تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

فارغ التحصیلان کارشناسی گروه های ریاضی و تجربی که علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی هستند اجازه داشته تا در آزمون لیسانس به پزشکی که توسط دانشگاه تهران برگزار می شود ثبت نام نمایند. پس از برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402، پذیرفته شدگان برای مصاحبه دعوت می شوند.

 

 

آزمون لیسانس به پزشکی فرصتی مجدد برای داوطلبان علاقه مند به رشته پزشکی می باشد که می توانند از طریق این آزمون شانس خود را برای ورود به این رشته امتحان کنند. این آزمون که مختص فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های مجموعه ریاضی و تجربی است، توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

داوطلبانی که در آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ثبت نام کرده و در حال آمادگی برای این آزمون هستند می بایست برنامه ریزی خود را بر اساس تاریخ برگزاری در نظر گرفته و بر این اساس مطالعه خود را پیش ببرند. در ادامه این مقاله زمان و محل برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402 را توضیح داده ایم.

 

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

یکی از دغدغه های شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اطلاع از زمان برگزاری این آزمون است که در ادامه به شرح این تاریخ می پردازیم:

 

معمولا آزمون لیسانس به پزشکی در اسفند ماه هر سال برگزار می شود. اما در صورت بروز هرگونه مشکل این امکان وجود دارد که زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی به تعویق افتاده و بعد از اسفند ماه برگزار گردد. سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا این فرآیند به تعویق افتاد و آزمون در نیمه اول تیر ماه برگزار شد.

 

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون کتبی لیسانس به پزشکی 1401 - 1402 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

زمان برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

آزمون کتبی پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال گذشته در روز پنج شنبه 10 تیر با 788 شرکت کننده در دو حوزه امتحانی دانشکده پزشکی و دانشکده داروسازی برگزار شده بود.

 

 

تاریخ آزمون سال گذشته مرحله دوم روز یکشنبه 7 شهریور ماه بود. هنوز زمان برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402 مشخص نیست. الزامی است داوطلبان در زمان مقرر به دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.

 

 

به محض اینکه زمان مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

ضمنا با توجه به چارچوب تهیه شده در فایل پیوست، دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و سایر سوابق برجسته خود را لیست نموده و به همراه فتوکپی مستندات و مدرک زبان در تاریخ آزمون مرحله دوم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تحویل برگزارکنندگان آزمون دهند. فتوکپی­ های فوق به هیچ وجه مسترد نخواهد شد و در صورت لزوم اصل مدارک در آینده درخواست خواهد شد.

 

برای اطلاع از ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

 

 

 

مشاوره آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

پیش از حضور در جلسه آزمون کتبی لیسانس به پزشکی داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی را تهیه و پرینت نمایند. بر روی این کارت مشخصات شخصی داوطلب نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی و مشخخصات امتحانی مانند شماره داوطلبی درج شده است.

 

اگر پس از مطالعه جزئیات زمان آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402، سوالی در زمینه آزمون لیسانس به پزشکی دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام می شود که در متن این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ آزمون لیسانس به پزشکی معمولا چه تاریخی برگزار می شود؟

✔️ همانطور که در مقاله توضیح داده شده است معمولا نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود.



 

3- ✔️ آیا همزمان با تاریخ ساعت و حوزه امتحان نیز مشخص می شود؟

✔️ خیر، معمولا ساعت و حوزه امتحانی چند روز قبل از آزمون مشخص می شود.

منبع : تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Kjjl
نظرتان را بنویسید