فروش محصولات آجر نسوز کوره

فروش محصولات آجر نسوز کوره
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کاف

آجر کوره یکی از پرکاربردترین محصولات در ساخت کوره های صنعتی است که در صنایعی مانند فولاد، مس، سیمان، سرب، روی، شیشه و … استفاده می‌گردد. از آجرهای نسوز صنعتی بدلیل مقاومت حرارتی بالایی که دارند در پوشش درونی کوره‌های صنعتی استفاده می‌شود. طبقه‌بندی آجر نسوز به مواد اولیه آن بازمی‌گردد.

گروه صنعتی کاف فعالیت خود را در زمینه آجر نسوز آغاز و با توجه به نیاز بازار به تامین فرآورده های نسوز کورهای صنعتی فعالیت خود را در جهت تامین انواع آجرهای نسوز از قبیل آجر منیزیتی، آجر سیلیسی و آجر کوره آلومینی، آجرهای سبک عایق حرارتی و انواع جرم های سبک و سنگین ریختنی و کوبیدنی توسعه داد.

ما در تمام این سالها همواره در تلاش بوده ایم تا باکیفیت ترین و مرغوبترین محصولات دیرگداز و نسوز را در اختیار صنعتگران ایرانی و خارجی قرار دهیم در این راستا فرآورده های نسوز کاف توانسته است طیف وسیعی از آجر های کوره و انواع ملاتهای نسوز را برای صنایع آهن و فولاد، آلومینیوم، صنایع مس، سیمان، آهک، نفت و پتروشیمی، صنایع شیشه و سرامیک تامین کرده سهمی هرچند کوچک در توسعه صنعت ایران بزرگ ایفا کنیم. چنانچه قصد خرید با کیفیت ترین و بهترین آجر نسوز کوره را دارید، لطفا جهت دریافت قیمت‌ های آجر نسوز با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تا بهترین آجر نسوز صنعتی کوره را با مناسب ترین قیمت فروش خریداری نمایید.

آجر نسوز صنعتی مخصوص ساخت کوره های صنعتی و ذوب فلزات

اجر آلومینایی یک نوع آجر با ویژگی‌های خاص است که به عنوان یک ماده مقاوم در برابر دماهای بالا و تغییرات شیمیایی در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این آجر‌ها از مواد آلومینا (اکسید آلومینیوم) به عنوان ماده اصلی ساخته می‌شوند و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آنها را به یک گزینه مناسب برای مصارف صنعتی می‌کنند. تقاضای بالا برای خرید این آجر صنعتی اغلب به خاطر مقاومت در برابر دماهای بالا، پوسته شدن، ضربه، سایش یا فشار، مقاومت خوردگی مطلوب در مقابل اسید و سرباره‌های خنثی در دمای بالا می باشد.

آجر نسوز آلومینایی معمولاً تا دمای 1600-1800 درجه سانتیگراد مقاومت دارد و می‌تواند در دماهای بالاتر نیز به کار رود. این ویژگی این آجر را به یک ماده اساسی در کوره‌ها و تجهیزات گرمایی می‌کند. آجر نسوز آلومینایی معمولاً در برابر تاثیر مواد شیمیایی مقاومت دارد و در محیط‌های شیمیایی نیز پایداری خوبی دارد. همچنین این آجر صنعتی معمولاً دارای عمر مفید طولانی است و نیاز به تعویض و تعمیر کمتری دارد. از آجر صنعتی آلومینی در صنایعی مانند فولادسازی برای ساخت کوره‌ ها و تجهیزات حرارتی، پتروشیمی، سیمان، و دیگر صنایع با دماهای بالا بهره‌برداری می‌شود.

ابعاد آجرهای صنعتی نسوز آلومینایی

آجرهای نسوز آلومینایی تولیدی فرآورده های نسوز کاف در ابعاد مختلفی تولید میشود. در ساخت کوره های دوار یا گرد از سایزی استفاده میشود که بتواند به راحتی انحنای لازم برای ساخت کوره را در دسترس قرار دهد. ازاینرو اجرهایی با کونیک های مختلف تولید میشود که بتواند جوابگوی نیاز مشتریان باشد. اجر نسوز ایزو (ISO) اجر صنعتی کونیک دار بغل کونیک و سرکونیک، آجرهای گوه ای و اجر کمانی، اجر نسوز تخت (NF1) از جمله ابعاد و سایز های پرکاربرد اجر الومینا محسوب میشوند. جهت دریافت اطلاعات درباره خرید این محصول و قیمت خرید آجر نسوز آلومینا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لینک مرجع https://kaafco.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pO16
نظرتان را بنویسید