هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 می بایست پس از ورود به سایت ثبت نام استان در بازه زمانی مشخص ثبت نام خود را برای آزمون نمونه دولتی انجام دهند . هم چنین پرداخت هزینه ثبت نام نیز همزمان با آغاز ثبت نام و از طریق سامانه ثبت نام استانی انجام می شود .


در سال تحصیلی گذشته ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی با ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ادغام گردید و فرایند ثبت نام هردوی این آزمون ها از طریق سامانه ثبت نام مرکز پرورش استعداد های درخشان انجام پذیرفت . اما امسال ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی  99 - 1400 به صورت جداگانه از آزمون تیزهوشان بوده و هر استان به منظور ثبت نام آزمون نمونه دولتی سامانه ثبت نام مخصوص به خود را دارد .

هم چنین پراخت هزینه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 به صورت اینترنتی بوده و از طریق سامانه های ثبت نام استانی اعلام شده توسط وزارت آموزش و پروش صورت خواهد گرفت که در ادامه این مقاله می توانید میزان ، زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را مشاهده نمایید . 



زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400
در سال های گذشته امکان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی همراه با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فعال می شد و متقاضیان می بایست به منظور دریافت کارت ورود به جلسه و نهایی کردن ثبت نام خود ، هزینه ثبت نام را حدودا 5 روز قبل از برگزاری آزمون پرداخت می کردند . اما امسال امکان پرداخت هزینه همراه با آغاز ثبت نام از 17 الی 27 خرداد وجود دارد .



***زمان پرداخت هزینه  ثبت ‎نام آزمون ورودی نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 ، از تاریخ 17 لغایت 27 خرداد 99 خواهد بود .**



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نمونه دولتی


نحوه پرداخت و میزان هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400
داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 می بایست در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش ، وارد سایت ثبت نام نمونه دولتی استان محل سکونت خود شده و همزمان با ثبت نام در آزمون ، هزینه آزمون را نیز از طریق سامانه پرداخت نمایند.





***طبق آخرین اطلاعیه که توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است ، تعرفه هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی مبلغ 25000 تومان می باشد .***



به منظور پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی متقاضیان می بایست با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و سریال 6 رقمی شناسنامه ( در صورتی که داوطلبان هنگام ثبت نام رمز عبور خود را به سریال شناسنامه خود تغییر داده اند ) به عنوان رمز عبور وارد سامانه شوند . در غیر این صورت با همان رمز عبور همگام وارد سامانه شوند . لازم به ذکر است که پرداخت هزینه ثبت نام تنها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام استانی امکان پذیر خواهد بود .

پس از ورود به سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی روی گزینه وضعیت پرداخت کلیک کرده و پس از ورود به درگاه پرداخت اینترنتی ، هزینه ثبت نام نمونه دولتی را پرداخت کنید . برای اطلاع از آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان می توانید به مقاله زیر رجوع نمایید .

در ادامه بخوانید: سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم



برای اطلاع از آخرین اخبار هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . ضمنا اگر در هر مرحله ای از واریز هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 دچار ابهام شدید ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخ گوی تمامی سوالات شما از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .






سوالات متداول


1- هزینه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چقدر است ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شده ، داوطلبان می بایست مبلغ 25 هزار تومان برای ثبت نام در آزمون ورودی نمونه دولتی پرداخت نمایند .




2- چه زمانی باید هزینه آزمون نمونه دولتی را پرداخت کرد ؟
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی هم زمان با آغاز ثبت نام آزمون انجام می شود که در این مقاله می توانید زمان دقیق ثبت نام آزمون را مشاهده نمایید .




3- نحوه پرداخت هزینه آزمون نمونه دولتی به چه صورت است ؟
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام استانی بوده که در این مقاله به شرح کامل آن پرداخته شده است .

منبع : هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pAWp
نظرتان را بنویسید