دانلود رایگان سریال قورباغه قسمت 2 (انلاین)(رایگان)قسمت دوم سریال قورباغه

دانلود رایگان سریال قورباغه قسمت 2 (انلاین)(رایگان)قسمت دوم سریال قورباغه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
عابد
دانلود رایگان سریال قورباغه قسمت 2 (انلاین)(رایگان)قسمت دوم سریال قورباغه
دانلود قسمت دوم 2 سریال قورباغه

کیفیت4K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
ژانراجتماعی , درام
وضعیت پخشدوشنبه
روز پخش
شبکهنمایش خانگی
سال انتشار1399
محصولایران
زبانفارسی
مدت زمان50 الی 60 دقیقه
بازیگرانآناهیتا افشار , سحر دولتشاهی , صابر ابر , فرشته حسینی , مهران غفوریان , نوید پور فرج , نوید محمد زاده , هومن سیدی

خلاصه داستان :سریال قورباغه قسمت دوم 2، یک مجموعه داستان درام و اجتماعی است که بر روی مشکلات جامعه و اثرات آن روی زندگی هر فرد تمرکز کرده است. در خلاصه سریال قورباغه آمده است که : دنیا برای من جای کوچکی است و گاهی فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی توانم نفس بکشم.
5 / 5 ( 1 امتیاز )
دانلود قسمت 2 دوم سریال قورباغه با لینک مستقیم و حجم کم
سریال قورباغه قسمت 2 دوم (سنتر دانلود)

download serial ghorbaghe ghesmat 2


لینک دانلود سریال قورباغه پس از پخش در نمایش خانگی گذاشته خواهد شد
درباره سریال قورباغه
سریال قورباغه کاری از هومن سیدی
این سریال مانند سایر کارهای هومن سیدی از پروداکشن ویژه ای برخوردار است و مخاطب را به دنیای جدیدی وارد می کند. تولید این سریال در سال 1397 صورت گرفته است و اولین سریال تولید شده به کارگردانی هومن سیدی است. بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون از نمره ده، نمره 9/7 را از طرف مردم دریافت کرده است که نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه این سریال در بین مردم است. یکی از جذابیت های سریال فیلم برداری برخی از سکانس های آن در خارج از مرزهای ایران است. نوید محمد زاده با شرکت در این سریال برای چهارمین بار است که با هومن سیدی همکاری می کند و نتیجه این همکاری ایجاد کاری موفق و جذاب برای مخاطب بوده است. عوامل تولید فیلم قصد داشتند آن را در بهار سال 1399 روانه بازار کنند اما به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا در ساخت فیلم مشکلاتی رخ داد. احتمالا سریال در تابستان 1399 به نمایش گذاشته می شود.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X47k
نظرتان را بنویسید