راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 98-99

راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 98-99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
بهنام قادرپور
راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 98 شامل چندین مرحله و دارای نکات مهمی می باشد که بسیاری از دانش آموزان واجد شرایط و خانواده ها از مشاوران مجرب درخت دانش سوال میپرسند که مهمترین آن ها باید دقت کنند که:

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 هر کدام از پایه ها و مقاطع تحصیلی با هم متفاوت است
اولویت به داوطلبان ایثارکر و دارای امتیاز می باشد
سهمیه های عادی تاثیر زیادی در قبولی ثبت نام مدارس شاهد دارند.
حتی با سهمیه های پایین 50 امتیاز امکان قبولی در پیش ثبت نام مدرسه شاهد وجود دارد.
تمامی ثبت نام های مدرسه شاهد اعم از دخترانه و پسرانه در سامانه ثبت نام مدارس شاهد به آدرس saja.medu.ir سایت (سجا) انجام می شود گه خیلیا آن را به اشتباه سجاد یا سنام می نامند و مراجعه حضوری به مدارس شاهد نداریم.
شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 تغییر خواهد کرد و سهمیه های جدید به لیست امتیازبندی اولویت سایت مدرسه شاهد اضافه خواهد شد.
مهمترین قسمت ثبت نام انتخاب مدرسه شاهد می باشد.
نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد خیلی مهم است که دانش آموز قبل از پیش ثبت نام مدرسه شاهد خود داشته باشد زمانی که خودش تصمیم به ورود به سایت و ثبت نام بگیرد.


در این مقالعه سعی شده است به تمامی سوالات دانش آموزان در مورد سایت ثبت نام مدارس شاهد و راهنمای کامل ثبت نام پاسخ داده شود، توصیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98-99 با درج امتیاز بالا، معرفی تمامی امتیاز های بنیادی و آزاد، انتخاب بهترین و پرطرفدارترین مدرسه نزدیک به محل سکونت، لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها و ارسال رسید ثبت نام با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1vW0
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر