سایت ثبت نام کنکور ارشد

سایت ثبت نام کنکور ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تمامی فرآیند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی انجام می شود. متقاضیان پس از اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام می توانند به سایت ثبت نام ارشد که همان سامانه سنجش مراجعه کرده و اطلاعات خود را جهت نام نویسی در آزمون ارشد 1400 ثبت نمایند.



همان طور که می دانید کلیه مراحل کنکور کارشناسی ارشد 1400 به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش از اطلاعیه ها و روند آزمون مطلع می شوند . یکی از فرآیند هایی که در مرحله اول مورد توجه بوده و متقاضیان می بایست در بازه زمانی مشخصی برای انجام آن اقدام نمایند ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 می باشد .

متقاضیان با مراجعه به سامانه سازمان سنجش و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند در آزمون ارشد 1400 شرکت کنند . مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد معمولا محدود بوده و داوطلبان می بایست با اطلاع از سایت ثبت نام در اسرع وقت به تکمیل مدارک خود پرداخته و ثبت نام نمایند . به همین دلیل برای آشنایی بیشتر داوطلبان قصد داریم در ادامه به معرفی سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 بپردازیم .



سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 1400
بعد از انتشار جدول زمان بندی سازمان سنجش ، متقاضیان باید در بازه زمانی تعیین شده به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 که همان سایت سنجش به آدرس sanjesh.org می باشد مراجعه نموده و پس از مطالعه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فرم ثبت نام را تکمیل نمایند .



با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری ، علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد نیز با مراجعه به همین سایت که به نوعی سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز محسوب می شود برای درج اطلاعات ثبت نامی و رشته امتحانی خود اقدام می نمایند .







زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 از 16 الی 26 آذر ماه بود.

مهلت مجدد ثبت نام ارشد 1400 از 21 الی 25 اردیبهشت می باشد.

 لینک مستقیم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400





داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1400 برای دریافت جزئیات بیشتر می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 مطلع شوند . همچنین تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به ثبت نام کارشناسی ارشد از طریق کانال تلگرامی و اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا به اطلاع داوطلبان می رسد .



بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد





مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 1400
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 بر اساس مراحل از پیش تعیین شده ای صورت می گیرد که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد نیز به آن اشاره شده است . متقاضیان ثبت نام با مطالعه دقیق این دفترچه باید از فرآیند و جزئیات ثبت نام در سامانه سازمان سنجش مطلع شده و با توجه به شرایط موجود اقدامات لازم را انجام دهند .



ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید .

 وارد بخش کارشناسی ارشد شوید .

 بر روی گزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 کلیک کنید .

 پس از پرداخت هزینه ثبت نام ، وارد صفحه ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 شوید .

 اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کرده و گزینه تایید نهایی را بزنید .

 کد پیگیری خود را دریافت و برای سایر اقدامات آتی نزد خود نگه دارید .



بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد









مشاوره سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 1400
همانطور که گفته شد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 1400 دارای قوانین و نکاتی است که همه آن ها در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قید شده است . برای دانلود این دفترچه می بایست به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با دریافت دفترچه به مطالعه آن بپردازید .



ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در موعد مقرر که مجددا برای اطلاع از آن باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمود اعلام می شود . این زمان برای متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از شبانه ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان و همچنین دانشگاه آزاد مشترک بوده و در همان سامانه سازمان سنجش و بخش کارشناسی ارشد انجام می شود .



داوطلبان برای مشاهده راهنمای تصویری ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 می توانند به مقاله زیر مراجعه کرده و مطالعه مراحلی که همراه با تصویر به نمایش درآمده است از صحت ثبت نام خود اطمینان حاصل نمایند .



در صورتی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 با سوال یا مشکلی مواجه شدید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی این مرکز بهره مند شوید .



در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون ارشد









سوالات متداول


1- سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 چیست ؟
ثبت نام کارشناسی ارشد در سامانه سازمان سنجش انجام می شود که لینک آن در متن مقاله موجود است .




2- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در کدام سایت انجام می شود ؟
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و در سایت سازمان سنجش که آدرس آن در متن مقاله موجود است انجام می شود .




3- شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 چیست ؟
تمام نکات و ضوابط ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون که می توانید آن را در متن مقاله مطالعه نمایید موجود است .

منبع : سایت ثبت نام کنکور ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ON8B
نظرتان را بنویسید