لوازم حیوانات خانگی را چگونه تهیه کنیم؟

لوازم حیوانات خانگی را چگونه تهیه کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پت شاپ در تهران مکانی است که دوستداران حیوانات خانگی میتوانند ، ملزومات حیوانات خود را از آنجا تهیه کنند .

علاقه مندی به حیوانات خانگی از قدیم الایام وجود داشته است ، در گذشته از حیوانات برای محافظت از مزرعه و گوسفندان استفاده میشد ، و نگهداری حیوانات به شکل امروزی مرسوم نبود.

در کشورهای غربی و اروپایی نگهداری حیوانات در خانه به خصوص پس از صنعتی شدن و رفاه ، متداول شد ، به خصوص از زمانی که میل به بچه دار شدن در آنها به شدت سقوط کرد ، بنابراین آنها حس توجه و محبت خود را به حیوانات خانگی خود مبذول داشتند و سعی کردند همه جور رفاه و آسایش را برای حیوانات خود به وجود آورند .

از آرایشگاه های مخصوص و لباسهای متناسب با فصل گرما و سرما و انواع غذاها و مکمل های دارویی گرفته تا تاسیس انواع درمانگاه ها و کلینیکهای تخصصی مراقبتی از حیوانات ، ایجاد شد .

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو
این اتفاق رفته رفته در کشورهای دیگر هم بروز کرد ، و انواع فروشگاههای تهیه وسایل حیوانات در ایران ، به خصوص در کلان شهرها و پایتخت ، شکل گرفت.

پت شاپ در تهران از دو کلمه پت و شاپ ترکیب شده است ، که pet یعنی حیوانات خانگی و shop یعنی فروشگاه ، که در یک جمله پت شاپ با ترجمه تحت اللفظی میشود فروشگاه حیوانات خانگی که در آن لوازم و ملزومات حیوانات خانگی به فروش میرسد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GL23
نظرتان را بنویسید