فروشگاه اینترنتی کاندوم

فروشگاه اینترنتی کاندوم
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
eshomer
بهداشت جنسی امروزه یکی از دغدقه های زوج های جوان است.یکی از راه های بهداشت جنسی استفاده از محصولات بهداشت جنسی از قبیل کاندوم ، ژل های روان کننده میباشد.

کاندوم( Condom) یا کاپوت ، پوششی کشسان از جنس لاتکس است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این محصول به منظور پیش‌گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری‌زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود.کاندوم ها مدل های مختلف دارندکه در دسته اول به کاندومهای زنانه و کاندومهای مردانه تقسیم میشوند

محصولات بهداشت جنسی از قبیل ژل های روان کننده میباشد که ژل های روان کننده از مایع لوبریکانت با اسانس های مختلف میباشد که از صدمه زدن به آلت تناسلی و condom جلوگیری میکند.

این محصولات در کیفیت زندگی مشترک و زناشویی بسیار قابل اهمیت بوده و در روابط عاطفی تاثیر گذار بوده است.

فروشگاه اینترنتی ایشومر یکی از فروشگاه های قدیمی در زمینه فروش اکسسوری پوشاک آقایان محصولات آرایشی بهداشتی و غیره می باشد و امکان خرید کاندوم از ایشومر نیز به تازگی به گزینه های در دسترس مشتریان عزیز افزوده شده است.

این فروشگاه به تازگی اقدام به افزودن محصول جنسی و ضروری کاندوم به محصولات خود نموده است و خرید کاندوم از ایشومر یکی از راه های ساده و معتبر برای دسترسی به این محصول جنسی می باشد.

در این فروشگاه محصول کاندوم در برندهای مختلف و با تنوع محصول در انواع خاردار تاخیری فضایی بزرگ کننده حلقوی میوه ای و شارژی عرضه می شود.

همچنین در حال حاضر محصولات برندهای معتبر کاپوت بونیتو ایکس دریم کدکس فارکس ریلکس لمورکس راف رایدر کرونت و جولیا عرضه می شود.

برندهای ذکر شده از معتبرترین برندهای تولید کاندوم در ایران می باشند و البته به زودی محضواتی از برندهای دیگر نیز در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

با خرید کاندوم از ایشومر تجربه جدیدی در خرید اینترنتی داشته باشید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o89Y
مطلب قبلی
کاندوم بونیتو
مطلب بعدی
کاندوم راف رایدر
نظرتان را بنویسید