آموزش رایگان اصول و مبانی برنامه نویسی

آموزش رایگان اصول و مبانی برنامه نویسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آرش زمانی
در آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی، سعی شده است که با یک نگرش کلی، مفاهیم بنیادی برنامه نویسی کامپیوتر، انواع زبان های برنامه نویسی، ساختار برنامه های کامپیوتری، انواع داده ها، و ساختارهای اطلاعاتی مورد بحث واقع شود و یک دید کلی به مخاطبان ارائه شود.

مطالب این دوره آموزش به نحوی تنظیم شده اند که افراد را بر یادگیری هر زبان برنامه نویسی آماده می کند و دیدی کلی در مورد دانش برنامه نویسی به آن ها می دهد. در واقع، می توان این مجموعه آموزشی را، درس شماره صفر هر دوره آموزشی برنامه نویسی دانست. از این رو، اکیدا توصیه می شود که اگر قصد یادگیری هر زبان برنامه نویسی را دارید، حتما این آموزش را، قبلا مشاهده کنید.


برنامه نویسی کامپیوتر یا Computer Programming، یکی از مهم ترین مباحث اساسی مطرح شده در علوم کامپیوتر و از جمله مباحث کاربردی مورد استفاده در حوزه های مختلف مهندسی و علوم پایه است. با توجه به اهمیت و کاربرد گسترده ای که موضوع برنامه نویسی دارد، یکی از مهم ترین قابلیت های مورد نیاز برای هر فرد متخصص، در حداقل ترین حالت، آشنایی با مبانی برنامه نویسی است؛ اگر مهارت برنامه نویسی را به عنوان یکی از لوازم کاری ضروری برای افراد در نظر نگیریم.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/98rz
نظرتان را بنویسید