ترموستات داکت اسپلیت گرین green

ترموستات داکت اسپلیت گرین green
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
wyky

ترموستات داکت اسپلیت گرین green در مدل های مختلف (دیجیتال یا آنالوگ )برای کنترل دمای محیط و کنترل دمای کانال هوا ، مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیند کنترل توسط ترموستات و از طریق فرمان به فن یا شیر فن کویل،شیر برقی، داکت اسپلیت، پکیج، شیر موتوری، چیلر و …صورت می پذیرد ( البته در انواع ترموستات اتاقی این امر تنها با کنترل سرعت فن است).

ترموستات داکت گرین green كنترل كننده الكتريكي خودكار است که براي تنظيم دما در فضای بسته به کار گرفته می شود. غالبا ترموستات را به دستگاه هاي تولید گرما یا سرما متصل مي كنند تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دماي تنظيم شده ی دلخواه  تثبیت نماید. هنگامي كه دما به نقطه تنظيم شده برسد، ترموستات مدار برقي سیستم را قطع کرده و وقتي دما 3 الي 5 درجه از نقطه تنظيم شده فاصله بگیرد، دوباره مدار دستگاه را وصل مي كند و دستگاه روشن مي‌شود.

تعویض یا تعمیر ترموستات داکت اسپیلت گرین green

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد که این قطعه با ارزش داکت شما به دلایل مختلفی خراب شده باشد و دیگر نتوانید با این دستگاه دمای اتاق را تنظیم کنید. و به دنبال یک تعمیرکار جهت تعمیر ترموستات خود بگردید لازم به ذکر است که احتمال تعمیرات ترموستات بسیار پایین است که معمولا و نیاز به تعویض دارد.

حال اگر به هر دلیلی ترموستات گرین شما هم خراب شده است و به دنبال مرکز تخصصی جهت تعویض ترموستات داکت می گردید می توانید با آرامش خاطر کار را به ما بسپارید تا تعمیرکار داکت اسپلیت گرین green  ما با تخصص و تبحر خود در این زمینه ابتدا به تعمیر ترموستات می پردازند و در صورت نبودن امکان تعمیر به تعویض ترموستات داکت شما بپردازند و لذت یک باد خنک را به شما هدیه دهند.


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/26yM
نظرتان را بنویسید