جواب انتخاب رشته ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد کی میاد

جواب انتخاب رشته ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد کی میاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

تمامی داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد  در سال تحصیلی۱۴۰۱ اقدام کرده اند، معمولا در مهر ماه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد به نشانی azmoon.org می توانند جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را مشاهده نمایند. این نتایج معمولا یک الی دو هفته بعد از برگزاری آزمون می آید.

 

 

پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 توسط سازمان سنجش، مسیر داوطلبان دانشگاه آزاد و سراسری از یکدیگر جدا شده و مابقی مراحل از جمله انتخاب رشته و اعلام نتایج دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می گیرد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در صورت علاقمندی به رشته های دانشگاه آزاد پس از پرداخت مبلغی، تحت عنوان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، می توانند شانس خود را جهت انتخاب رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد امتحان نمایند.

معمولا چند هفته پس از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد، داوطلبان می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود، جواب انتخاب رشته این دانشگاه را به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org مشاهده نمایند. به دلیل اهمیت اطلاع از زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد جهت ثبت نام در دانشگاه، در ادامه به بررسی زمان انتشار جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 پرداخته شده است.

 

زمان انتشار جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری تقریبا همزمان با هم اواخر مرداد ماه انجام می شود. نتایج این دانشگاه ها نیز معمولا همزمان با هم و تا هفته اول شهریور ماه اعلام می گردد. نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org در اختیار تمام داوطلبانی که فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کرده و کدرهگیری خود را دریافت نمودند، قرار می گیرد.

 

هنوز زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال 1401 مشخص نشده اما با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری پیش بینی می کنیم نتایج این انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مهر ماه اعلام شود. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کنکور سراسری 1401 و هم چنین اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مطلع شوید.

 

 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401، اطلاع رسانی های لازم از طریق این مقاله صورت می گیرد.

 

مقاله زیر نیز از اعلام نتایج و نحوه به دست آوردن نمره پذیرش برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در این دانشگاه آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

مشاوره اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد، با سه دسته داوطلب روبرو می شویم: دسته اول داوطلبانی هستند که از نتیجه قبولی خود کاملا راضی بوده و تصمیم به ثبت نام در رشته مورد نظر خود را دارند. این دسته از افراد باید پیگیر اطلاعیه های سایت دانشگاه آزاد و دانشگاه محل قبولی خود باشند تا از زمان و نحوه ثبت نام مطلع گردند.

 

دسته دوم جزو لیست ذخیره دانشگاه آزاد اعلام شده اند و باید پیگیر اطلاعیه های منتشر شده توسط سایت دانشگاه ازاد به نشانی azmoon.org باشند تا از زمان و نحوه ثبت نام خود مطلع شده و در صورت تمایل اقدام به ثبت نام در رشته محل مذکور نمایند.

 

دسته سوم افرادی هستند که موفق به قبولی در هیچ یک از رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشده اند، این دسته از افراد می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد در صورت ارائه رشته مورد نظرشان به صورت بدون کنکور، اقدام به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نمایند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

 

در صورتی که در هر مرحله از کنکور سراسری 1401، دچار سوال یا ابهامی شدید یا برای مشاهده جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مشکلی داشتید، می توانید از طریق خدمات مشاوره تلفنی هیوا با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط بوده و از تجربیات این کارشناسان در زمینه مورد نظر خود استفاده نمایید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 کی منتشر می شود؟

✔️ این نتایج معمولا در دهه سوم شهریور ماه یا اوایل مهر ماه منتشر می شود که تاریخ دقیق آن در متن مقاله گفته شده است.



 

2- ✔️ برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

✔️ همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است، داشتن کدملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد جهت مشاهده نتیجه انتخاب رشته این دانشگاه الزامی می باشد.



 

3- ✔️ جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ این نتایج در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود که آدرس آن در متن مقاله گفته شده است.

منبع : جواب انتخاب رشته ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد کی میاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/L304
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر