نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 دارای مراحلی بوده که تمامی آن ها از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. نحوه ثبت نام ازمون مشاوران توسط دفترچه راهنمای این آزمون منتشر و علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص نحوه ثبت نام به شرایط و ضوابط این آزمون نیز اشاره می کند.




یکی از آزمون هایی که مجری برگزاری آن، سازمان سنجش بوده و برای اخذ پروانه مشاوره خانواده از بین کارشناسان رشته های مربوطه برگزار می شود، آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه می باشد. نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه بحثی است که پیش از ثبت نام تمامی داوطلبان این آزمون از چگونگی انجام آن باید اطلاع کافی داشته باشند.

ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش و پس از پرداخت هزینه امکان پذیر می شود. سپس داوطلب می بایست مشخصات خواسته شده را به دقت وارد فرم اینترنتی کرده و ثبت نام خود را با دریافت کد رهگیری به اتمام برساند. در این مقاله برای آشنایی با این مراحل قصد داریم به بررسی جزئیات نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 بپردازیم.



مراحل ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400
ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه کار خیلی پیچیده و زمان بری نبوده و به آسانی قابل انجام می باشد. سازمان سنجش مجری برگزاری این آزمون است به همین خاطر جهت انجام فرایند ثبت نام در این امتحان، باید پس از اطلاع از زمان ثبت نام آزمون مشاوران اقدام به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش نمود. در ادامه مراحل و نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 را به ترتیب برای شما توضیح خواهیم داد:



ابتدا وارد سایت سازمان سنجش یعنی  Sanjesh.orgشوید.

به دانلود دفترچه راهنما آزمون مشاوران پرداخته و آن را مطالعه نمایید.

هزینه ثبت نام را پرداخت و کد رهگیری را دریافت کنید.

مدارک و اطلاعات هویتی خود را وارد فرم نمایید.



یکی از نکات مهمی که در این مراحل حتما باید در نظر داشته باشید، مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام مشاوران خانواده می باشد. ضوابط و قوانین مربوط به این ثبت نام را به خوبی در نظر داشته و از شرایط ثبت نام مطلع باشید. در غیر اینصورت، بعد از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده، هیچگونه مبلغی به شما عودت داده نخواهد شد.



ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 و خرید کارت اعتباری فقط از طریق سایت اینترنتی سنجش امکانپذیر خواهد بود.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون مشاوران خانواده





نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400
برای ثبت نام در آزمون مشاوره خانواده، باید وارد سایت آزمون مشاوران قوه قضاییه شوید. سپس دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت خوانده و اطمینان پیدا کنید که شما شرایط شرکت در این آزمون را دارید. بعد از اطمینان، اقدام به ثبت نام و پرداخت هزینه کنید.



اول در قسمت سرچ گوگل، آدرس سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را وارد نموده و وارد صفحه زیر شوید.







از قسمت منوی سمت راست صفحه، قسمت آزمون های استخدامی را انتخاب نمایید.







بخش اطلاعیه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون مشاوران خانواده 1400 را انتخاب کرده و به دقت مطالعه کنید. بعد از آن وارد قسمت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده شوید.







وارد این بخش که شدید، از منوی سمت راست خود باید گزینه "خرید کارت اعتباری" را انتخاب نمایید. در این بخش شما باید هزینه ثبت نام در آزمون را بپردازید.







قوانین ارائه شده را مطالعه نموده و سپس اقدام به انتخاب گزینه "تایید - ادامه گام بعدی"، نمایید.







در این بخش باید شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را در فیلد اول وارد نموده و سپس برای تکمیل بقیه مراحل ثبت نام، گزینه "ورود" را انتخاب نمایید.







بعد از این مراحل باید اطلاعات هویتی و مدارک ثبت نام آزمون مشاوران قوه قضاییه خود را بارگذاری نمایید. توجه داشته باشید که در این مرحله نهایت دقت را به خرج دهید. مخصوصا در هنگام بارگذاری عکس. چراکه باید عکسی را بارگذاری نمایید که مخدوش نبوده و شامل ویژگی های کاملی که از شما خواسته شده است باشد. در انتهای ثبت نام هم به شما کد رهگیری داده خواهد شد که باید تا پایان آزمون در نزد خود آن را نگه دارید.



در ضمن یادآوری می شود که اگر داوطلبان دارای شرایط زیر باشند، اجازه ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 را خواهند داشت:



متاهل بودن به صورت دائمی و نه ازدواج موقت

تابعیت ایرانی

حداقل 40 سال سن با 5 سال سابقه کار مرتبط یا 35 سال سن با 8 سال سابقه کار مرتبط

نداشتن سابقه کیفری

کارت پایان خدمت و یا معافیت

عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و نداشتن سوء شهرت



بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده









مشاوره ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400
با توجه به این که معمولا زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 محدود است، به داوطلبان توصیه می شود به محض انتشار دفترچه ثبت نام این آزمون به سایت سنجش مراجعه کرده و آن را با دقت مطالعه نمایند. در این دفترچه اطلاعاتی در خصوص مراحل و مدارک ثبت نام نوشته است که داوطلب باید در جمع آوری آن ها در اسرع وقت اقدام کند.



توصیه می شود به دلیل شلوغی احتمالی سایت در ساعات آخر ثبت نام، نام نویسی آزمون مشاوران خانواده را به روز آخر موکول نکرده و قبل از آن به پرداخت هزینه و ثبت نام بپردازید.



از زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده مطلع شده و تا روز آزمون به مطالعه منابع دقیقی بپردازید که به شما در قبولی بهتر کمک خواهد کرد.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از اخبار در اسرع وقت مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه مشاوران خانواده









سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه چگونه است ؟
مطابق متن مقاله برای ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده پس از پرداخت هزینه می بایست به ثبت اطلاعات خود در سایت سنجش بپردازید.




2- مراحل ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده دستگاه قضایی چیست ؟
ابتدا وارد سایت سنجش شده و سپس مطابق راهنمای تصویری ارائه شده مراحل ثبت نام آزمون مشاوران را طی کنید.




3- نحوه پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه چقدر است ؟
در متن مقاله اطلاعات کافی در خصوص نحوه پرداخت هزینه آزمون مشاوران خانواده از سایت سنجش ارائه شده است.

منبع : نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jzO4
نظرتان را بنویسید