تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

 

بسیار پیش آمده است که برای معرفی یک محصول نیازمند ترفندهایی هستیم تا به واسطه آنها بتوانیم جذب مشتری کنیم. یعنی مسیری را طراحی نماییم تا مشتری با ما همراه شود.تیزر تبلیغاتی به عنوان یک آگهی و شروع کننده این معرفی می تواند موثر واقع شود. تیزر عموما در قالب یک تولید ویدئویی نمایش داده می شود و از طریق آن محتوا نه به طور کامل اما به نحوی که تا حدود زیادی اصل مطلب بیان گردد، انتقال داده می شود. به این واسطه می توان ذهن مشتری و یا مخاطب را درگیر نمود و او را به واکاوی و حل معما ترغیب نمود.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار موثر است و برای آن که بتوان بر تعداد مخاطبان افزود، می تواند بزرگترین راه حل باشد که البته نیاز است تا از بهترین روش این محصول را تولید نمود.

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی به اشکال مختلف تولید می شوند که از آن جمله می توان به تولیدات انیمیشنی، تبلیغات واقعی (رئال)، انیمیشن های واقعی، موشن گرافیک ها، تایپوگرافی، اینفوگرافی، اسلاید شو و  ویدیو شو اشاره نمود که هر کدام به نوبه خود نوعی از انواع تیزر هستند.

برای تولید انیمیشن می توان از نرم افزارهای مختلفی بهره برد. در نتیجه به این واسطه تیزرهای تبلیغاتی زیاد با محتوا و کیفیت متفاوت با استفاده از نرم افزارهای مختلف تولید می شوند. زمانی که کامپیوتر وارد دنیای تبلیغات شد، انیمیشن نیز به عنوان راه ارتباطی و تبلیغاتی به عرصه تیزرها وارد گردید. یکی از جنبه های مثبت انیمیشن ها برای تیزرهای تبلیغاتی آن است که محدود به سن نبوده و افراد متعددی با هر نوع سن و جنسی می توانند در این حوزه فعالیت نمایند.

در مقابل تیزر تبلیغاتی رئال در دنیای مستند و واقعیت قرار دارد که می توان به این سبب تیزرهای واقعی را طراحی نمود. این تیزرها که در درون خود تصاویر واقعی برای تبلیغات را در بر دارند، به عنوان بهترین و موثرترین راه برای نشان دادن برخی واقعیت های موجود در جامعه هستند.

انیمیشن های واقعی که با عنوان رئال انیمیشن شناخته می شوند از تلفیق تصاویر کارتونی و تصاویر واقعی ساخته می شوند. به طور مثال تبلیغات شیبابا که در تلویزیون پخش می شود از تصاویر انیمیشنی و افراد واقعی ساخته شده است.

برای اینکه سفارش تیزر تبلیغاتی بدهید باید ابتدا مشخص کنید که کدام نوع از تیزر را نیاز دارید. علاوه بر آن باید ویژگی های یک تیزر خوب را بدانید. در ادامه به معرفی ویژگی های یک تیزر خوب خواهیم پرداخت. با توجه به این که تیزرهای تبلیغاتی کاربردهای متنوع و متعددی دارند که به عنوان مثال برندسازی، استفاده در مجامع مهم و درآمدزایی بخشی از این کارکردها می باشد، لذا نیاز است تا از ویژگی های مهم تیزرهای تبلیغاتی نام ببریم. با ما همراه باشید.

ویژگی های یک تیزر خوب

مهمترین ویژگی که یک تیزر خوب باید داشته باشد، ایده خلاقانه است. به عنوان مثال اگر قرار باشد تا نوعی از نان های ماشینی را تبلیغ کنیم، بهتر است به جای معرفی مستقیم این نوع خاص از نان، فرآیند تولید نان ها را نمایش داده و در کنار آن، به معرفی محصول مد نظر بپردازیم. در کنار این موضوع گاهی لازم است تا تیزر را به صورتی انجام دهید که کنجکاوی را افزایش دهد. مثلا سوالی را مطرح کنید و بیننده را برای پاسخ آن منتظر بگذارید.

یکی از مواردی که تیزر تبلیغاتی را به عنوان یک محصول مناسب و خوب معرفی می کند، تمرکز داشتن بر انتظارات مخاطب است. یعنی در فرآیند ساخت تیزر تبلیغاتی، مهندسی معکوس انجام دهید. در بازار به دنبال این باشید که مخاطب چه می خواهد. اگر محوریت تیزر بر اساس خواست مخاطب باشد، همراهی آنها نیز افزایش می یابد.

 

زمانی که یک تیزر تبلیغاتی ساخته می شود، یکی از نتایج آن تعداد بازدیدها و علاوه بر آن تعداد رضایت ها می باشد. در نتیجه استفاده از فضای مجازی که امروزه پر بازدیدترین سایت ها را به خود اختصاص داده است، بهترین مکان برای تبلیغات است.

سفارش ساخت تیزر باید به صورتی باشد که چند رسانه ای تولید شود. این یک مزیت است. یعنی اتکا به یک مسیر برای تولید محصولات تبلیغاتی ممکن است نتیجه مورد نیاز را تامین نکند. در نتیجه تفکر چند بعدی و امکانات چند رسانه ای باعث می شود تا بهترین نتیجه رخ دهد.

چند شاخصه نیز باید در ساخت تیزر مد نظر قرار گیرد که دارای اهمیت است. از جمله این موارد زمان به کار رفته در تیزر است. زمانی که زمان تولید محصول به صورت حرفه ای مدیریت شود، می توان مخاطب را همراه ساخت. اگر زمان تیزر زیادتر از حد معمول باشد و یا از میزانی که مورد نیاز است، کمتر باشد، مطالب و اطلاعات باعث کسالت مخاطب خواهد شد یا به طور واضح و صریح انتقال نخواهد یافت. این بخش از ساخت تیزر تبلیغاتی دارای اهمیت بالایی است که نشان از یک درایت بالا در جذب مخاطب است. در نتیجه باید به زمان لازم برای ساخت تیزر به طور ویژه توجه داشت.
اهمیت سفارش ساخت تیزر

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی باعث می شود که در دنیای رقابتی امروز بهتر دیده شوید و بتوانید کسب و کارتان را به نحو احسن به بازار معرفی کنید. با سفارش تیزر های متفاوت و جذاب در ذهن ها باقی می مانید که این امر باعث فروش بیشتر، رونق کسب و کار و از جمله برندسازی محصولتان می شود.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید