کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان شرکت در آزمون عملی کنکور هنر 99 می بایست در موعد مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اقدام نمایند . با توجه به زمان برگزاری آزمون عملی هنر در بازه زمانی 17 شهریور لغایت دهه اول مهر ماه ، کارت ورود به جلسه داوطلبان برای برخی رشته ها چند روز قبل و برای برخی دیگر 24 ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود .




داوطلبان کنکور سراسری هنر برای پذیرفته شدن در برخی رشته های این گروه آزمایشی ، علاوه بر شرکت در آزمون کتبی ، موظف به شرکت در آزمون عملی و کسب نمره قابل قبول در آن هستند . متقاضیان برای شرکت در این آزمون عملی نیازمند به دریافت کارت ورود به جلسه بوده که این کارت برای برخی رشته ها چند روز قبل از برگزاری آزمون و برای برخی دیگر روز قبل از آزمون روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت .

داشتن کارت ورود به جلسه ، در آزمون عملی برای داوطلبان الزامی بوده و به منزله کارت شناسایی داوطلب است . از این رو اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است . در ادامه جزئیاتی پیرامون زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99  ارائه شده است .



زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99
به طور معمول چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، کارت خود را مشاهده و در صورت نداشتن هیچ مغایرتی با اطلاعات ثبت نامی ، نسبت به دریافت و پرینت آن اقدام کنند .

 کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر برای برخی رشته ها مانند ادبیات نمایشی ، بازیگری ، طراحی صحنه و نمایش عروسکی ، 24 ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون و از تاریخ 17 شهریور 99 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود .

 كارت شركت در آزمون عملی رشته‌ های‌ تحصيلی نقاشی ، ارتباط تصويری ‌و آموزش ارتباط تصويری ، كاردانی هنرهای تجسمی ، طراحی پارچه ، طراحی لباس ، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری کنکور هنر 99 ، در روز های چهارشنبه ، پنج شنبه 2 و 3 مهر ماه 99 ، قابل پرينت می ‌باشد . 

 كارت شركت در آزمون عملی رشته‌ های‌ تحصيلی آهنگسازی ، موسيقی ايرانی ، موسيقی جهانی ، مجسمه‌ سازی و عكاسی کنکور هنر 99 ، 24 ساعت قبل از برگزاری هر آزمون در بازه زمانی 20 لغایت 28 شهریور 99 با توجه به آزمون روز بعد منتشر می شود .

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر






نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99
کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99 تنها برای داوطلبانی صادر می شود که نسبت به اعلام علاقمندی و پرداخت هزینه در موعد مقرر اقدام کرده اند . کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد . که در ادامه مراحل و راهنمای تصویری دریافت این کارت ارائه شده است .



 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99

 مراجعه به سایت سارمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست

 انتخاب آزمون های عملی آزمون سراسری سال 1399 ( لینک سامانه کارت )

بیشتر بخوانید: ظرفیت پذیرش کنکور سراسری هنر

 راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99 

 متقاضیان پس از وارد شدن به سایت سازمان سنجش به دو روش می توانند وارد لینک دریافت کارت ورود به جلسه ازمون عملی هنر شوند .

روش اول : از طریق منوی سمت راست بخش سراسری

روش دوم : از طریق صفحه اصلی سازمان سنجش بخش سراسری انتخاب آزمون های عملی آزمون سراسری سال 1399 ( لینک سامانه کارت )









 چناچه روش اول را انتخاب کردید و از منوی سمت راست وارد شدید باید بر روی گزینه آزمون های عملی آزمون سراسری سال 1399 ( لینک سامانه کارت ) کلیک کنید و بر روی کارت ورود به جلسه مورد نظر کلیک کنید .







 در صفحه باز شده داوطلبان با سه روش می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .







 در ادامه این قسمت نحوه ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر از هر سه روش شرح داده شده است :

 روش اول : جستجو بر اساس مشخصات کارت اعتباری

در این روش داوطلب با داشتن شماره پرونده ، سریال ثبت نام ، شماره شناسنامه و وارد کردن کد امنیتی درون کادر می تواند کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت نماید .







 روش دوم : جستجو بر اساس مشخصات فردی

در این روش داوطلب با داشتن شماره پرونده ، نام خانوادگی ، نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه و وارد کردن کد امنیتی درون کادر می تواند کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت نماید .







 روش سوم : مخصوص داوطلبانی که دارای کد نقص پرداخت می باشند

این قسمت مخصوص داوطلبانی است که دارای کد نقص پرداخت می باشند . 







برای دریافت کارت شركت درآزمون عملی رشته طراحی صحنه در آزمون سراسری 99 کلیک کنید .

برای دریافت کارت شركت درآزمون عملی رشته بازيگری - کارگردانی در آزمون سراسری 99 کلیک کنید

برای دریافت کارت شركت درآزمون عملی رشته آهنگ سازی در آزمون سراسری 99 لیک کنید .

برای دریافت کارت شركت درآزمون عملی رشته ادبيات نمايشی در آزمون سراسری 99 کلیک کنید .



 چنانچه به اطلاعات ثبت نامی خود برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 99 ، دسترسی ندارید می توانید با مطالعه مقاله زیر ، اطلاعات خود را بازیاابی نمایید .

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری










آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 99
سازمان سنجش به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر و یا به منظور یاری با داوطلبانی که به هر دلیل در زمان مقرر موفق به اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های متمرکز با شرایط خاص هنر نشده اند ، باجه های رفع نقص را پیش بینی کرده است . 

به این منظور متقاضیان می توانند در صورت بروز مشکل در خصوص دریافت کارت یا اعلام علاقمندی با همراه داشتن رسيد پرداخت هزينه ، دو قطعه عكس و كارت شناسايی معتبر مطابق برنامه زمانبندی سازمان سنجش به کارشناسان این سازمان در باجه های رفع نقص که آدرس آن ها در ادامه ارائه شده است مراجعه کنند .




 زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون عملی رشته‌ های‌ تحصيلی نقاشی ، ارتباط تصويری ، هنرهای تجسمی ، طراحی پارچه ، طراحی لباس ، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری کنکور هنر 99 


 متقاضیان رشته های ادبیات نمایشی ، بازیگری ، طراحی صحنه  و نمایش عروسکی نیز  24 ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون می توانند به  باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر مراجعه کنند .


 متقاضیان رشته های نقاشی ، ارتباط تصويری ‌و آموزش ارتباط تصويری ، كاردانی هنرهای تجسمی ، طراحی پارچه ، طراحی لباس ، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری کنکور هنر 99 می توانند در یکی از روز های چهارشنبه‌ و پنج شنبه مورخ 2 و 3 مهر ماه 99 از ساعت 8:00 صبح الی 12:00 ظهر و از ساعت  14:00­ الی 18:00 بعدازظهر به نماينده رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنند .


 آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون عملی رشته‌ های‌ تحصيلی نقاشی ، ارتباط تصويری ، هنرهای تجسمی ، طراحی پارچه ، طراحی لباس ، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری کنکور هنر 99 :



آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون عملی کنکور هنر 99  
شهر آزمون استان محل اقامت متقاضیان دانشگاه محل رفع نقص آدرس محل رفع نقص كارت آزمون
تهران تهران - سمنان - قم دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: میدان فردوسی ، به سمت انقلاب ، كوچه شاهرود ، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
البرز البرز – زنجان - قزوین دانشگاه خوارزمی كرج: خیابان شهید بهشتی (حصارك)، میدان دانشگاه
تبریز آذربایجان ‌شرقی - اردبیل دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز: میدان­ جهاد (نصف ­راه) خیابان ورزش
ارومیه آذربایجان ‌غربی دانشگاه ارومیه ارومیه : خیابان شهید بهشتی، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اصفهان اصفهان - چهارمحال و بختیاری دانشگاه اصفهان اصفهان : میدان آزادی (دروازه شیراز) ، بلوار دانشگاه ، درب شمالی دانشگاه اصفهان ، ساختمان آموزش دانشگاه ، دفتر ستاد آزمونهای دانشگاه اصفهان
شیراز بوشهر - فارس - كهگیلویه و بویراحمد مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز شیراز : خیابان ساحلی غربی ، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
اهواز خوزستان مجتمع ­آموزش عالی­ جهاد دانشگاهی خوزستان اهواز : جاده گلستان،انتهای­ بلوارپردیس ،مجتمع ­آموزش عالی­جهاد دانشگاهی ‌خوزستان
مشهد خراسان شمالی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خیام مشهد مشهد : بزرگراه امام علی (ع) ،بلوار شهید رفیعی، رفیعی 17
بیرجند خراسان جنوبی دانشگاه بیرجند بیرجند:انتهای بلوار دانشگاه ، دانشگاه بیرجند، سازمان مرکزی
زاهدان سیستان و بلوچستان دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان : خیابان دانشگاه، ورودی زیبا شهر، سازمان مرکزی دانشگاه،دفتر معاونت آموزشی دانشگاه
كرمان كرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان كرمان : بلوار جمهوری اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان
رشت گیلان دانشگاه گیلان رشت : پردیس­ دانشگاه ­گیلان واقع در بلوار حافظ ، خیابان­ ملت ، روبروی پارك‌شهر
بابلسر مازندران - گلستان دانشگاه مازندران-بابلسر بابلسر : خیابان پاسداران ، سازمان مركزی دانشگاه مازندران
کرمانشاه کرمانشاه- لرستان- ایلام دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه : طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی ، سازمان مركزی دانشگاه، اداره‌آموزش
بندرعباس هرمزگان دانشگاه هرمزگان بندرعباس:آزادشهر، بلوار افروزشهابی پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت
همدان همدان- کردستان- مرکزی دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان:مهدیه ، روبروی پارک مردم ، دانشگاه بوعلی سینا،سازمان مرکزی
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه، چهارراه پژوهش، بلوار دانشگاه، دانشگاه یزد، ورودی دانش


حتما بخوانید: جزئیات آزمون عملی کنکور سراسری هنر








پس از برگزاری آزمون عملی کنکور هنر داوطلبان می بایست اطلاعیه های مربوط به اعلام نتایج کنکور سراسری را دنبال کرده و در زمان تعیین شده نتایج عملکرد خود را مشاهده نمایند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از آخرین رویداد های کنکور سراسری هنر می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا شوید . 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج کنکور سراسری

در صورتی که در هر یک از مراحل آزمون دچار ابهام یا سوالی شدید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید که برای برقراری ارتباط با این کارشناسان می بایست از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید .




سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر به چه صورت قابل دریافت است ؟
این کارت به صورت اینترنتی منتشر می شود که البته در این مقاله راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ارائه شده است .




2- کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر در چه تاریخی منتشر می شود ؟
 کارت ورود به جلسه داوطلبان برای برخی رشته ها در روز های 2 و 3 مهر ماه و برای برخی دیگر 24 ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود که البته در این مقاله لینک دسترسی به زمان برگزاری آزمون ها ارائه شده است .




3- داوطلبانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه از سایت سازمان سنجش نمی شوند چه اقدامی را باید نام دهند ؟
این دست از داوطلبان باید به صورت حضوری به باجه های رفع نقص پیش بینی شده در تاریخ مشخص مراجعه کنند که البته در این مقاله زمان و آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر ارائه شده است .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wBrg
نظرتان را بنویسید