سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به بازنشستگان صنعت نفت روی کار آمده است. کلیه بازنشستگان صنعت نفت در هر نقطه ای از کشور که باشند، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir از امکانات غیر حضوری قابل ارائه در این سایت استفاده نمایند.





ارائه خدمات به صورت غیر حضوری برای کلیه بازنشستگان در کشور ضروری است. سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir برای ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان صنعت نفت در کل کشور روی کار آمده است. کلیه بازنشستگان کشوری در کل کشور می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعات حضوری به مراکز مرتبط استفاده نمایند.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت به نشانی اینترنتی oipf.ir، در این مقاله قصد داریم شما را با این نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت، معرفی اسن سامانه به بازنشستگان و همچنین امکانات سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت آشنا کنیم.



برای ورود به سامانه کانون بازنشستگان صنعت نفت کلیک کنید .









کاربران برای ورود به سامانه کانون بازنشستگان صنعت نفت باید به سایت oipf.ir مراجعه کنند.




ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir
سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت، سایتی برای ارائه خدمات الکترونیک به بازنشستگان صنعت نفت کل کشور می باشد. لذا تمامی بازنشستگان صنعت نفت، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت به نشانی الکترونیکی oipf.ir از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند.

بنابراین، آشنایی با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir، برای تمامی بازنشستگان لازم است. برای ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید. دقت داشته باشید که پس از ورود، می توانید از سامانه های مختلفی که زیر مجموعه سایت صندوق بازنشستگی صنعت نفت می باشند، استفاده کنید.



ابتدا فیلد جستجوی گوگل را در مرورگر های کروم و یا فایرفاکس تلفن همراه و یا لپ تاپ خود باز کنید و سپس، در قسمت جستجوی گوگل عبارت سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت را جستجو کنید. پس از مدت زمان کوتاهی، گوگل سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت و یا همان صندوق بازنشستگی صنعت نفت را جستجو می کند. برای ورود به سایت، کافی است که بر روی نام صندوق بازنشستگی صنعت نفت کلیک کنید.







پس از ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت، می توانید از امکانات مختلف این سایت استفاده نمایید. همچنین، می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه سامانه در منوی بالای سایت با نام کاربری و رمز عبور به سامانه های مختلف زیر نظر سایت صندوق بازنشستگی صنعت نفت وارد شوید.







برای ورود مستقیم به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت کلیک نمایید.



حتما بخوانید: فیش حقوقی بازنشستگان




معرفی سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir
با توجه به اینکه مراجعات حضوری برای بازنشستگان صنعت نفت برای انجام یک سری امور، سخت است، لزوم وجود سامانه ای برای ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان صنعت نفت احساس می شود. به همین خاطر، سامانه ای به نام سامانه صندوق بازنشستگی صنعت نفت روی کار آمده است تا بتواند نیاز بازنشستگان صنعت نفت را به مراجعات حضوری کاهش دهد.

سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir با هدف ارائه خدمات به کلیه بازنشستگان صنعت نفت روی کار آمده است. تمامی بازنشستگان صنعت نفت که حقوق خود را از این ارگان دریافت می نمایند، می توانند به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir وارد شوند و از خدمات مختلفی که در این سامانه به صورت غیر حضوری ارائه می شود، استفاده نمایند.



لازم به ذکر است که تمامی بازنشستگان صنعت نفت می توانند از خدمات قابل ارائه به صورت غیر حضوری در سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت استفاده کنند و نیازی به مراجعه بازنشستگان برای انجام این دسته از امور نیست.



همچنین، تمامی اطلاعیه ها و اخبار مهم صندوق بازنشستگی صنعت نفت از طریق سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت به نشانی oipf.ir منتشر می شود. لذا تمامی بازنشستگان صنعت نفت می بایست که برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مهم منتشر شده از سوی صندوق بازنشستگی صنعت نفت به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir مراجعه نمایند.



لازم به ذکر است که کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir، به تمامی بازنشستگان صنعت نفت در سراسر کشور خدمت رسانی می کند. امکانات سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت بسیار متنوع بوده و همین موضوع نیز سبب شده است که مراجعات حضوری بازنشستگان به مراکز مربوط به صندوق بازنشستگی کشور کاهش پیدا کند.



بیشتر بخوانید: دریافت فیش حقوقی با موبایل


امکانات سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir
کلیه بازنشستگان صنعت نفت در تمامی نقاط کشور ایران، می توانند به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت به نشانی oipf.ir وارد شوند و از امکانات سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت استفاده نمایند. در صورتی که قصد استفاده از امکانات سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir را دارید، می توانید پس از ورود به سامانه و از طریق بخش های موجود در سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت، از امکانات مختلفی که در سایت قرار داده شده است، استفاده کنید. از جمله امکانات سایت oipf.ir که در سایت صندوق بازنشستگی صنعت نفت قابل ارائه می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.



دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به کانون بازنشستگی صنعت نفت :

کلیه بازنشستگان صنعت نفت می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوطه مطلع شوند. برای ورود به بخش اخبار و اطلاعیه های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، می توانید بر روی گزینه اخبار در منوی بالای سایت کلیک کنید.

دسترسی به راهنماها و خدمات مختلف در سایت صندوق بازنشستگی صنعت نفت :

کلیه بازنشستگان صنعت نفت می توانند با کلیک کردن بر روی گزینه خدمات از راهنمایی های کاربردی برای استفاده از اپلیکیشن سما صنعت نفت و سامانه آسان صنعت نفت، بهره مند شوند. همچنین، لیست مناطق و نمایندگی از بخش خدمات سایت قابل دریافت می باشد.

دسترسی به بخش درمان کانون بازنشستگان صنعت نفت :

کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات درمانی و اطلاع از تعرفه های درمانی را دارند، می توانند با ورود به بخش درمان در سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir، از مراکز طرف قرارداد و تعرفه های مشخص مراکز درمانی مطلع شوند.

دسترسی به سامانه های مختلف صنعت نفت :

همانطور که می دانید، سامانه های مختلفی برای ارائه خدمات به بازنشستگان صنعت نفت وجود دارند. یکی از مهم ترین این سامانه ها، سامانه سما صنعت نفت می باشد. شما می توانید برای دسترسی به سامانه سما صنعت نفت به بخش سامانه ها در سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir وارد شوید و با انتخاب سامانه سما و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وارد شوید. همچنین، امکان استفاده از سامانه های مختلف دیگری نیز از طریق این بخش فراهم شده است.

دریافت آموزش ها برای استفاده از سامانه های مختلف صنعت نفت :

سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت این امکان را برای بازنشستگان فراهم کرده است که بتوانند با دسترسی به آموزش های مختلف و عمومی برای استفاده از سامانه هایی همچون سما و یا اپلیکیشن آسان صنعت نفت، از مزیت استفاده از سامانه های آنلاین و غیر حضوری صنعت نفت دور نمانند.



در ادامه بخوانید: کانون بازنشستگان آجا ارتش


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه کانون بازنشستگان صنعت نفت به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه کانون بازنشستگان صنعت نفت پاسخ دهند.

سوالات متداول


1- نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت به چه صورت می باشد؟
نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت از طریق مرورگر های اینترنتی می باشد که در متن مقاله مراحل ورود به این سایت آمده است.


2- سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت به چه افرادی خدمت رسانی می کند؟
سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت به کلیه بازنشستگان صنعت نفت در سراسر کشور خدمت رسانی می کند که در  متن مقاله نیز بیان شده است.


3- سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت چه خدماتی ارائه داده است؟
سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت خدمات غیر حضوری برای کلیه بازنشستگان صنعت نفت را ارائه کرده است که برخی امکانات آن در متن مقاله آورده شده است.

منبع : سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pJ0X
نظرتان را بنویسید