تعمیر یخچال با ضمانت

 تعمیر یخچال با ضمانت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تیم تهران سرویس آنلاین نمایندگی تعمیر یخچال در تهران، ما یخچال فریزر و ساید بای ساید شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در محل و کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم. ما حتی در روزهای تعطیل از طریق فرم آنلاین و تلگرام پاسخگوی شما هستیم. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا تعمیر یخچال در محل شما و بدون نیاز به حمل یخچال به تعمیرگاه انجام شود. همچنین تعمیرات یخچال در تهران توسط تیم پشتیبان سرویس دارای شش ماه گارانتی با صدور اشتراک می‌باشد. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر و سرویس یخچال در تهران با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

https://www.tehranservic.com/refrigerator/r-repair/

تعمیر یخچال در تهران :

تعمیر یخچال از جمله خدماتی است ، که در تهران سرویس آنلاین توسط متخصصین با تجربه انجام میشود ،چرا که تعمیر این وسیله برقی که عضوجدانشدنی از زندگی ماست، علاوه بر تخصص نیازمند تجربه و سابقه کاری بسیار بالایی است.

در تهران سرویس آنلاین تعمیرات تمامی برندهای یخچال موجود در کشور با ضمانت ۶ ماهه انجام می گیرد.

در نظر داشته باشید ،تعمیر یخچال تا زمانی که نیازمند تعمیر موتوری نداشته باشد ، در محل سکونت شما صورت می گیرد، اما در صورتی که تشخیص تکنسین ایراد موتوری یخچال شما باشد ، موتور یخچال باز شده و برای تعمیرات تخصصی به تعمیرگاه ارسال می شود، تا در کمترین زمان ممکن تعمیر موتور یخچال شما انجام شده و برای نصب مجدد برای تکنسین فرستاده شود.

تعمیرات یخچال قدیمی که به ظاهر کمی سخت تر از یخچال های مدرن امروزیست نیز توسط تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین انجام میگردد.

هزینه تعمیر یخچال چقدر است؟

با توجه به اینکه یخچال از قطعات متفاوتی تشکیل شده است و هزینه خرید و تعویض هرکدام و هزینه تعمیرات شما اثر می گذارد، نمیتوان یک قیمت ثابت برای تعمیر یخچال در نظر گرفت چرا که قیمت قطعات یکسان در برندهای مختلف نیز متفاوت است ،با این حال گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین کمترین نرخ تعمیرات یخچال در تهران را داشته که تمامی خدمات خود را با ارائه ضمانت نامه شما عرضه میکند.

خدمات تعمیر یخچال فریز شامل چه مواردی است؟

  • تعمیر آب سرد کن و یخ ساز
  • تعمیر موتور یخچال و ضربه‌دیدگی آن
  • شارژ گاز یخچال‌های ساید بای ساید و معمولی
  • تعویض زبانه و رگلاژ در یخچال ساید بای ساید
  • تعویض ترموستات، کمپرسور و فیلتر یخچال ساید بای ساید
  • تعمیر یخچال قدیمی، انواع یخچال فریز و ساید بای ساید خارجی و ایرانی

تعمیر یخچال در محل

بسیاری از خانواده ­ها در زمان خرابی یخچال و ساید بای ساید خود، نگران هزینۀ حمل و نقل این یخچال به تعمیر­گاه یا نمایندگی هستند. از طرف دیگر در زمان نبودن این دستگاه در منزل مشکلات دیگری به وجود می­آید مانند نداشتن جایی برای مواد خارج شده از فریزر که خودش مشکل کوچکی نیست.یخچال های بزرگ مخصوصا ساید بای ساید ها در انتقال به تعمیرگاه همواره دچار آسیب دیدگی خواهد شد و همواره کاربران علاقه دارند که یخچال در جلوی چشمان خودشان تعمیر شود. این مورد باعث اعتماد شما می شود، از این رو تهران سرویس آنلاین با توجه به این دغدغه مشکل را حل نموه است.اما مجموعۀ تهران سرویس آنلاین توانسته با داشتن کادری مجرب و تکنسین­های ماهر تعمیر یخچال مشکل شما را در محل بر­طرف کرده و دیگر نیازی نیست به تبعات نداشتن کوتاه مدت یخچال و ساید بای ساید خود فکر کنید.شما می توانید با خیال راحت، یخچال را در محلی که خودتان مشخص می کنید ( خانه، محل کار یا … ) به تهران سرویس آنلاین اعلام کنید و در زمانی که خودتان مشخص می کنید سرویس و تعمیرات را انجام دهند.

ایرادات رایج یخچال فریزر

یخچال فریزر همانند سایر لوازم خانه، می تواند دچار ایرادات و مشکلت رایجی باشد که در صورت مشاهده آن می بایست برای رفع مشکل دست به کار شد. تهران سرویس آنلاین با بررسی ایرادات رایج یخچال فریزر، سعی دارد که راهنمای شما برای حل مشکلات باشد. در ادامه به بررسی ایرادات رایج یخچال فریزر خواهیم پرداخت :

۱- برفک زدن یخچال

یکی از ایرادات رایج یخچال ها این می باشد که یخچال دچار برفک زیاد می باشد که برای آن که یک یخچال برفک بزند تنها چند دلیل وجود دارد. این دلایل عبارت اند از:

هوای گرم

یکی از دلایلی که باعث ایجاد برفک در یخچال می‌شود، هوای گرم است. در بسیاری از موارد محل قرار گرفتن یخچال مکانی با دمای غیر استاندارد برای این وسیله است.

فرسودگی نوار دور یخچال

مورد دیگری که بسیار رایج است فرسودگی نوار دور یخچال است. این اتفاق به دلیل باز و بسته کردن مداوم در یخچال است. این فشردگی در نوار دور یخچال باعث می‌شود در به درستی بسته نشده و به همین علت جریان هوا از بیرون یخچال به داخل آن جریان داشته باشد و برفک به وجود آورد. برای رفع این مشکل می‌توانید نوار دور آن را عوض کنید.

دلیل فنی و مکانیکی

دلیل فنی و مکانیکی یخچال مؤثر دیگر مربوط به قطعه ای به نام ترموستات می‌شود. برای رفع این مشکل باید اقدام به تعویض این قطعه یا تعمیر آن کنید.

عدم رعایت فاصله با دیوار

یکی دیگر از مواردی که در برفک زدن یخچال بسیار مهم می باشد فاصلۀ آن با دیوار پشتی است. این فاصله باید به صورت استاندارد چیزی حدود ۱۰ سانتی متر باشد در غیر این صورت می‌تواند باعث داغ شدن موتور یخچال شود و همین موضوع می‌تواند روند ایجاد برفک در یخچال را ایجاد کند.

عوامل دیگر

a – قرار دادن غذای بسیار داغ هم می‌تواند باعث ایجاد تغییر دما و ایجاد برفک در داخل یخچال شود.

b – از دیگر مواردی که می‌تواند باعث برفک زدن یخچال شود چسبیدن یک مادۀ غذایی یا پلاستیک آن به قسمت پایانی کابین یخچال است. این موضوع باعث ایجاد اختلال در روند کاری یخچال شده و احتمال برفک زدن آن را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

این دسته از موارد بخشی از ایرادهای رایج یخچال است که شما با کمی دقت می‌توانید آن را برطرف کنید. اگر موارد گفته شده علت اصلی برفک زدن یخچال شما نبود و ایراد آن از قسمت‌های فنی آن مانند قسمت فن، تایمر دیفراست، ترموستات و از این دست موارد بود می‌توانید تنها با یک تلفن یا ثبت درخواست تعمیر یخچال ، مشکل خود را با گروه تخصصی تهران سرویس آنلاین در میان گذاشته و با بهترین کیفیت و ضمانت تعمیر، اقدام به رفع مشکل پیش آمده کنید.

۲- افتادگی درب یخچال

افتادگی در یخچال یکی از پر تکرار ترین ایرادهایی است که در بسیاری از یخچال‌ها پیش می‌آید. دقت داشته باشید که مهم ترین دلیل افتادگی در یخچال برای وزن بیش از حد آن است که معمولاً به وسیلۀ مواد خوراکی سنگین شده است.

این سنگینی باعث از بین رفتن قدرت نگه دارندگی لولاهای در یخچال شده و به مرور زمان باعث ایجاد افتادگی در یخچال می‌شود. برای از بین رفتن این ایراد می‌توانید لولاهای در یخچال را عوض کنید. باید دقت داشته باشید که بعد از تعویض لولاها دیگر نباید در یخچال را با مواد غذایی زیاد سنگین کنید. در صورت عدم رعایت این موارد می بایست اقدام به تعمیر یخچال خود کنید.

۳- جمع شدن آب در کف یخچال

مهم ترین دلیلی که باعث ایجاد آب گرفتگی در بسیاری از یخچال‌ها می‌شود گرفتن لولۀ خروجی یا “درین” یخچال است. این قسمت که مربوط به تخلیۀ آب داخل یخچال است در صورتی که به وسیلۀ مواد غذایی یا یک تکه پلاستیک پوشیده شده باشد باعث آب گرفتگی در کف یخچال می‌شود.

برای رفع این مشکل می‌توانید با یک سیم یا به وسیلۀ آب جوش داخل این محفظۀ خروجی را باز کرده و باعث آزاد شدن جریان آب شوید. به این ترتیب آب جمع شده در کف یخچال را به قسمت بیرونی آن هدایت کرده و دیگر آب در قسمت کف یخچال جمع نخواهد شد. در صورت نادیده گرفتن این مورد، می بایست اقدام به تعمیر یخچال خود کنید.

۴- یخ نزدن فریزر در یخچال

یکی از مهم ترین دلایلی که می‌تواند باعث یخ نزدن بخش فریزر در یخچال شود عدم رسیدن برق به آن است. برای فهمیدن این موضوع کافی است در هنگام باز شدن در فریزر به چراغ آن توجه کنید. اگر روشن شود مشکل از جایی دیگر است.

موارد ایجاد مشکل یخ نزدن در بخش فریزر یخچال :

  • خرابی کمپرسور باید تعمیر یا تعویض شود
  • خرابی نوار پلاستیکی دور یخچال: در صورت خرابی باید نوار تعویض شود تا بتواند هوای داخل یخچال را نگه دارد
  • کم بودن گاز یخچال: در صورت کم بودن شارژ گازی یخچال باید سریعاً آن را با گاز مخصوص پر کرد
  • اختلال در برد دستگاه: در این صورت باید برد دستگاه تعویض شود.

در صورت عدم پیگیری این موضوع، می بایست اقدام به تعمیر ساید بای ساید و فریزر خود کنید و برای این امر از خدمات تهران سرویس آنلاین استفاده کنید.

۵- روشن نشدن یخچال

نوسان برق یا به برق نبودن یخچال در درجۀ اول اهمیت قرار دارد. در صورت چک کردن موارد فوق و سالم بودن آن‌ها به احتمال زیاد برد دستگاه دچار ایراد است در غیر این صورت برق رسانی دستگاه دچار مشکل بوده و باید برای تعمیر یخچال فریزر آن به شرکت‌های تخصصی و تعمیری مانند تهران سرویس آنلاین مراجعه کنید.

برندهای محبوب در تعمیرات یخچال فریز و ساید بای ساید

در میان خدمات تعمیر یخچال قدیمی و جدید، تعمیرات یخچال ساید بای ساید به ظرافت و تخصص بالایی نیاز دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک کارشناس برای تعمیر یخچال ساید بای ساید هستید، لازم ایت که دقت زیادی به خرج دهید.

  • تعمیر یخچال سامسونگ: سامسونگ نه تنها در کشور ما، بلکه در دنیا یکی از مطرح‌ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله یخچال ساید بای ساید، دو قلو و یخچال فریز است. به همین دلیل، قطعات این برند برای تعمیر یخچال سامسونگ در بازار در دسترس است.
  • تعمیر یخچال ال جی: در کنار سامسونگ، ال جی یک برند مطرح کره‌ای دیگر در لوازم خانگی و یخچال‌های بازار ایران است. بنابراین، باز هم می‌توانید انتظار یافتن قطعات این یخچال توسط تعمیرکار یخچال را در بازار داشته باشید. البته با توجه به کاهش واردات این برندها به ایران، هنگام خرید قطعات باید توجه کنید که قطعه اصل بخرید.
  • تعمیر یخچال امرسان: برند ایرانی امرسان یک برند فعال و خوش‌نام در زمینه تولید یخچال فریز و ساید بای ساید است. شما می‌توانید تعمیرات یخچال امرسان را نیز با خیال آسوده به نمایندگی یا تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید.
  • تعمیر یخچال بوش: بخشی از از با کیفیت‌ترین یخچال‌ها در بازار، متعلق به برند آلمانی بوش است. اما با توجه به محدودیت‌ها و واردات محدود آن، قطعات لازم برای تعمیر یخچال این برند کمی سخت پیدا می‌شود.
  • تعمیر یخچال جنرال الکتریک
  • تعمیرات یخچال‌ هایسنس
  • عیب‌یابی و تعمیر تخصصی یخچال ساید بای ساید اسنوا، دوو، زیمنس و ...

نحوه نگهداری از یخچال

  • موادغذایی بسیار گرم و داغ را داخل یخچال قرار ندهید.
  • هر 3 یا 4 ماه یکبار درون یخچال را تمیز و پاکسازی کنید.
  • از محافظ برق به‌جای برق مستقیم استفاده کنید.
  • درجه‌ی یخچال را دائما کم و زیاد نکنید.
  • سعی کنید یخچال مقداری با دیوار فاصله داشته باشد.
  • به برچسب مصرف انرژی یخچال اهمیت دهید. سعی کنید یخچالی بخرید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد. همواره برچسب انرژی باید بر روی حالت A باشد.
  • پس از حمل یخچال زود آن را به برق جریان برق متصب نکنید و پس از گذشت حداقل 2 ساعت، نسبت به این کار اقدام کنید.
  • برای آب کردن برفک یخچال فریزر حتما در ابتدا آن را از برق کشیده و اجازه دهید برفک با گذشت زمان آب شود و برای پاکسازی آنها از ابزار تیز استفاده نکنید؛ اگر عجله دارید می‌توانید از باد پنکه نیز برای این منظور استفاده نمایید.
  • در مواقعی که منزل را ترک می‌کنید و استفاده‌ی یخچال در کمترین میزان خود است، تنظیمات ترموستات یخچال را بر روی درجات پائین‌تر بگذارید.
  • فیلتر هوا و آب یخچال را به‌صورت مرتب و مداوم تعویض کنید و نسبت به پاکسازی آنها کوشا باشید.
  • مشکلات ناشی از باز و بسته کردن زیاد درب یخچال را جدی بگیرید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rQn4
نظرتان را بنویسید
نظرات
asal
به طور کلی قیمت تعویض لاستیک درب یخچال به ابعاد یخچال بستگی دارد. هرچه یخچال بزرگتر باشد، هزینه بیشتری جهت خرید نوار یخچال پرداخت می‌شود، در نتیجه می‌توان گفت جدا از موضوع دستمزد تعمیرکار، هزینه ایاب و ذهاب، قیمت تعویض نوار دور درب یخچال خیلی به مدل یا نوع یخچال بستگی ندارد.

منبع: kariti.ir