



مطالعه نمونه سوالات امتحانی جامعه شناسی پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم

یکی از موثر ترین روش ها برای تثبیت مباحث در ذهن و بیشتر آماده شدن برای امتحانات ، دانلود و مطالعه نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته یا مدارس دیگر بوده که می تواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را مشخص کند . به همین دلیل توصیه می کنیم برای دانلود نمونه سوالات امتحان جامعه شناسی 2 یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم به مقاله زیر رجوع کنید .

حتما بخوانید: نمونه سوالات امتحان جامعه شناسی یازدهم رشته انسانی متوسطه دوم



نحوه خرید کتاب درس جامعه شناسی 2 یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم 99 - 1400
دانش آموزان یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم جهت تهیه کتاب جامعه شناسی 2 خود باید پیش از شروع سال تحصیلی و به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب درسی به نشانی irtextbook.ir و یا irtextbook.com و پس از وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز با پرداخت هزینه اقدام به خرید کتاب درسی نمایند . هر ساله زمان ثبت نام کتب درسی یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم حدودا از تیر ماه آغاز شده و تا اواسط شهریور ادامه دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کتاب های درسی










برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزان می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شوید . هم چنین کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز راهنمایی نمایند .

در ادامه بخوانید: دانلود کتاب درس انسان و محیط زیست پایه یازدهم رشته انسانی




سوالات متداول


1- چگونه می توان نسخه pdf کتاب درسی جامعه شناسی یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را دریافت کرد ؟
شما می توانید با مراجعه به این مقاله ، نسخه pdf کتاب درسی جامعه شناسی یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را دانلود نمایید .




2- آیا دانلود کتاب درسی جامعه شناسی یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم هزینه ای دارد ؟
خیر . لینک دانلود کتاب درسی جامعه شناسی یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم به صورت رایگان در این مقاله قرار داده شده است .




3- بهترین روش خواندن کتاب های درسی یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم چیست ؟
روش های مختلفی برای خواندن و مطالعه کتاب های درسی یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره شده است .

منبع : دانلود کتاب درس جامعه شناسی پایه یازدهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/205M
نظرتان را بنویسید