هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 شده اند می توانند انتخاب رشته خود را به صورت رایگان در سایت سازمان سنجش انجام دهند . لینک خرید کارت اعتباری فعال شده در این بازه زمانی مختص به داوطلبانی است که علاقمند به انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی بوده ولی در زمان ثبت نام هزینه آن را پرداخت نکرده اند .





داوطلبان کنکور سراسری 99 که در جلسه آزمون شرکت داشتند و بر اساس اطلاعات کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند . 

از این رو داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 می باشند می توانند در زمان انتخاب رشته ، از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام کنند . لازم به ذکر است که انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت اینترنتی بوده و سازمان سنجش هیچ هزینه ای بابت انتخاب رشته کنکور سراسری دریافت نمی کند در واقع انتخاب رشته کاملا رایگان است .

آن دسته از علاقمندان به انتخاب رشته محل های دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی که در زمان ثبت نام کنکور 99 ، کارت علاقه مندی به انتخاب رشته این دانشگاه ها را خریداری نکرده اند ، می توانند در زمان انتخاب رشته کارت علاقمندی را خریداری نمایند . در ادامه هزینه خرید کارت اعتباری دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی 99 شرح داده شده است .



راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی کنکور 99
انتخاب رشته کنکور سراسری برای تمامی دوره ها ( روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، پردیس خودگردان ؛ دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور) برای تمامی داوطلبان در سایت سازمان سنجش به صورت رایگان است اما داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارت اعتباری علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را خریداری نکرده اند به منظور انتخاب این رشته محل ها می بایست در زمان انتخاب رشته ، با پرداخت هزینه ، کارت اعتباری علاقه مندی را خریداری نمایند .

مبلغ این کارت در سال گذشته 220,000 ریال بود که ممکن است در سال جاری با تغییراتی همراه باشد . در نظر داشته باشید لینک خرید کارت علاقه مندی دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی در زمان انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود .



به محض فعال شدن لینک انتخاب رشته کنکور 99 ، راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در این بخش قرار می گیرد و مقاله به روز رسانی می شود .



بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به این صورت است که متقاضیان می بایست در ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل اقدام نمایند .










 اگر در هر مرحله از انتخاب رشته کنکور 99 به مشکل برخوردید می توانید با کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد












سوالات متداول


1- هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری به چه میزان است ؟
مطابق متن مقاله انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای انجام می شود .




2- امکان خرید کارت علاقمندی به انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد  ؟
مطابق متن مقاله داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارت اعتباری دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی را خریداری نکرده اند در زمان انتخاب رشته می توانند نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته این دو دانشگاه اقدام کنند .




3- انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 نیز به صورت رایگان انجام می شود ؟
روند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به صورت مجزا انجام می شود که در این مقاله لینک دسترسی به راهنمای انتخاب رشته این دانشگاه قرار داده شده است .

منبع : هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k1RJ
نظرتان را بنویسید