آموزش بک آپ گرفتن از اپل آیفون و اپل آیپد

آموزش بک آپ گرفتن از اپل آیفون و اپل آیپد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آرش زمانی
استفاده از گجت‌های هوشمند همچون موبایل و تبلت روز به روز در حال گسترش است. همزمان با افزایش تعداد کاربران، نقش این وسایل نیز در زندگی افراد پررنگ‌تر می‌شود؛ بطوری که در بسیاری از فعالیت‌های شخصی و گاها شغلی ما دخیل هستند.

با افزایش کاربرد این وسایل، اطلاعاتی که هرکدام از ما بر روی آن‌ها ذخیره کرده و استفاده می کنیم نیز بیشتر از قبل می‌شود و این خود تاکیدی بر لزوم تهیه نسخه پشتیبان است.

با تهیه بک آپ از گجت هوشمند خود در هنگام بروز هرگونه مشکل اطلاعات شما دست نخورده باقی خواهند ماند و می‌توانید هر زمان که خواستید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بک آپ گرفتن از آیفون و آیپد در سایر نسخه‌ها نیز همانند همین روش بوده و ممکن است تنها در برخی جزئیات تفاوت داشته باشند.

برای تهیه بک آپ از آیفون 2 روش وجود دارد. در روش اول با اسفاده از خود دستگاه این کار را انجام می‌دهیم و در روش دوم با اتصال آیفون یا آیپد به کامپیوتر و استفاده از نرم‌افزار iTunes فرآیند پشتیبان‌گیری را پیش می‌بریم.

نکته مهم دیگر این مساله است که اپل به هر دستگاه 5 گیگابایت فضای ابری برای تهیه بک‌آپ را می دهد و برای افزایش این میزان نیاز به پرداخت مبلغی به اپل خواهید داشت.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0gLL
نظرتان را بنویسید