روش دریافت ویزای دبی از ترکیه چگونه است؟

روش دریافت ویزای دبی از ترکیه چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara

اگر دارای تابعیت ایرانی هستید و در ترکیه اقامت دارید و یا به عنوان مسافر در ترکیه حضور دارید و قصد سفر به دبی را دارید قبل از هر چیز باید ویزای دبی بگیرید اما ممکن است با روش دریافت ویزای دبی از ترکیه آشنا نباشید. برای گرفتن ویزای دبی از ترکیه می توانید از طریق یک آژانس گردشگری معتبر اقدام کنید. اگر نمی خواهید با مشکلات زبان و قوانین کشور ترکیه در خصوص صدور ویزای دبی روبرو شوید می توانید اخذ ویزای دبی از ترکیه را از طریق یک آژانس گردشگری معتبر در ایران انجام دهید.

نحوه اخذ ویزای دبی از ترکیه

از آنجایی که ویزای دبی به صورت الکترونیکی صادر می شود و ویزای توریستی دبی نیاز به ثبت لیبل ویزا در پاسپورت ندارد، درخواست ویزای دبی از هر جایی امکان پذیر بوده و نیاز به مراجعه حضوری شما نیست. بنابراین کافی است با آژانس گردشگری تراولا به شماره ۶۰۰۰ ۹۹ ۵۸ – ۰۲۱ تماس بگیرید. ویزای دبی ۱ الی ۷ روزه صادر می شود و فایل ویزا برای شما ارسال می شود، به همین راحتی!

مدارک لازم برای گرفتن ویزای دبی از ترکیه

  • اسکن رنگی صفحه اول پاسپورت
  • اسکن رنگی کارت ملی ( پشت و رو ) و شناسنامه
  • اسکن عکس پرسنلی

هزینه ویزای دبی از ترکیه

نکات مهم: توصیه‌ ها و هشدار ها

نوع ویزای خود را مشخص کنید: تعیین کنید که کدام نوع ویزای دبی را نیاز دارید. انواع مختلفی مانند ویزای توریستی دبی، ویزای کاری، ویزای تحصیلی و غیره وجود دارد.

مدت اعتبار پاسپورت: اطمینان حاصل کنید که پاسپورت شما حداقل ۶ ماه پس از تاریخ ورود به دبی اعتبار داشته باشد.

تکمیل فرم درخواست ویزا: فرم درخواست ویزای دبی را با دقت کامل کنید و اطلاعات صحیح و به روز را ارائه دهید.

زمان درخواست: بهتر است حداقل چند هفته قبل از تاریخ سفر خود اقدام به درخواست ویزا کنید تا زمان کافی برای پردازش ویزا وجود داشته باشد.

از خدمات معتبر استفاده کنید: از معتبر بودن آژانس گردشگری اطمینان حاصل کنید.

فاصله ترکیه از دبی چقدر است؟

فاصله هوایی بین ترکیه و دبی با فرض اینکه شما در استانبول هستید تقریبا ۳,۰۰۰ کیلومتر (حدود ۱,۸۶۴ مایل) است. پروازهای مستقیم از استانبول به دبی حدود ۴ تا ۵ ساعت طول می‌ کشد، اما این زمان ممکن است بر اساس شرایط جوی، مسیر پرواز و دیگر عوامل متغیر باشد.

برای سفر از ترکیه به دبی لیر ببریم یا دلار یا درهم؟

بیشتر پول خود را به دلار تبدیل کنید و کمی هم درهم برای پرداخت‌ های روزمره و خرید ها همراه داشته باشید. تبدیل پول به لیر توصیه نمی شود.

آیا سفر از ترکیه به دبی ویزا می خواهد؟

بله، شهروندان ترکیه و افرادی که در ترکیه اقامت دارند و قصد سفر به دبی را دارند، برای ورود به دبی به ویزا نیاز دارند.

لینک مرجع trawella.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KWRx
نظرتان را بنویسید