نحوه ورود به سامانه کارآموزی

نحوه ورود به سامانه کارآموزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
در بسیاری از رشته های دانشگاهی، دانشجویان باید علاوه بر گذراندن دروس عمومی، تخصصی و پایه، برای تکمیل دوره های تحصیلی خود چند واحد کارآموزانی را نیز بگذرانند. این دانشجویان تحت نظر استاد راهنما، واحدهای مورد نظر برای گذراند دوره کارآموزی را انتخاب کرده و پس از اتمام آن، گزارشی را تهیه و ارائه می دهند. چنانچه این گزارش مورد تایید قرار گیرد، در پایان بایستی فرد، گواهی را که از طرف محل کارآموزی صادر شده است را به دانشگاه خود تحویل دهد.

در این میان، انتخاب واحدی که با رشته و شرایط فرد سنخیت داشته باشد، برای بسیاری از دانشجویان کار چندان راحتی نیست و همین مورد در گذشته حتی دردسر آفرین نیز بود. به همین دلیل، سایتی تحت عنوان سامانه ملی کارآموزان به آدرس اینرنتی karamouz.irost.ir راه اندازی شد تا روند انجام این مرحله از تحصیل نیز با سهولت و نظم بیشتری انجام گیرد.

در این سایت که با مدیریت دفتر مرکزی ارتباط با صنعت راه اندازی شد، ارتباط با صنایع و دانشگاه ها بسیار بیشتر شده و دانشجو می تواند از طریق ثبت نام سامانه ملی کارآموزی در یکی از شرکت ها، کارخانه ها و یا واحدهای صنعتی مورد تایید دانشگاه، دوره خود را طی نماید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lqL6
نظرتان را بنویسید