قلم قرآنی چیست ؟

قلم قرآنی چیست ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
عباس

قلم هوشمند قرآنی با مارک های مختلف در بازار موجود است. برای مدت طولانی ، خواندن قرآن با تلفظ مناسب و آشنایی با مفاهیم قرآن رویای همه مسلمانان جهان ، به ویژه بلندگوهای ناراپیایی است.

 یادگیری قرآن و مفاهیم آن به روش های مختلف. از جمله موارد دیگر ، این روش ها در قالب کلاس های آموزشی توسط اساتید ، کتاب های مختلف و اخیراً از فناوری در فضای مجازی تلفن های همراه ، تبلت ها و رایانه ها استفاده می شود.

قلم هوشمند قرآنی چیست؟

چندین سال از زمان یافتن این محصول گذشت. یک قلم با کمک فناوری داخلی و خارجی تولید شده است. این می تواند تأثیر قابل توجهی در یادگیری قرآن به عموم مردم و حتی کمتر نوشته شده داشته باشد. و این باعث شد که این مرد دیگر نیازی به معلمان نداشته باشد.

انواع قلم های قرآن هوشمند


قلم قرآنی شامل مارک های مختلفی است که توسط شرکت های تولیدی ساخته شده است. و بخشی در داخل و بخش دیگری از کشور (محصول مشترک ایران و شلوار جین) تولید می شود.

 قلم های قرآنی در اندازه های مختلف 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت و 24 گیگابایت در بازار موجود است.و این مجموعه دارای یک کیسه حاوی یک قلم از قرآن مقدسو یک کابل اتصال ، شارژر ، هندفر و یک سال ضمانت است.

تفاوت بین قلم های قرآن


1: برند: Basir Pen ، Leono ، Mobin ، Rizvan Nagar و غیره مارک های شناخته شده ای هستند

2: 8 گیگابایت حافظه داخلی ، 16 گیگابایت و 32 گیگابایت. اینها از نظر آموزش متداول هستند ، اما از نظر صدای مختلف از تلاوت های مختلف یا با تفسیر قرآن ، از جمله نمونه ها و پله ها و تفسیرهای هوگات آل اسلام متفاوت هستند.

شناسایی قلم هوشمند Basir و شماره سریال آن:
در کنار آن می توان مدل قلم قرآن و شماره سریال تمام قلم های Basir (معمولاً زیر محل حافظه خارجی) را مشاهده کرد. قسمت اول به الگوی قلم قرآن متصل است و بخشی از هیفن شامل شماره سریال دستگاه است. (این موسسه تمام شماره های سریال قلم های بیانی Basir ثبت شده است.)


1- دکمه ها برای روشن و خاموش کردن قلم Basir Qur'an: این دکمه را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا قلم قرآن روشن یا خاموش شود.

2- دکمه های انتخاب خواننده و سایر کتاب ها / دکمه MP3: این دکمه را فشار دهید تا صدای خواننده تغییر کند. این دکمه را برای چند ثانیه فشار دهید تا از قلم هوشمند خود به عنوان پخش کننده MP3 استفاده کنید و پرونده های صوتی خود را پخش کنید.


توجه: می توانید تمام پرونده های صوتی را با پسوند MP3 در حافظه داخلی یا حافظه خارجی در پوشه ای به نام MP3 کپی کرده و از آن با یک قلم هوشمند استفاده کنید.)

3- دکمه های انتخاب دکمه مقایسه صدا: این دکمه را فشار دهید تا صدای ترجمه خود به قرآن تغییر کند. واد برای مقایسه صدای خود با صدای تلاوت مورد نظر خود ، ابتدا این دکمه را به مدت 3 ثانیه فشار دهید و سپس بالای قلم هوشمند را روی قسمت مورد نظر خود قرار دهید تا قسمت با صدای تلاوت بازی کند.پس از آن می توانید صدای خود را ضبط و مقایسه کنید.

4- دکمه ضبط بازگشت / صدا: 

برای تکرار بخش خواندن ، این دکمه را فشار دهید. برای ضبط صدا ، این دکمه را برای چند ثانیه فشار دهید و دوباره این دکمه را فشار دهید تا ضبط متوقف شود.

5- کلید بازیابی تنظیمات اولیه یا تنظیم مجدد قلم Basir قرآن:

 اگر قلم قرآن را آویزان می کنید ، آن را از این بخش تنظیم کنید.

6 - جایی که هدست یا بلندگو جانبی به قلم هوشمند وصل شده است.

7- به اتصال به کابل USB اشاره کنید:

 از این قسمت برای پر کردن قلم از قرآن یا اتصال قلم آموزشی خود استفاده کنید.
توجه: برای شارژ قلم هوشمند ، قلم هوشمند 1.5 ساعت تا 2 ساعت پس از مصرف باتری و سپس استفاده از آن را پر کنید.

8- محل کارت حافظه:

 در این بخش می توانید یک کارت حافظه میکرو SD اضافه کرده و قلم بلندگو خود را در یک قلم هوشمند 16 یا 32 گیگابایتی بدون پرداخت هزینه اضافی تبدیل کنید.

9- حجم افزایش می یابد:

 از این قسمت برای افزایش قدرت قلم خواندن استفاده کنید. در حالت MP3 و حالت ضبط ، این دکمه را برای چند ثانیه نگه دارید تا پرونده قبلی را انتخاب و گوش دهید.

10- دکمه کاهش حجم: 

از این قسمت برای کاهش قدرت قلم خواندن استفاده کنید. در حالت MP3 و حالت ضبط ، این دکمه را برای چند ثانیه نگه دارید تا پرونده زیر را انتخاب و گوش دهید.

11- لنز دستگاه: 

این بخش قرار دادن صفحات کتاب است. به این ترتیب ، با قرار دادن بالای قلم هوشمند قرآنی در هر قسمت (آیه ، شماره صفحه ، نام سوره ، نام جاز یا نام مهمانی ، گیاهان و غیره) ، صدایی که با آن قسمت مطابقت دارد بلافاصله یک هوشمند را می شنود قلم روی Basir با صدا با صدای بلند و واضح آزاد می شود. 

توجه داشته باشید که به دلیل کیفیت عالی نوری قلم نوری Basir و حساسیت زیاد آن ، به منظور جلوگیری از هرگونه اختلال در هنگام خواندن قلم (تشخیص صدا و تکرار آن) ، پس از قرار دادن بالای قلم قرآن در قسمت مربوطه ، شما باید از یک قلم هوشمند استفاده کنید. آن را از کتاب دور نگه دارید و آن را به طور کامل حذف کنید.واد

مطلب بعدی
معرفی قرآن رنگی
نظرتان را بنویسید