ارورهای یخچال پارس

ارورهای یخچال پارس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارورها یا کدهای خطای یخچال‌ فریزر در واقع سیگنال‌هایی هستند که به شما نشان می‌دهند دستگاه نیاز به توجه ویژه دارد و قسمتی از آن آنطوری که باید کار نمی‌کند. ارورها، بسته به نوع و مدل یخچال شکل و ترکیب متفاوتی دارند اما همه آنها ترکیب حروف و اعداد هستند. در صورتی که به دنبال معنی ارورهای یخچال پارس هستید، جای درستی آمده‌اید. در این مقاله فهرست کاملی از ارور یخچال پارس گردآوری شده است. همچنین معنای هر کد خطا یا ارور و اقداماتی که در صورت مشاهده آنها باید انجام بدهید را خواهید دید.

ارورهای یخچال پارس مدل های دیفراست

از رایج ترین کدهای خطا که در یخچال فریزرهای بدون برفک آن ممکن است مشاهده کنید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارورهای AF یخچال پارس

در یخچال فریزرهای دیفراست پارس و با خراب شدن سنسور محیطی یخچال با کد خطا AF مواجه خواهید شد. برای رفع این کد خطا لازم است ابتدا با اهم وضعیت آن بررسی شده و در صورت وجود خرابی با قطعه سالم تعویض گردد. البته لازم به ذکر است در برخی از مواقع ممکن است خرابی در برد اصلی یخچال وجود داشته باشد.

 

کد خطا EF یخچال فریزر پارس

در صورت خراب شدن سنسور اواپراتور با کد خطا EF مواجه خواهید شد. لازم به ذکر است که علاوه بر بررسی وضعیت سنسور، برد اصلی دستگاه نیز باید چک شود. البته توجه داشته باشید که چک کردن وضعیت برد اصلی دستگاه کاملا تخصصی بوده و باید به انجام این کار را به تیم های فعال در حوزه تعمیر یخچال فریزر پارس بسپارید.

 

ارور FF یخچال پارس

از دیگر ارورهای یخچال فریزر پارس می توان به کد خطا FF اشاره نمود که نشان دهنده خرابی در سنسور دمای فریزر می باشد. مانند سایر سنسورایی که در خطاهای بالا به آن اشاره شد، در صورت وجود خرابی باید با قطعه جدید تعویض شده و در صورت نیاز باید برد اصلی دستگاه نیز چک و تعمیر گردد.

 

کد خطا HI یخچال پارس

در صورت عدم تنظیم صحیح دمای یخچال فریزر ممکن است دمای آن به بیش از 24 درجه سانتی گراد افزایش پیدا کند. در این شرایط کد خطا HI نمایش داده خواهد شد. در صورت عدم رفع این کد خطا با تنظیم مجدد دمای دستگاه، لازم است وضعیت سایر قطعات داخلی نیز بررسی شود که نیاز به تجربه و مهارت در این زمینه دارد.

 

کد خطا – – یخچال فریزر پارس

از دیگر ارورهای رایج یخچال پارس می توان به کد خطا – – اشاره نمود که نشان دهنده خاموشی دستگاه و لامپ درونی آن می باشد. با توجه به تنوع بالا در دلایل رخ دادن این کد خطا و خرابی، لذا بهتر است در صورت مواجه شدن با آن با تیم های تعمیر یخچال فریزر حرفه ای در این زمینه تماس بگیرید.

 

کدهای خطا یخچال فریزرهای پارس سه دکمه، چهار و شش دکمه

از رایج ترین کدهای خطا در یخچال فریزرهای پارس سه دکمه و چهار دکمه و شش دکمه می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

 

کد خطا PO یخچال سه دکمه، چهار و شش دکمه پارس

کد خطا PO نشان دهنده خرابی در سنسور فریزر می باشد. برای رفع این کد خطا لازم است علاوه بر بررسی وضعیت حسگر، اتصالات و همچنین وضعیت برد اصلی دستگاه نیز چک شود.

 

ارور PC یخچال فریزر پارس

در صورت وجود اتصال کوتاه در سنسور فریزر این کد خطا نمایش داده خواهد شد. به منظور رفع این کد خطا علاوه بر برد اصلی، لازم است سیم کشی های سنسور داخلی فریزر نیز به طور کامل بررسی شده و اشکالات برطرف شوند.

 

کد خطا HI یخچال فریزر پارس

این کد خطا نشان دهنده دمای بالای یخچال فریزر می باشد. همان طور که در یخچال فریزرهای دیفراست اشاره شد، برای رفع این کد خطا علاوه بر تنظیم مجدد دما، لازم است سایر قطعات داخلی به طور کامل بررسی شده و خرابی های موجود برطرف شوند.

 

ارور LO یخچال فریزر پارس سه دکمه و چهار دکمه و شش دکمه

در صورت بالا بودن دمای کابین فریزر این کد خطا نمایش داده میشود. ابتدا دمای فریزر را مجدد تنظیم کنید و در صورت عدم رفع ارور، با تیم های تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید.

 

ارورهای یخچال فریزر پارس نوفراست

در یخچال فریزرهای نوفراست پارس نیز برخی از کدهای خطا نمایش داده میشود که نحوه رفع هر یک در طول متن معرفی شده است. در ادامه تنها معنا و مفهوم هر یک از این ارورها را بیان خواهیم نمود:

 

ارور FF یخچال پارس: خرابی در سنسور کابین فریزر

کد خطا DF یخچال فریزر پارس: خرابی در سنسور اواپراتور

ارور HI یخچال پارس: افزایش دمای یخچال بیش از 24 درجه سانتی گراد

کد خطا LO یخچال فریزر پارس: اختلال در دمای کابین فریزر

رفع کدهای خطا و ارورهای یخچال پارس

با توجه به قیمت بسیار زیاد یخچال فریزر نسبت به سایر وسایل موجود در آشپزخانه و پیچیدگی هایی که در سیستم داخلی آنها وجود دارد، پیشنهاد می کنیم رفع هر یک از کدهای خطای فوق را به تیم های تعمیر لوازم خانگی بسپارید. این تیم ها در مدت زمان کوتاه و بدون نیاز به آزمون و خطا و با دانش و تخصص ارورهای موجود را برطرف خواهند نمود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KW2x
نظرتان را بنویسید