نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر

نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از اتمام دوره های آموزشی هلال احمر و کسب حداقل نمره لازم برای قبولی در آزمون های نظری و عملی هلال احمر، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر به نشانی edu.khadem.ir، با استفاده از کد ملی خود، گواهینامه آموزشی هلال احمر را دریافت نمایند.

 

 

داوطلبانی که در دوره های آموزشی هلال احمر شرکت نمودند و در آزمون دوره مورد نظر حداقل نمره قبولی را کسب کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر به نشانی edu.khadem.ir گواهینامه آموزشی خود را دریافت نمایند. در این سایت داوطلبان می توانند گواهینامه هایی که برای آنها صادر شده را جستجو و دریافت نمایند.

برای دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر، داوطلبان باید از نحوه دریافت گواهینامه اطلاع داشته باشند، بنابراین در این مقاله سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر، نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر و حداقل نمره قبولی گواهینامه آموزشی هلال احمر به طور کامل توضیح داده شده است.

 

سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر

متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر برای اطلاع از انواع دوره های آموزشی، زمان ثبت نام دوره های آموزشی، جزئیات و نحوه برگزاری دوره ها و همچنین زمان برگزاری دوره های آموزشی، باید به سایت جمعیت هلال احمر مراجعه نمایند. تمامی اطلاع رسانی های مربوطه به دوره های آموزشی هلال احمر نیز در سایت هلال احمر انجام شده و متقاضیان با پیگیری اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده در این سایت، می توانند از جزئیات مربوط به دوره ها و آزمون های هلال احمر مطلع شوند.

 

برای ثبت نام در دوره های آموزشی و شرکت در دوره های مجازی هلال احمر، داوطلبان باید به سایت خادم مراجعه نموده و در دوره مورد نظر خود شرکت نمایند. پس از اتمام دوره های آموزشی هلال احمر، داوطلبان واجد شرایط می توانند در آزمون نظری و عملی دوره مورد نظر شرکت نموده و در صورت کسب نمره قبولی، گواهینامه آموزشی هلال احمر را دریافت نمایند.

 

برای دریافت گواهینامه دوره های آموزشی هلال احمر، داوطلبان باید به سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر به نشانی edu.khadem.ir مراجعه نمایند. در ادامه لینک ورود به سایت دریافت گواهینامه هلال احمر برای داوطلبان قرار داده شده است.

 

برای ورود مستقیم به سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر کلیک کنید

 

گواهینامه آموزشی هلال احمر

 

 

ورود به سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر از طریق آدرس edu.khadem.ir امکان پذیر است.

 

داوطلبان باید پس از ورود به سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر، با استفاده از کد ملی خود گواهینامه دوره آموزشی مورد نظر را دریافت نمایند. همچنین با ورود به این سایت داوطلبان می توانند از امکانات موجود در سامانه استفاده نمایند. نحوه ورود به سایت خادم و همچنین نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر در قسمت بعدی مقاله توضیح داده شده است.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

برخی از دوره های استخدامی مانند استخدام هلال احمر یا استخدام آتش نشانی دارای متقاضیان زیادی می باشد. با مطالعه مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده، داوطلبان می توانند با دوره های آموزشی هلال احمر آشنا شوند.

 

بیشتر بخوانید: دوره های آموزشی هلال احمر

 

 

نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر

پس از شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر، متقاضیانی که در آزمون نظری و عملی دوره مورد نظر پذیرفته شوند، می توانند با مراجعه به سایت دریافت مدرک آموزشی هلال احمر به نشانی edu.khadem.ir گواهینامه آموزشی خود را جستجو کرده و آن را دریافت نمایند. البته بعضی از کلاس های آموزشی در سایت جهاد دانشگاهی نیز تشکیل می شود که با مراجعه به آن می توان اطلاعات این دوره ها را کسب کرد. در این قسمت از مقاله نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر برای داوطلبان این دوره ها توضیح داده شده است.

 

ابتدا داوطلبان سامانه صدور گواهینامه آموزشی هلال احمر به نشانی edu.khadem.ir را به صورت فارسی یا انگلیسی در مرورگر خود جستجو کنند. سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه edu.khadem.ir کلیک کرده و وارد سایت شوند.

 

گواهینامه آموزشی هلال احمر

 

سپس داوطلبان می توانند در صفحه اصلی سایت، کد ملی خود را در کادر مربوطه مطابق تصویر زیر وارد نموده و بر روی گزینه جستجو کلیک نمایند. در این صورت گواهینامه های صادر شده برای شخص مورد نظر با آن کد ملی، نمایش داده شده و داوطلبان می توانند گواهینامه خود را دریافت نمایند.

 

دریافت مدرک آموزشی هلال احمر

 

علاوه بر این، داوطلبان می توانند در صفحه اصلی سایت بر روی گزینه ورود کلیک نموده تا وارد سایت شوند.

 

سامانه دریافت مدرک آموزشی هلال احمر

 

در این قسمت کاربران با استفاده از ایمیل و رمز عبور می توانند به این سایت ورود کرده و از امکانات سامانه استفاده نمایند.

 

دریافت مدرک آموزشی هلال احمر

 

با مطالعه مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده، داوطلبان می توانند با دوره های آموزشی هلال احمر آشنا شوند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: دوره های جهاد دانشگاهی

 

حداقل نمره قبولی گواهینامه آموزشی هلال احمر

متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر باید به سایت جمعیت هلال احمر مراجعه کرده و از زمان ثبت نام هر یک از دوره های آموزشی هلال احمر اطلاع پیدا کرده و ثبت نام خود را در دوره مورد نظر انجام دهند. پس از گذراندن دوره مورد نظر، داوطلبان می توانند در آزمون نظری و عملی دوره شرکت نمایند.

 

آزمون دوره های آموزشی هلال احمر همانند دوره های سازمان فنی و حرفه ای بوده و در دو مرحله نظری و عملی برگزار می شود. هر یک از این مراحل دارای 10 نمره بوده که در مجموع 20 نمره نهایی آزمون را تشکیل می دهند.

 

حداقل نمره قبولی برای آزمون های دوره های آموزشی هلال احمر، 14 نمره از مجموع 20 نمره آزمون نظری و عملی بوده و داوطلبانی که نتوانند حداقل نمره را کسب نمایند، در آزمون مردود می شوند.

 

پس از شرکت در آزمون نظری و عملی دوره های آموزشی هلال احمر، داوطلبانی که حداقل نمره را کسب کنند، گواهینامه آموزشی هلال احمر را دریافت می نمایند.

 

متقاضیانی که در دوره های آموزشی هلال احمر پذیرفته شده و مدرک آن دوره را دریافت نموده اند، می توانند در استخدام هلال احمر یا سازمان های مشابه، از این مدارک به عنوان یک امتیاز برای استخدام استفاده نمایند.

 

در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گواهینامه آموزشی هلال احمر و نحوه دریافت گوهینامه و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر کدام است؟

✔️سامانه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر به نشانی edu.khadem.ir برای صدور گواهینامه داوطلبان ایجاد شده که در این مقاله این سایت توضیح داده شده است.



 

2- ✔️نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر چگونه است؟

✔️برای دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر داوطلبان باید به سایت edu.khadem.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی به روشی که در این مقاله توضیح داده شده، گواهینامه را دریافت نمایند.



 

3- ✔️حداقل نمره لازم برای دریافت گواهینامه هلال احمر چقدر است؟

✔️حداقل نمره لازم برای دریافت گواهینامه هلال احمر، 14 نمره بوده که در این مقاله حداقل نمره توضیح داده شده است.

منبع : نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YzpM
نظرتان را بنویسید