مکانیک سیار در محل با امداد خودرو هدف

مکانیک سیار در محل با امداد خودرو هدف
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد علی پور

با توجه به هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات خودرو، بهترین اقدام برای نگهداری از خودرو انجام سرویس‌های دوره‌ای است. سرویس دوره ای خودرو نقش بسیار مهمی در سالم ماندن خودرو ایفا می‌کند، به نحوی که اگر سرویس خودرو انجام نشود، امکان خرابی شدن و آسیب دیدگی قطعات اصلی و مهم خودرو از همیشه بیشتر می‌شود. دقت کنید که تعمیر خودرو با توجه به میزان آسیب دیدگی، از مبلغ سرویس های دوره ای هزینه‌ی بیشتری را برایتان به دنبال خواهد داشت.

سرویس خودرو دوره‌ای، شامل مواردی چون عیب‌یابی، تعویض روغن، لنت بازدید های فصلی، بازدید قبل از سفر و… می‌شود. همچنین در صورتی که خودروی خارجی دارید، زمان و تاریخ سرویس دوره‌ای برای شما در دفترچه راهنمای خودرو مشخص می‌شود اما زمان دقیق مشاوره، سرویس و تعمیر خودرو به عوامل متعددی چون مدل خودرو، سال تولید و نحوه برخورد با خودرو و شرایط رانندگی وابسته است.

• تأمین قطعات مورد نیاز خودرو

یکی دیگر از خدماتی که می‌توانید از مکانیک سیار تهران امداد خودرو هدف دریافت کنید، تهیه قطعات یدکی خودروها است. پس هر زمان که نیاز به قطعات و لوازم یدکی باکیفیت و قیمت مناسب داشتید، با ما تماس بگیرید. هر مدل خودرویی که دارید چه از شرکتهای ایرانی و چه خارجی همچون پراید، انواع پژوها، سمند، هیوندا، تویوتا و … همگی قابل تعمیر هستند. متخصصان ما در امداد خودرو هدف این قطعات را به صورت اصل و مرغوب برای شما تهیه و جایگزین می‌کنند.

• تعمیر تسمه تایم در محل 

یکی از بخش‌های حیاتی و مهم خودروها، تسمه تایم است که نقش بسیار مهمی در حرکت و عملکرد خودرو ایفا می‌کند. در صورت عدم تعویض به موقع تسمه تایم پس از طی چند هزار کیلومتر، امکان آن می‌رود که این تسمه پاره شود و خسارات جبران‌ناپذیری را به وجود آورد. یکی از راه‌های تعویض این تسمه آن هم با قیمتی مناسب، در زمانی کوتاه و بدون اتلاف وقت، استفاده از خدمات مکانیک سیار امداد خودرو هدف است. در محل و بدون رفتن به تعمیرگاه و صرف هزینه‌های بالا و در کمترین زمان تسمه تایم خودروی خود را تعویض کنید.

• تعویض روغن خودرو

اگر عملکرد قطعات مختلف خودرو برایتان اهمیت زیادی دارد، کافیست تا به روغن خودرو توجه زیادی داشته باشید. یکی از ارکان مهم یک خودرو روغن‌ آن به شمار می رود و مرغوب یا نامرغوب بودن آن به صورت مستقیم بر عملکرد قطعات مختلف خودرو تاثیرگذار است. به همین دلیل باید به طور دوره ای به بررسی روغن خودرو پرداخته و سلامت فیلتر روغن را نیز مورد توجه قرار دهید تا به دیگر قطعات مهم آسیب جدی وارد نشود.

یکی دیگر از خدمات مکانیک سیار امداد خودرو هدف تعویض روغن خودرو در محل است که با توجه به نوع خودروی شما با روغن متناسب انجام می گیرد. در کنار روغن موتور اجزای دیگری نیز همچون رادیاتور، بلبرینگ‌ها، فیلتر هوا، لنت ترمز ها و … نیز باید به طور دوره‌ای تعویض شوند که این کارها اغلب در تعمیرگاه ها و گاراژهای مخصوص انجام می گیرد.

لینک مرجع https://emdadkhodrohadaf.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gB29
نظرتان را بنویسید