تعمیر پکیج فرولی

تعمیر پکیج فرولی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

پکیج فرولی یکی از تجهیزاتی است که به منظور گرما سازی آب گرم مصرفی و همچنین ایجاد دمای مطبوع برای گردش در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که پکیج های فرولی از با کیفیت ترین و استانداردترین پکیج های موجود در بازار می باشند عمر طولانی تر و راندمان کاری بیشتری دارند. عیب یابی پکیج فرولی به صورت صحیح و اصولی می تواند بازدهی آن را پس از تعمیر تضمین کند و همچنین کیفیت ابتدایی آن را باز گرداند. با دانستن اصول مهم و اولیه عیب یابی پکیج فرولی می توانیم قطعه ای را که دچار اشبکال شده شناسایی و در جهت تعمیر و برطرف کردن آن اقدام کنیم.

تهران سرویس آنلاین با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج فرولی میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آنلاین آماده ارائه خدمات تعمیرات پکیج فرولی ،سرویس پکیج فرولی در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج فرولی شما را برطرف کنند.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج فرولی با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس آنلاین با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج فرولی را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .

تعمیرگاه مرکزی پکیج فرولی در تهران

مرکز تعمیرات تخصصی پکیج شوفاژ دیواری فرولی در تهران، نمایندگی تهران سرویس با کادر مجرب و تعمیرکاران حرفه‌ای خود برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج فرولی در خدمت همشریان عزیز می‌باشد، اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن، جرقه نزدن، خاموش شدن، شعله‌ی زیاد، گرم نشدن آب و نمایش کد ارور مواجه هستید، می‌توانید از خدمات در محل و فوری ما برخوردار شوید. کلیه خدمات ما شامل ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش می‌باشند، اگر پکیج تعمیر شده در این مدت دچار مشکل شود، تعمیرات بدون هزینه مجددا انجام خواهد شد. منصفانه بودن هزینه‌ی تعمیر پکیج از اصول ما می‌باشد و سعی می‌کنیم با تعمیر قطعه‌ی معیوب به جای تعویض هزینه‌ها را کاهش دهیم. اگر مهلت کارت گارانتی پکیج فرولی شما تمام شده، همین حالا از با ما تماس بگیرید، یا درخواست تعمیر پکیج فرولی را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید تا از ۱۰٪ تخفیف ویژه نیز برخوردار شوید.

پکیج فرولی

به وسیله پکیج دیواری می توان از مزاحمت موتورخانه و شوفاژ راحت شد. از پکیج می توان برای گرم کردن آب مصرفی خانواده و حتی آبگرم مورد نیاز شوفاژ استفاده نمود.

پکیج دستگاهی است که به وسیله رادیاتورها، گرمایش محیط ها و گرم کردن آب مصرفی برای استحمام و استفاده روزانه را فراهم می کند و امروزه جایگزین سیستم شوفاژخانه و موتورخانه مرکزی شده است و استفاده از پکیج های دیواری به دلیل مصرف بهینه سخت ،ایمنی بالا، توانایی گرمایش بالای محیط و استقلال هر پکیج در هر واحد مسکونی یا دفتر، عدم اشغال فضا و رضایت مندی کامل مشتریان بسیار متداول تر از انواع دیگر پکیج می باشد.

تهران سرویس با سابقه ای درخشان و اعتبار بالا در زمینه تعمیرات پکیج آماده ی ارائه ی خدمات و تعمیرات پکیج در انواع دیواری و زمینی و تمامی برندهای پکیج های ایرانی؛ بوتان،ایران رادیاتور و …و پکیج های خارجی؛ بوش و … می باشد.

پشتیبان سرویس مفتخر است با انجام خدمات با رضایت مندی کامل شما در کمترین زمان و سریعترین رسیدگی در کنار مناسب ترین هزینه ؛ کلیه مشکلات و خرابی های پکیج و نصب انواع پکیج ها را به صورت حرفه ای در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهد.

از اساسی ترین نکات برای نگهداری از پکیج های مختلف این است که به سرویس شدن آن و تعمیرات پکیج به موقع توجه لازم کرد.چرا که هر کدام از لوازم خانگی با هر برندی پس از مدتی نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند و اگر رسیدگی لازم برای آن صورت نگیرد باعث آسیب به لوازم شما و یا عدم تعمیر پذیری آن خواهد شد پس بهتر است که قبل از صدمات جبران ناپذیر با فرستادن نیروی فنی به محل شما از پیشروی خرابی زیاد آن جلوگیری کنید.

توصیه های ایمنی درباره پکیج های دیواری فرولی:

استفاده از پکیج های دیواری در کشور روبه افزایش است که متعاقب آن باید نکات ایمنی در جهت بهره برداری ایمن از آنها نیز مد نظر مردم باشد. افزایش استفاده مردم از پکیج های دیواری و توجه نکردن به رعایت نکات ایمنی در استفاده از این وسایل ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد که در این یادداشت خطرات و نحوه استفاده و نگهداری از پکیج های دیواری اشاره شده است

۱ – مساله نشت گاز از مسائل مهمی است که باید در خصوص هر وسیله گازسوزی با جدیت مورد بررسی قرار گیرد. در کلیه وسایل احتراقی گاز سوز از جمله پکیج دیواری آب‌گرم، به علت وجود اتصالات در مسیر عبور گاز، این احتمال وجود دارد که نشت گاز بوجود آید. همچنین در صورت انجام نشدن فرآیند احتراق، گاز به صورت عمده وارد محیط اطراف شده و خطر آتش‌سوزی و انفجار را برای مصرف کنندگان بوجود می‌‌آورد. در پکیج‌ها با توجه به اینکه پکیج در تمام طول سال کاربرد دارد و استفاده از آن منحصر به فصل خاصی نیست، مکان ثابتی برای نصب آن در نظر گرفته می‌شود. این عمل مزایایی را از نظر ایمنیِ نشت گاز برای پکیج دیواری بوجود می‌آورد. حذف اتصالات نامناسب مانند شیلنگ‌های انتقال گاز و دور بودن اتصالات از معرض تماس و برخورد با اشیا، عمر و قابلیت اطمینان را در پکیج بالا می‌برد. پکیج همچنین دارای سیستم ایمنی وجود شعله است که با قابلیت اطمینان بالایی در صورت تشکیل نشدن شعله گاز مدار را قطع می‌کند.

۲- نشت دود به داخل ساختمان به دو طریق باعث آسیب زدن به بهداشت محیط می‌شود. یکی نشت منواکسید کربن حاصل از احتراق ناقص گاز و دیگر کاهش اکسیژن موجود در هوا اتاق. به این منظور جلوگیری از نشت دود حاصل از احتراق در وسایل گاز سوز ازجمله پکیج دیواری دیواری، مقررات و استانداردهایی توسط مراجع ذیصلاح تعیین می‌شود که در صورت رعایت آنها خطر نشت دود به فضای اتاق به کمترین مقدار خود می‌رسد. علاوه بر رعایت این قوانین وجود سنسور دود و سیستم ایمنی کنترل خروج صحیح دود و همچنین سیستم کنترل عملکرد صحیح فن وجود دارد. این سنسورها با تشخیص یک عملکرد ناصحیح در پکیج، وجود خطا در سیستم را تشخیص داده و ایمنی را برای مصرف کننده پکیج فراهم می‌آورند.

۳ – با توجه به این نکته که وسایل گازسوز جهت تشکیل پکیج کدینگ کانال متفاوت احتراق نیاز به مصرف اکسیژن دارند، مقرراتی برای نصب پکیج دیواری و یا پکیج آب گرم در واحدهای ساختمانی کوچک اتخاذ شده است. به طور کلی در واحدهای ساختمانی کوچک نصب پکیج با مخاطراتی مواجه است . به این طریق که در صورت نبود جریان هوای تازه مناسب پکیج با مصرف هوای داخل اتاق‌ها، هوای تنفس ساکنین را نیز مصرف می‌کند. برای رفع این مشکل چند راه حل وجود دارد. راه حل اول استفاده از دودکش‌های دولایه است که در یک لایه آنها دود خارج می‌شود و در لایه دیگر هوای تازه به پکیج رسانیده می‌شود. همچنین می‌توان از یک مجرای مجزا برای پکیج عمل هوارسانی را انجام داد. روش دیگر نصب پکیج دیواری در تراس یا ایوان است. در صورتی که قوانین و استانداردها در نصب پکیج در تراس رعایت شود این روش نیز خطرات ناشی از مسمومیت بر اثر کمبود هوا را از بین می‌برد.

۴ – با توجه به اینکه پکیج‌ها از مشعل‌های کوچکی برخوردار هستند و کلیه پکیج کدینگ کانال متفاوت سیستم‌های حرکتی آنها به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شود که کمترین صدا را ایجاد کنند، بنابراین پکیج آلودگی صوتی بسیار پایینی ایجاد می‌کند و آرامش مطلوبی را برای مصرف کننده تامین می‌کند. همچنین در صورت رعایت قوانین، می‌توان پکیج را در کابینت نیز جانمایی کرد. که باعث کاهش صدای تولیدی شعله و فن پکیج نیز می‌شود.

۵- با توجه به طراحی بهینه شده و مهندسی پکیج، پکیج‌های امروزی به اندازه یک کابینت جا اشغال می‌کنند وپکیج کدینگ کانال متفاوت نسبت به فضایی که بخاری و آبگرمکن و همچنین تاسیسات حرارت مرکزی از ساختمان اشغال می‌کنند، پکیج فضای بسیار کوچکی را به خود می‌دهد. همچنین با نصب پکیج در کابینت مطابق با اصول و قوانین، می‌توان ان را طوری جانمایی کرد که با دکور خانه نیز تداخلی نداشته باشد

هزینه تعمیر پکیج فرولی

تعرفه ثابتی به عنوان هزینه تعمیر پکیج فرولی وجود ندارد و هزینه ای که برای تعمیر پکیج فرولی می‌پردازید بستگی به میزان آسیب دیدگی پکیج دارد.

همچنین حساسیت قطعات آسیب دیده نیز هنگام محاسبه هزینه تعمیرات پکیج در نظر گرفته می‌شود.

با تماس با نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در تهران و شرح مشکل پیش آمده می‌توانید از هزینه حدودی تعمیر پکیج مطلع شوید

نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در تهران با حضور بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران پکیج یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما هنگام بروز خطا در پکیجتان است.

این مرکز با حضور باتجربه ترین تعمیرکاران می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکل پکیج شما کمک کند.

آموزش تعمیر و عیب یابی پکیج فرولی

بسیاری از مشکلاتی که برای پکیج فرولی پیش می‌آیند توسط شما قابل حل هستند به شرطی که علت بروز آن ها را بدانید.

در ادامه برخی از رایج ترین ارور های پکیج فرولی و نحوه رفع آن ها بیان شده است.

توصیه های ایمنی درباره پکیج های دیواری فرولی

پیش از آن که سراغ عیب یابی و نحوه رفع ایراد پکیج فرولی بروید بهتر است با برخی نکات ایمنی درباره این پکیج ها آشنا شوید :

نشت گاز را جدی بگیرید، هر وسیله گازسوزی باید از این نظر تحت کنترل باشد و مورد بررسی قرار گیرد.

به خاطر وجود اتصالات در مسیری که گاز از آن عبور می‌کند احتمال این که گاز نشت کند وجود دارد و همچنین این موضوع سبب می‌شود که احتمال انفجار و آتش سوزی وجود داشته باشد.

در صورتی که دستگاه شما دود می‌کند سریعا به فکر تعمیر آن بیفتید. نشت دود به بهداشت محیط آسیب می‌زند و در صورت غلظت زیاد موجب آسیب به ریه شما نیز خواهد شد.

در صورتی که واحد مسکونی کوچکی دارید برای تامین اکسیژن مورد نیاز پکیج باید سراغ راه هایی مثل دودکش های دولایه بروید تا عملیات هوارسانی پکیج به درستی انجام شود.

پکیج ها مشعل های کوچکی دارند که باعث می‌شود صدای کمی داشته باشند. در صورتی که سر و صدای زیادی از پکیج می‌شنوید باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

یکی از نکات استفاده از پکیج این است که با دکور خانه تداخلی نداشته باشد.

وجود اشکال در شیر پرکن پکیج فرولی

شیر پر کن پکیج قطعه ای در پکیج است که با استفاده از آن می‌توان آب پکیج را زیاد و کم کرد. این قطعه بین قسمتی که آب وارد پکیج می‌شود و لوله آب ساختمان قرار گرفته است.

این قطعه ممکن است به خاطر جذب رسوب و سختی زیاد آب دچار مشکل شود.

در چنین حالتی خاصیت انسداد خود را از دست می‌دهد و رسوبات موجب می‌شوند شیر به درستی بسته نشود.

در صورتی که شاهد افت فشار در پکیج و یا نشتی در محل شیر پر کن باشید می‌توانید متوجه شوید که ایرادی در شیر پر کن وجود دارد.

خرابی فلوسوئیچ پکیج فرولی و عیب یابی پکیج فرولی در قسمت فلوسوئیچ

برای آن که بتوانید فلوسوئیچ پکیج فرولی را عیب یابی کنید ابتدا باید پکیج را در حالت تابستانه تنظیم کنید و ورود آب سرد را به فلوسوئیچ متصل کنید.

در صورتی که فلوسوئیچ خراب باشد شاهد ارور در دستگاه نخواهید بود و تنها باید از تست زیر استفاده نمایید :

شیرآب گرم مصرفی را پس از قرار دادن پکیج در حالت تابستانه باز کنید. اگر پکیج روشن شد به معنی سلامت کامل فلوسوئیچ است اما اگر پکیج تغییر نکرد یعنی قطعه ایراد پیدا کرده است.

اگر بدون باز کردن شیر آب گرم در حالت تابستانه دستگاه شروع به کار کند هم نشان از خراب شدن فلوسوئیچ دارد.

وجود اشکال در برد فرولی و روش عیب یابی آن

برد پکیج فرولی دقیقا مثل مغز آن است و در صورتی که ایرادی پیدا کند کل عملکرد قطعات پکیج دچار مشکل خواهد شد.

تعمیر برد پکیج از حساسیت بسیار بالا تری نسبت به هر قطعه دیگری برخوردار است و به هیچ عنوان در صورت خرابی آن نباید آن را دستکاری کنید و فقط باید با یک متخصص تعمیرات پکیج فرولی تماس بگیرید.

علت بالا رفتن فشار پکیج فرولی چیست

فشار پکیج فرولی ممکن است به خاطر دلایل زیر بالا برود :

خراب شدن مبدل پکیج

اگر از پکیج های تک مبدله استفاده می‌کنید خراب شدن آن ممکن است موجب شود فشار پکیج بالا برود. در پکیج های دو مبدله نیز خراب شدن مبدل ثانویه علت بالا رفتن فشار است.

خراب شدن شیر اطمینان پکیج

خراب شدن شیر پر کن

خراب شدن منبع انبساط

خراب شدن پمپ یا برد پکیج

نحوه هواگیری پکیج دیواری فرولی

موقع هواگیری کردن پکیج باید در حالت زمستانه قرار گیرد. سپس باید قسمت پایینی پکیج باز شود تا تمام محتویات آن و آب داخل آن از پکیج خارج گردد.

همراه این آب هوای گیر کرده داخل پکیج نیز خارج می‌شود.

مرحله بعدی، باز کردن تمام ورودی ها و خروجی های رادیاتور هاست که باید مطمئن شویم انسدادی در آن ها وجود ندراد.

سپس باید شروع به انتقال آب به داخل رادیاتور ها کنیم و تا زمانی که آب بدون هوا از آن خارج نشود به آن ادامه می‌دهیم.

پس از انجام این کار ورودی و خروجی های شوفاژ ها را مجددا وصل می‌کنیم.

به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از کثیف کردن محیط بهتر است از حوله و ظرف بزرگ برای جمع کردن آب استفاده کنید.

وقتی هواگیری پکیج انجام شود، فشار آب کم می‌شود و برای درست کردن فشار آن باید شیر زیر پکیج را باز کنید. پس از تنظیم فشار آب، شیر را ببندید.

با راه اندازی مجدد شوفاژ ها می‌توانید کار هواگیری رادیاتور ها را به اتمام برسانید.

هواگیری پکیج موجب افزایش عمر و افزایش بازدهی پکیج می‌شود. این کار موجب می‌شود سر و صدای اضافی از پکیج شنیده نشود و فشار و دمای آب مطلوبی در زمان استفاده از آن داشته باشید.

ارور های رایج پکیج فرولی

  • A01 :

روشن نشدن مشعل

  • A02 :

خاموش بودن مشعل با وجود علامت شعله

  • A03 :

سنسور اطمینان عمل می‌کند.

  • F04 :

ترموستات دود عمل می‌کند.

  • F05

فن عمل نمی‌کند.

  • A06 :

شعله ۶ بار در ۱۰ دقیقه قطع می‌شود.

  • F08 :

بالا رفتن بیش از حد دما

  • A09 :

خراب شدن شیر گاز

  • F10 :

خراب شدن سنسور اول مدار شوفاژ

  • F11 :

خراب شدن NTC

  • F12 :

خراب شدن سنسور آب گرم

  • F14 :

خراب شدن سنسور اطمینان

  • A16 :

اشکال در شیر گاز

  • F20 :

اشکال در کنترل احتراق

  • A21 :

احتراق غیر طبیعی

  • F34 :

کاهش ولتاژ برقی به کم تر از ۱۷۰ ولت

  • F35 :

نوسان در فرکانس برق

  • F37 :

فشار پایین مدار

  • F39 :

خراب شدن دماسنج خارجی

  • A41 :

خراب شدن موقعیت سنسور ها

  • F42 :

خراب شدن سنسور دوگانه

  • F43 :

سیستم حفاظت از مبدل حرارتی عمل می‌کند.

  • F50 :

ایراد در سیم پیچ تدریجی شیر گاز

  • A51 :

حفاظت در برابر انسداد مدار دودکش

تعمیر پکیج فرولی در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید .

تعمیر پکیج فرولی در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین با ضمانت 6 ماه بهرمند شوند.

تعمیر پکیج فرولی در شرق تهران :

تهران سرویس آنلاین تعمیر پکیج فرولی را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با 77241505

تعمیر پکیج فرولی در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر پکیج مشتریان عزیز مینمایند.

ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.

تعمیر پکیج فرولی در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج فرولی را به مشتری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rJrW
نظرتان را بنویسید