فرم خوداظهاری کرونای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی salamat.gov.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اطلاعیه تکمیل فرم خوداظهاری کرونای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سایت salamat.gov.ir از سوی سازمان سنجش منتشر شده و این فرم در سایت sanjesh.org فعال شده است .


1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 99/09/29 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ 1399/10/3 لغایت پنج شنبه مورخ 1399/10/4 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.



فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا



 2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون: همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه مورخ 1399/10/9 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است . 



منبع : فرم خوداظهاری کرونای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی salamat.gov.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Qnj
نظرتان را بنویسید