فرم ثبت نام لاتاری آمریکا

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
rasoul
دولت آمریکا با هدف برقراری توازن در تنوع نژادی کشور خود هر ساله اقدام به برگزاری قرعه کشی لاتاری ( Lottery ) کرده که در آن به قید قرعه 55000 نفر از افراد سراسر جهان برای دریافت گرین کارت آمریکا انتخاب می شود و مجاز به اقامت در این کشور می شوند .

به همین منظور تمامی افرادی که دارای ویژگی های تعریف شده برای شرکت در لاتاری هستند واجد شرایط ثبت نام در این بخت آزمایی بوده و در صورت تمایل با ارائه مدارک و اطلاعات مورد نیاز در بازه زمانی مشخصی که از سوی اداره مهاجرت آمریکا به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری اعلام می شود می تواند در این قرعه کشی ثبت نام کنند .

برای شرکت در لاتاری 2022 لازم است تا با مراجعه به سایت اصلی لاتاری و تکمیل فرم ثبت نامی که در این سایت قرار داده شده است اقدام به ثبت نام در این قرعه کشی کنند . همچنین متقاضیان می توانند با دانلود فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری 2022 و تکمیل آن بر نحوه پر کردن فرم اصلی تسلط یابند تا در روز ثبت نام اصلی به مشکل بر نخورند . در ادامه به معرفی قسمت های مختلف فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری پرداخته شده است .




دانلود فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری آمریکا 2022
برای ثبت نام لاتاری از دو طریق می توان اقدام نمود . یا از طریق سایت اصلی ثبت نام لاتاری به صورت رایگان و یا از طریق شرکت های واسطه ای و پرداخت هزینه به آن ها . از آنجایی که شرکت در لاتاری از طریق سایت اصلی آن رایگان بوده و این سایت هزینه ای بابت این کار از متقاضیان دریافت نمی کند به نظر می رسد که ثبت نام از این طریق بصرفه تر می باشد .

اما مشکلی که در این روش وجود دارد این است که اکثر افراد به دلیل تسلط کافی نداشتن بر روی نحوه پر کردن فرم های ثبت نام و بارگذاری اطلاعات آن در زمان ثبت نام لاتاری دچار مشکل می شوند ، از این رو توصیه می شود تا قبل از اقدام به تکمیل فرم های اصلی ثبت نام لاتاری با دانلود فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری و تکمیل آن به طور کامل بر نحوه وارد کردن اطلاعات در فرم اصلی تسلط یافته و بعد از آن اقدام به تکمیل فرم اصلی کنند .

در ادامه لینک دانلود فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری آمریکا 2022 قرار داده شده است که با دانلود و تکمیل آن می توانید از بروز مشکلات احتمالی در هنگام ثبت اطلاعات در فرم اصلی ثبت نام لاتاری جلوگیری کنید .





فرم پیش نویش ثبت نام لاتاری آمریکا 2022

بیشتر بخوانید: دستور العمل ثبت نام لاتاری





نحوه تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری آمریکا 2022
این فرم نیز همانند فرم اصلی ثبت نام لاتاری از 15 قسمت تشکیل شده که متقاضیان ملزم به پر کردن تمامی این قسمت ها بسته به شرایط خود دارند . در ادامه به توضیح هر یک از این 15 قسمت پرداخته شده است . علاوه بر این می توان با مراجعه به مقاله راهنمای ثبت نام لاتاری 2022 به صورت تصویری آموزش نحوه تکمیل فرم اصلی ثبت نام لاتاری را دریافت کنند .

 بخش اول : در این بخش اطلاعات هویتی شامل نام ، نام خانوادگی و نام میانی در صورت دارا بودن باید وارد شود . لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی نام میانی نداشته باشد باید گزینه no middle name را تیک دار کند .

 بخش دوم : در این بخش اطلاعات جنسیتی ( آقا یا خانم بودن )  افراد خواسته شده است .

 بخش سوم : در این بخش اطلاعات مربوط به تاریخ تولد ( روز ، ماه و سال ) افراد خواسته شده است . توجه شود که این تاریخ باید بر طبق سال میلادی وارد شود .

 بخش چهارم : در این بخش نام شهر محل تولد خود باید وارد کنند . در صورتی که متقاضی از شهر محل تولد خود اطلاع نداشته باشد باید گزینه  Birth city unkown

 بخش پنجم : در این بخش نام کشوری که در آن شخص متولد شده است باید از منو کشویی موجود انتخاب شود .

 بخش ششم : در این بخش از متقاضی سوال شده است که آیا کشور محل زندگی وی از کشور های مجاز برای شرکت در لاتاری می باشد یا خیر که در صورت مجاز بودن گزینه Yes و در غیر این صورت گزینه No را باید انتخاب کند .

 بخش هفتم : در این بخش اطلاعات پاسپورت معتبر از شما خواسته شده است که شامل نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت ، تاریخ انقضا و کشور صادر کننده  آن می باشد .





دقت شود که برای ثبت نام لاتاری 2022  پاسپورت معتبر پاسپورتی است که در روز ثبت نام حداقل یک روز از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد .





 بخش هشتم : بارگزاری عکس مخصوص لاتاری متقاضی . لازم به ذکر است که این عکس دارای ابعاد 600 در 600 ، حجم 240 کیلو بایت و با فرمت jpg باید باشد .

 بخش نهم : در این بخش اطلاعات آدرس پستی ، نام کشور ، استان ، شهر محل زندگی ، آدرس پستی و کد پستی متقاضی باید وارد شود . همچنین در صورتی که متقاضی در منزل شخص دیگری ساکن است باید نام شخصی را در کادر  In Care Of  وارد کند .

 بخش دهم : نام کشور محل زندگی متقاضی ( نه کشور محل تولد او ) باید از منو کشویی موجود انتخاب شود .

 بخش یازدهم : در این بخش متقاضی باید شماره تلفن همراه خود را به همراه کد کشوری که در آن زندگی می کند ( برای ایران 98+ می باشد ) را وارد کند مانند 989120000000+ 

  بخش دوازدهم : در این بخش آدرس پست الکترونیک یا همان ایمیل متقاضی باید وارد و در کادر بعد تایید شود .

 بخش سیزدهم : در این بخش آخرین مدرک تحصیلی متقاضی خواسته شده است . دقت شود که حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری دیپلم بوده و در غیر این صورت داشتن حداقل دو سال سابقه کار حرفه ای که نیاز به آموزش دارد .





کسب مدرک دیپلم در کشور آمریکا 12 ساله می باشد بنابر این مدرک دیپلم فنی و حرفه ای که 11 ساله بوده و یا سایر دیپلم هایی که 11 ساله هستند مورد قبول واقع نمی شود .



 بخش چهاردهم : وضعیت تاهل فرد در این قسمت مشخص می شود که شامل مجرد ، متاهل ؛ طلاق گرفته ، فوت همسر و... می باشد .

 بخش پانزدهم : تعداد فرزندان زیر 21 سال و مجرد متقاضی باید در این قسمت وارد شود . لازم به ذکر است که در صورتی که متقاضی فرزندی را به سرپرستی پذیرفته باشد و زیر 21 سال و مجرد باشد نیز باید وارد لیست شود .

در آخرین مرحله در صورتی که فرد متاهل باید و یا دارای فرزند باشد که زیر 21 سال و مجرد هستند باید تمامی اطلاعاتی که در بالا ذکر شد را برای آن ها نیز وارد کند . دقت شود که در صورتی که این اطلاعات را وارد نکند حتی در صورت برنده شدن در قرعه کشی لاتاری نتیجه باطل و حق دریافت گرین کارت آمریکا از او و خانواده اش صلب می شود .

همچنین لازم به ذکر است که فرایند تکمیل اطلاعات و ارسال آن ها باید در مدت زمانی که توسط اداره مهاجرت آمریکا به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری تعیین می شود صورت گیرد در غیر این صورت امکان ثبت نام در این قرعه کشی برای فرد وجود نخواهد داشت .





برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فرم پیش نویس ثبت نام در لاتاری در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون فرم پیش نویس ثبت نام در لاتاری پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام لاتاری
سوالات متداول


1- فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری به چه منظور تهیه شده است ؟
این فرم به منظور آمادگی متقاضیان در ثبت نام لاتاری طراحی شده است که در متن مقاله به آن اشاره شده است


2- فرم ثبت نام لاتاری از چه بخش هایی تشکیل شده است ؟
این فرم از 15 قسمت تشکیل شده که در متن مقاله هر کدام از آن ها توضیح داده شده است 


3- چگونه فرم پیش نویس ثبت نام لاتاری را دانلود کنیم ؟
لینک دانلود این فرم در متن مقاله قرار داده شده است

منبع : فرم ثبت نام لاتاری آمریکا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/momp
نظرتان را بنویسید