پوزیشن طاق باز

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
دل های مختلف رابطه زناشویی، می توانند به هیجان روابط جنسی زن و شوهر ها بیفزایند. یکی از این پوزیشن های هیجان انگیز، پوزیشن طاق باز است که می تواند لذت زیادی برای زوجین به همراه داشته باشد. به پوزیشن طاق باز، مدل سکس پل نیز می گویند که زمانی که با نحوه انجام این پوزیشن آشنا شوید، متوجه دلیل این نام گذاری خواهید شد.

اگر روش های مختلف سکس را با شریک جنسی خود امتحان کرده اید و به دنبال یک روش خاص دیگر هستید که علاوه بر لذت، تازگی داشته باشد، ما پوزیشن طاق باز یا پل را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مقاله با این مدل سکس آشنا خواهید شد و می توانید آن را با همسرتان امتحان کنید.



پوزیشن سکس طاق باز یا پل
پوزیشن سکس طاق باز را با نام پوزیشن پل نیز می شناسند، علت این نامگذاری این است که در این مدل سکس، بدن زن مانند پل قرار می گیرد. بنابراین این پوزیشن نیاز به انعطاف پذیری بالای زن دارد و به زنانی که بدنشان از انعطاف پذیری لازم برخوردار نیست، توصیه می کنیم که از این مدل سکس چشم پوشی کنند.

پوزیشن پل، علیرغم فشار زیادی که بر بدن زن وارد می کند، به دلیل تحریک نقطه جی ، می تواند بسیار لذت بخش باشد. این لذت فقط مختص زن نیست، بلکه برای مرد نیز لذت بالایی دارد. از این رو، بهتر است مردان دچار زودانزالی این وضعیت را امتحان نکنند و از طرف دیگر، زنانی که دیر تحریک می شوند، این روش سکس می تواند برایشان بسیار مناسب باشد.

یکی از بهترین مزیت های این نوع سکس، نوازش کردن زن و تحریک کلیتوریس و سینه های او توسط مرد است. مرد می تواند در حین رابطه جنسی از دستانش برای بالا بردن لذت زن، استفاده کند و به این ترتیب به ارگاسم شریک زندگی خود کمک کند. از سوی دیگر دیدن بدن زن که به صورت پل درآمده است و قوسی که در بدنش ایجاد شده است، برای مرد لذت بخش است. اما پوزیشن پل یک موقعیت سخت است و نمی توان آن را برای مدت طولانی انجام داد.

حتما بخوانید: رابطه زناشویی مناسب


نحوه انجام پوزیشن سکس طاق باز
انجام پوزیشن پل یا طاق باز، مانند هر روش سکس دیگری، نیازمند یک دستورالعمل مشخص است که در این بخش از مقاله آن را به طور کامل در اختیارتان قرار می دهیم. به این ترتیب اگر قصد دارید که مدل طاق باز را با همسرتان امتحان کنید، فقط کافی است که طبق دستورالعملی که در ادامه بیان شده است عمل کنید:

ابتدا زن، به صورت طاق باز روی زمین می خوابد و دستهایش را در دو طرف بدنش قرار می دهد.

سپس در حالی که کف پاهایش را روی زمین قرار می دهد، زانوهایش را خم می کند.

پس از آن باید سعی کند که باسن خود را تا حد ممکن بالا بیاورد. در این حالت بدن زن، شبیه به یک پل می شود.



حال که زن برای برقراری رابطه جنسی آماده است، مرد در میان پاهای زن قرار می گیرد.

مرد در مقابل واژن زن زانو زده و آلت خود را در راستای واژن قرار داده و عمل دخول را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: 10 پوزیشن مناسب برای رابطه جنسی


نقش زن در پوزیشن طاق باز
در این بخش از مقاله می خواهیم خانم ها را مخاطب خود قرار دهیم و به آن ها در خصوص اجرای مدل سکس طاق باز، راهنمایی هایی بکنیم. اگر در صدد انجام پوزیشن پل هستید و به دنبال راهکاری برای افزایش لذت خود در حین این مدل سکس هستید، احتمالا تا الان متوجه شده اید که در هنگام اجرای پوزیشن طاق باز یا پل، متاسفانه بیشتر تمرکز و وقتتان صرف تلاش برای حفظ تعادلتان می شود و همین امر مانع از لذت بردنتان می شود.

برای لذت بخش کردن این پوزیشن به شما توصیه می کنیم که اگر از انعطاف و قدرت کافی برخوردار هستید، هنگام دخول آلت همسرتان به داخل واژنتان خود را به آرامی حرکت دهید و کنترل سکس را در دست بگیرید. اما اگر این قدرت را ندارید بهتر است، راحت ترین حالت خود را پیدا کنید و کنترل همه چیز را به دست همسرتان بسپارید. نکته دیگر این است که اگر وزنتان را به جای گردن و کتف روی آرنجتان بیندازید، مدت زمان بیشتری می توانید در حالت پل باقی بمانید.

حتما بخوانید: فواید رابطه جنسی
نقش مرد در پوزیشن طاق باز
حال که قصد داریم درباره نقش مرد در پوزیشن طاق باز صحبت کنیم، آقایان را مخاطب خود قرار می دهیم. لازم است قبل از هر چیز به شما بگوییم که پوزیشن طاق باز برای همسرتان یک مدل سکس سخت است بنابراین سعی کنید که در شروع رابطه جنسی آهسته پیش بروید و مراقب سر و گردن و شانه های همسر خود باشید، مبادا به او فشار وارد کنید و باعث آسیب رساندن به او شوید.

پس از آن که همسرتان با این شرایط وفق پیدا کرد می توانید کمر و یا ران های او را بگیرید و با هر ضربه او را به سمت خود بکشید. در این صورت به جای عقب و جلو کردن خود، همسر خود را هدایت می کنید که رانش لازم را داشته باشد. در این حالت می توانید با انگشت خود کلیتوریس و یا سینه های شریک جنسی خود را لمس کنید و لذت شریک جنسی تان را چندین برابر کنید.



کلام آخر

پوزیشن های مختلف زناشویی می توانند هیجان انگیز و لذت بخش باشند. برخی از آن ها مانند پوزیشن میسیونری، ساده تر و شناخته شده تر هستند. اما برخی دیگر مانند مدل سکس طاق باز یا پل، یک موقعیت سخت برای زن ایجاد می کند. با این حال امتحان کردن آن می تواند به هیجان و لذت رابطه جنسی زوجین بیفزاید و انجام دادن آن برای حتی مدت کوتاه، خالی از لطف نیست.

در ادامه بخوانید: شناخت همسر



سوالات متداول


1- پوزیشن سکس طاق باز چگونه انجام می شود؟
برای انجام پوزیشن سکس طاق باز لازم است که ابتدا زن به شیوه ای که در متن بیان شده است بدن خود را به شکل پی در بیاورد و مرد مطابق دستورالعمل که در مقاله عنوان شده عمل دخول را انجام دهد.




2- نقش زن در پوزیشن سکس طاق باز چیست؟
اگرچه در پوزیشن طاق باز، زن بیشتر تمرکزش بر حفظ تعادلش است اما در صورتی که انعطاف و قدرت کافی را داشته باشد می تواند با حرکت دادن خود به شیوه ای که در متن بیان شده است، بر لذت رابطه جنسی بیفزاید.




3- نقش مرد در پوزیشن سکس طاق باز چیست؟
مرد باید در درجه اول، سکس را آهسته شروع کند و مراقب باشد که به سر و گردن زن فشار وارد نشود، سپس همانطور که در متن ذکر شده است با هدایت رابطه جنسی می تواند لذت سکس را افزایش دهد.

منبع : پوزیشن طاق باز
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0JnV
نظرتان را بنویسید