نسیم نجفی اقدم کیست و چرا به ساختمان یوتوب حمله کرد؟

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سحر نظری
به گفته پلیس آمریکا زنی 39 ساله به نام نسیم نجفی اقدم مظنون تیراندازی روز سه‌شنبه در مقر یوتیوب در شهر سن برونوی ایالت کالیفرنیا بوده و در نهایت در همان محل تیراندازی کشته شده است.

گفته شده است که او با یک اسلحه کالیبر 9 میلیمتری در این ساختمان اقدام به تیراندازی کرده و چهار نفر را زخمی کرده است و درنهایت نیز با شلیک گلوله به خود، به زندگیش پایان داده است.

بر این اساس او مشخصا به سمت یک مرد 36 ساله و همچنین دو زن 32 و 37 ساله تیراندازی کرده است.

پلیس با رد تروریستی بودن این حادثه اعلام کرد که به نظر می‌رسد این تیراندازی در پی یک اختلاف داخلی روی داده و خانم اقدم دست‌کم یکی از قربانیان این حادثه را می‌شناخته است.



نسیم نجفی اقدم در سن دیه گو زندگی می‌کرد و در شبکه یوتیوب دارای صفحه شخصی در وب سایت یوتوب بود.


نسیم نجفی اقدم گیاهخوار بوده و به عنوان مدافع حقوق حیوانات فعالیت داشته، در ژانویه سال 2017 میلادی ویدئویی را منتشر و در آن ادعا کرد که یوتیوب در قبال محتویات صفحۀ او دست به «تبعیض و فیلتر» زده است.

اقدم علاوه بر یوتیوب، دارای صفحه‌های مختلفی در دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز بود. او در این صفحه‌ها ادعا کرده بود که در ماههای اخیر شاهد کم شدن شمار بازدیدکنندگان ویدئوهایش در صفحه یوتیوب بوده است. او اعلام کرد که یوتیوب ویدئوهایش را سانسور می‌کرده و در قبال انتشار این ویدئوها پولی هم به او پرداخت نمی‌کرده است.

او همچنین در فوریه سال 2017 میلادی در یک پست فیسبوکی اعلام کرد که «در یوتیوب فرصت برابر برای رشد وجود ندارد».

مقر یوتیوب در حدود 20 کیلومتری پردیس گوگل قرار دارد و دست‌کم 1100 نفر در آنجا مشغول به کار هستند.

نسیم اقدم در رشته «زیبایی اندام» هم فعالیت داشت. او حضوری چشم‌گیر در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی داشت.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0g3X
نظرتان را بنویسید