مشاوره سئو با نردبان

مشاوره سئو با نردبان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

من سلمان محمدی مدیر گروه دیجیتال نردبان هستم. فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در رشته مهندسی برق هستم و سالهاست که با علاقه‌ی فراوان به پژوهش و فعالیت در حوزه سئو و بازاریابی موتورهای جستجو می‌پردازم. باعث افتخار است که تجربه‌ی 6 ساله‌‌ام در زمینه سئو را با شما به اشتراک بگذارم. به این امید که کسب و کار شما از همه‌ی ابزارهای ممکن برای پیشرفت در فضای وب بهره‌مند شود.
تمامی پروژه‌های مشاوره سئو زیر نظر من انجام خواهد شد. سابقه‌ی من طیف وسیعی از پروژه‌ها از سئوی فروشگاهی، سئو اینترنشنال گرفته تا سئوی کسب و کارهای کوچک، سئوی توریسم و گردشگری تا وب‌سایت‌های B2B را شامل می‌شود.
طراحی و پیاده‌سازی استراتژی‌ تولید محتوا و رفع مشکلات سئو تکنیکال در کنار بهبود تجربه کاربری و استراتژی شبکه‌های اجتماعی راهکارهای مورد علاقه من برای بهبود سئو سایت است. تسلط همه جانبه بر این راهکارهاست که رتبه‌های برتر گوگل و در نتیجه افزایش بازدید را برای یک وبسایت ممکن می‌سازد.
بی شک موفقیت در سئو نیازمند همکاری و ارتباط موثر با تیم‌های تولید محتوا و برنامه‌نویسی است. یک مشاور سئو خوب می‌داند موفقیت پروژه تنها به او وابسته نیست. از این رو تلاش من برقراری ارتباط موثر با افراد مختلف دخیل در یک کسب و کار اینترنتی است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2jrj
نظرتان را بنویسید