خرید آفتابگیر تبلیغاتی

خرید آفتابگیر تبلیغاتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سارا نجفی

شاید شما از خود بپرسید که چگونه میشود با هدیه دادن یک لیوان‌تبلیغاتی در یاد و خاطرها بمانیم باید به شما بگوییم که اینکار باعث میشود نام تجاری شما در حافظه بلند مدت افراد بماند. هر فردی که چندین بار از نوشیدنی های سرد و گرم استفاده میکند نیاز به یک لیوان دارد. اگر آن لیوان هدیه ای از جانب شما باشد. در صورت هر بار استفاده به یاد شما می افتد و این کار باعث میشود که نام تجاری شما در یادشان بماند. لیوان های تبلیغاتی به دلیل استفاده زیاد جزو پرفروش ترین محصولات بین هدایایی تبلیغاتی می باشند و دلیل استفاده از این نوع لیوان های تبلیغاتی قیمت مقرون به صرفه آن است. لیوان های تبلیغاتی به دلیل استفاده از چاپ سابلیمیشن که جزوه یکی از با کیفیت ترین چاپ ها میباشد که با قیمت مناسب میتوان چاپ بر روی لیوان را انجام داد. که خود این موضوع باعث میشود لیوان های تبلیغاتی جزو محبوبترین هدایای تبلیغاتی به حساب بیاید.

 

 

لیوان های تبلیغاتی میتوانند یکی از قویترین هدیه های تبلیغاتی جهت بازاریابی و یا رشد یک کسب و کار باشند. بدون شک چاپ یک لیوان‌تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی کاربردی برای انواع مشاغل و کسب و کار ها میباشد. از این لیوان ها میتوانید به عنوان یک هدیه به کارمندها، مشتریان یا تامین کننده های خود استفاده کنید یا اگر رستوران یا کافه دارید میتوانید به عنوان لیوان های پذیرایی استفاده کنید.

1-جنس آفتابگیر ماشین : مهمترین پارامتر در کیفیت آفتابگیر ، پارچه بکار رفته شده است – آفتابگیرهای مجریان همگی از جنس ترک بوده با خلوص 95 %

 

اوراق که در برگیرنده عنوان و مهم ترین تیترهای (اسم شرکت، مدیر مسئول) اوراق است ، از مهم ترین اجزا محسوب می شود. معمولا برای طراحی اوراق اداری و صفحه آرایی این صفحه بیشترین تلاش صورت می گیرد. داشتن عناوین درشت و مهم و اطلاعات با اهمیت و تصاویر خاص از ویژگی های سربرگ است.

طراحی ست و اوراق اداری با ایده های جدید و رعایت اصول طراحی و چاپ می تواند خود یک ابزار تبلیغاتی موثر با کمترین هزینه نسبت به سایر ابزار های تبلیغاتی با ماندگاری بالا باشد.

نظرتان را بنویسید