دوربین بدون آینه نیکون یا سونی

دوربین بدون آینه نیکون یا سونی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نمایندگی نیکون

بهترین دوربین های نیکون در سال 2022

دوربین نیکون از دیرباز جزء پرفروش ترین دوربین های عکاسی در جهان بوده است و اکثر عکاسان حرفه ای طرفدار دوآتیشه این برند هستند و به گونه ای روی این برند تعصب خاصی دارند. نیکون یک شرکت ژاپنی می باشد که در ابتدا برای شرکت کانن به تولید لنز می پرداخت ولی بعد از گذشت 30 سال شروع به تولید دوربین عکاسی با برند خود کرد.

نمایندگی نیکون در ایران نزدیک به دو دهه می باشد که شروع بکار کرده است و تمامی دوربین های شرکت نیکون را با گارانتی 24 ماهه عرضه می کند.

بهترین دوربین‌های نیکون اولین لذت عکاسی حرفه ای را به افراد مبتدی بی‌شماری داده‌است و همچنین در میان علاقه‌مندان و حرفه‌ای‌ها نیز بسیار محبوب هستند. هنگامی که برند دوربینی را که دوست دارید تهیه می کنید، طبیعی است که با ارتقای دوربین خودبه جاه طلبی هایتان دست پیدا کنید.

شرکت نیکون دوربین های خود را در سه دسته تولید می کند، دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون آینه نیکون Z و دوربین های سوپرزوم coolpix و در حالی که دوربین‌های بدون آینه توسط اکثر افراد به عنوان آینده در نظر گرفته می‌شوند، طراحی DSLR هنوز هم چیزهای زیادی برای آن وجود دارد، به‌ویژه برای مبتدیانی که بیشترین ویژگی‌ها را می‌خواهند. کمترین پول و علاقه مندانی که خواهان طراحی مقاوم و انتخاب لنز بزرگ هستند.

5 دوربین برتر شرکت نیکون

در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 دوربین برتر شرکت نیکون در سال 2022 بپردازیم:

1.دوربین نیکون d3500

مشخصات:

۲۴ مگاپیکسل

اندازه حسگر APS-C

حساسیت 25600-100 ISO

11 نقطه فوکوس

سرعت عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه

فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه

اندازه مانیتور 3 اینچ

ارتباط بلوتوث SnapBridge

  • اگر تصمیم به یادگیری عکاسی دارید و تصمیم می گیرید که چه نوع دوربینی برای شما مناسب تر است، باید دوربینی را انتخاب کنید که به اندازه کافی ساده باشد و آنقدر مقرون به صرفه باشد که بتوانید بعداً نظر خود را تغییر دهید و چیزی متفاوت نیاز دارید، آن را عوض کنید. D3500 مدل پایه در محدوده دوربین های DSLR نیکون است، اما دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی به خوبی دوربین ها با دو برابر قیمت است و سرعت عکاسی پیاپی 5 فریم بر ثانیه بسیار خوبی را برای دوربین استارت ارائه می دهد. حالت راهنما به مبتدیان کمک می کند تا شروع کنند و اصول اولیه را درک کنند، اما D3500 دارای تمام کنترل های دستی است که برای یادگیری در مورد عکاسی با ارتقای مهارت های خود نیاز دارید.
  • 2.دوربین نیکون Z50
  • مشخصات:

21 مگاپیکسل

اندازه حسگر APS-C

حساسیت 51200-100 ISO

سرعت عکاسی پیاپی 11 فریم در ثانیه

فیلمبرداری 4k

اندازه مانیتور 3.2 اینچ

ورودی میکروفن و خروجی هدفون

مدتی طول کشید تا نیکون با یک دوربین بدون آینه فول فریم سطح پایه کاملاً مستحکم ظاهر شود. دوربین نیکون Z50 شکل ظاهری خود را از  برادرهای گران‌تر خود، Z6 و Z7 به ارث برده است.، اما برخی از امکانات اضافه دوربین را برای استفاده حالت مبتدی ایجاد می‌کند. Z50 تصاویر با ظاهری خارق‌العاده تولید می‌کند و داشتن سنسور فول فریم با پایه Z پیچیده ترکیبی سخت برای این دوربین است. مانند: فاقد حسگر نوردهی پشتی Z6، و برش 1.7 برابری در ویدیوی 4K خود، اما این فداکاری ها چیزی است که به Z50 کمک می کند: قیمت آن وسوسه انگیز است. این دوربین در کتاب ما ارزش بسیار بهتری را نسبت به رقبای خود مانند Canon EOS RP و Sony Alpha A7 II نشان می‌دهد و قیمت آن همچنان در حال کاهش است، به این معنی که ارزش آن را نسبت به جایگزین‌های APS-C مانند Z50 و Z fc دارد.

3.دوربین Z6 mark ll

اندازه حسگر full frame

حساسیت 51200-100 ISO

قابل گسترش تا 204800-50

273 نقطه فوکوس

اندازه مانیتور 3.2 اینچ

ارتباط  WiFi داخلی

نیکون Z6 II یک به‌روزرسانی سبک از Z6 اصلی است، با یک اسلات کارت حافظه دوم و پردازنده سریع‌تر که عکس‌برداری پشت سر هم را به همراه دارد، اکنون تا 14 فریم در ثانیه، و توانایی ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه. این یک دوربین همه کاره فوق العاده با قیمت بسیار خوب است، و کیفیت ساخت، طراحی و هندلینگ این دوربین عالی است – و همچنین تثبیت کننده درون بدنه آن. حسگر 24 مگاپیکسلی تنها یک قدم کوچکتر از مدل‌های بدون آینه 20.9 مگاپیکسلی APS-C نیکون به نظر می‌رسد، اما در ترکیب با فضای بسیار بزرگتر حسگر فول فریم، جهشی بزرگ در کیفیت تصویر، به خصوص در نور کم، ارائه می‌کند. اگر اهل وبلاگ‌نویسی و فیلم‌سازی هستید، نه فقط عکس‌های عکاسی، این نیکون است.

4.دوربین نیکون D780

  • مشخصات:

24.5مگاپیکسل

اندازه حسگر Full Frame

 حساسیت 100-51200 ISO

51 نقطه فوکوس

سرعت عکاسی پیاپی 7 فریم با شاتر مکانیکی و 12 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیک

فیلمبرداری 4K

اندازه مانیتور 3.2 اینچ متحرک

ارتباط WiFi

دوربین Nikon D780 از فوکوس خودکار تشخیص فاز روی سنسور نیکون Z6 استفاده می‌کند و در نتیجه یک DSLR با سرعت فوکوس خودکار با نمای زنده مانند دوربین‌های بدون آینه ایجاد می‌کند . اساساً، دوربین D780 مانند یک نسخه مدرن و سوپرشارژ از دوربین DSLR فول فریم D750 نیکون است. D780 نه تنها دارای فوکوس خودکار با نمای زنده پیشرفته است - بلکه دارای صفحه نمایش لمسی کج با وضوح بالا، ویدیوی 4K UHD، دو اسلات کارت حافظه سازگار با UHS-II و سرعت عکسبرداری پیوسته تا 12 فریم در ثانیه در حالت نمایش زنده است. آن را با طراحی جامد و دستگیره راحت آن ترکیب کنید و دوربینی دارید که یک کلاسیک فوری است.

5.دوربین نیکون D7500

مشخصات:

حسگر ۲۱ مگاپیکسلی CMOS قطع APS-C
 

پردازشگر Expeed 5 با قابلیت عکاسی پیاپی ۸ فریم بر ثانیه
 

لنز ۱۴۰-۱۸ میلی متر با محدوده دیافراگم ۵.۶-۳.۵

نمایشگر لمسی ۳.۲ اینچی نوع TFT-LCD (قابل حرکت به صورت عمودی)

دارای ۵۱ نقطه فوکوس

قابلیت عکاسی با فرمت Raw

حساسیت (ISO) از ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ و قابل ارتقاء از ۵۰ تا ۱۶۴۰۰۰۰
 

محدوده سرعت شاتر ۳۰ تا ۱/۸۰۰۰ ثانیه

کاربران دوربین های نیکون که آماده هستند از مدل مبتدی مانند D3500 یک گام بالاتر بردارند، باید به نیکون D7500 روی بیاورند. این یک دوربین بزرگتر و مقاوم تر است که عکاسی پیاپی 8 فریم در ثانیه، سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای نیکون و توانایی فیلمبرداری 4K را ارائه می دهد. این دوربین به جای طراحی کاملاً مفصلی در Nikon D5600، صفحه‌نمایش کج‌دار پشتی دارد، بنابراین عکس‌های عمودی پیچیده‌تر هستند – اما برای فیلم‌برداری و عکس‌برداری افقی مناسب است. سنسور D7500 نسبت به D5600 دارای وضوح کمتری است (20 مگاپیکسل در مقابل 24 مگاپیکسل) اما طراحی جدیدتری است که از D500 حرفه ای گرفته شده است که در ازای کیفیت تصویر بهتر در تنظیمات ISO بالا و گرفتن سریع تر تصویر همه جانبه، چند مگاپیکسل را قربانی می کند.

مجموعه ی ایران نیکون نماینده رسمی محصولات نیکون در ایران می باشد و به عرضه دوربین های نیکون با گارنتی 24 ماهه شرکتی می نماید و شما کاربران محترم می توانید هم بصورت حضوری با مراجعه به فروشگاه نمایندگی در برج سهیل و هم بصورت آنلاین از سایت نمایندگی نیکون خرید خود را انجام دهید و همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید آن را بصورت رایگان دریافت نمایید.


 

 

لینک مرجع http://iran-nikon.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8pJL
نظرتان را بنویسید